همه ما در جستجوی ریمل مضراب مقدس خود هستیم ، درست است؟ من در کل زندگی ام در جستجوی فرمولی هستم که در حین نگه داشتن یک حلقه به من حجم غیر واضح می دهد و زیر چشمان من نخواهم زد و منتقل نمی شود. به نظر می رسد که یک مأموریت به اندازه کافی ساده است ، اما من سعی کرده ام و لوله های بی شماری غمناک و ناامیدکننده از رویاهای خرد شده را دور ریخته ام.

 
در تیم نوآوری ، ما فرمول ها ، برس ها و لوله های بی شماری را آزمایش کرده ایم تا ریمل های نسل بعدی ما را بسازند که همه این کارها را انجام می دهند. در این ماه ، 3 فرمول جدید را منتشر کردیم که نمی توانیم در مورد آنها صحبت کنیم. همکاران فروشگاه ما ستایش های خود را می خوانند ، و از آنچه تاکنون از شما می شنویم ، شما هم آنها را دوست دارید!
 
در این پست وبلاگ ، شما را با 3 دوست جدید ما آشنا می کنم و به شما در راهنمایی همسر روح خود کمک می کنم. اوه ، و به هر حال ، آنها فقط 5-6 دلار هستند. بله ، ما شما را گرفتیم هیچ کس برای $ 30 ریمل مژه نبرد! ما اجاره پرداخت داریم!
 
برای حجم بین ، Plump It Up (5 دلار) مسابقه ریمل شماست. این فرمول سبک ، موسسی با زحمت بر روی مژه ها برای لایه هایی با حجم زیاد و بدون ضربه ساخته می شود. برس کرکی فاصله مناسبی بین موها دارد تا مقدار مناسب فرمول را به خود اختصاص دهد. نتیجه ضخیم ، ضربه شلاق است که پوسته پوسته و لک نمی شوند. رونق.
 
اگر مژه های شما به نظر می رسد مانند اخم می شوند (می توانند با هم ارتباط برقرار کنند) نگه داشتن Curl Mascara (5 دلار) برای شما مناسب است! این گره ریمل دارای یک منحنی ملایم است که برای در آغوش گرفتن و بلند کردن هر ضربه ای به حداکثر استفاده از حلقه طراحی شده است. سیاه ترین فرمول مشکی ، شلاق ها را برای حجم قابل ساخت و ظاهری تعریف شده و جدا از هم پوشانده است. به علاوه ، به دلیل داشتن مزایای تهویه روزانه با ویتامین E غنی شده است.
 
سرانجام ، معرفی آخرین و بی نظیرترین ما ، Smudge Proof Mascara (6 دلار). این ریمل دوتایی به یک برس بزرگتر برس برای مژه های فوقانی شما مجهز است و یک برس کوچک کوچک و دقیق برای مژه ها و گوشه های داخلی شما. فرمول الهام گرفته از ژاپن ، شلاقها را در لوله های ضد لکه ای برای تعریف طبیعی به نظر می رساند که مبهم و واضح نخواهد بود. این مناسب برای زیبایی فعال یا طبیعی است که می خواهد آنچه را که قبلاً دریافت کرده است تقویت کند ، اینگونه نیست که همه ما؟
مرجع:ثانیکالا