سلام! اسم من لیوبوف است. من در اوکراین متولد و بزرگ شده ام. از آنجا که من بسیار کم بودم ، همیشه اشتیاق به آرایش و زیبایی داشتم. من خاطرات زنده ای از گرفتن پالت های سایه چشم مادرم و فقط قرار دادن آن روی پلک هایم ، یا قرار دادن رژ لب بر روی لب های من وجود دارد - فقط تصور کنید یک کودک 5 ساله را با تمام آرایش بازی می کند! خوب ، از آن زمان تغییر زیادی نکرده است. من هنوز روزانه با آرایش بازی می کنم ، و عاشق روشی هستم که باعث می شود احساس اطمینان بیشتری داشته باشم.

 
به همان اندازه که من یک چهره کامل را دوست دارم ، در تابستان دوست دارم از یک مقدار بسیار سبک برای ظاهری تقریباً بدون آرایش استفاده کنم. بنابراین کرم BB ، مداد ابرو ، ریمل مژه و ابرو ، و فقط یک برجسته کمی به شما می دهد که ظاهر بی نقص و بی نقص را به شما می بخشد.
 
بهترین قسمت در مورد تابستان ، زمان برای استراحت و لذت بردن از بودن در بیرون از پارک یا ساحل است. همه ما می دانیم محافظت از پوست خود در برابر اشعه UVA و UVB چقدر مهم است ، به همین دلیل من همیشه دوست دارم از کرم BB e.l.f استفاده کنم. این پوست من را یکدست می کند و دارای UVA / UVB SPF 20 است که یک امتیاز عالی است! بعد از استفاده ، پوست من بسیار بی عیب و سالم به نظر می رسد ، اما مهمتر از آن ، از راه های مضر که می تواند منجر به لکه های تیره و چروک شود ، محافظت می شود.
 
برای مرور من ، من از استفاده از مداد فوق العاده دقیق ابرو استفاده می کنم. پایان بسیار طبیعی ایجاد می کند ، و شکل باریک به من کمک می کند تا شکاف ها را تعریف و پر کنم. برای شلاقهای که من عاشق استفاده از ضد آب و طولانی کننده ریمل مژه و ابرو هستند ، شلاق کامل بسیار زیبا ایجاد می کند که در تمام طول روز ادامه دارد.
 
لمس نهایی من همیشه برجسته است. من عاشق استفاده از Highlighting Pearl Paint هستم - این یک محصول عالی است ، می توانید از روش های بسیاری استفاده کنید! می توانید آن را با پایه خود مخلوط کنید ، آن را روی پلک ها ، لب ها ، شانه ها و گونه های خود قرار دهید. این چنین جلوه زیبایی بی نظیر به شما می بخشد.
مرجع:ثانیکالا