همه می دانند راز آرایش طولانی مدت همه در آمادگی است. اگر پوست شما هیدراته و ترشح شده است ، آرایش شما برای طولانی تر و کتاب مقدس بیشتر به نظر می رسد. پرایمر در اصل برای چهره شما لکه دار است - همه چیز را صاف می کند ، و به عنوان پایه ای دلپذیر برای آرایش عمل می کند. خیلی باحال است ، درست است؟

 
e.l.f. انواع مختلفی از آغازگرهای مختلف را ارائه می دهد که متناسب با انواع و بافت های مختلف پوست است. شما بهتر است e.l.f. دارای یک آغازگر است که برای شما کار می کند - و بیش از 10 دلار نیست. بله ، درست است ، برای قیمت یک بوریتو ، می توانید ماه ها آرایش با ظاهری طولانی تر و طولانی تر خریداری کنید.
 
آغازگرهای صاف کننده کلاسیک:
 
این بافت آغازگر مورد استفاده شماست ، با یک پایه سیلیکونی صاف کننده که پایه را یکپارچه در بالای سطح می آمیزد. بسیار دوستانه عکس است و به همین دلیل فرمول پرفروش ماست! e.l.f. این بافت را با انواع مزایای مختلف اضافه شده ارائه می دهد. بدون درد ، تزریق مواد معدنی ، کنترل لکه دار ، روشنایی ، تنظیم تن ، آبرسانی ، درخشندگی و درخشندگی زیبایی. این پرایمرها هنگام استفاده از محصول از پمپ هوایی استفاده می کنند ، بنابراین مطمئناً هر قطره آخر را به دست می آورید. بعلاوه ، پمپ به شما کمک می کند تا مقدار توزیع شده را کنترل کنید ، بنابراین هیچ آغازگر به هدر نمی رود. ما شما را گرفتیم
 
آغازگرهای استیک:
 
این آغازگرها قابل حمل ، کاربردی آسان و TSA پسند هستند بنابراین برای دختر یا پسر در حرکت مناسب هستند! ما 3 فرمول را برای تهیه انواع پوست و پایان مورد نظر طراحی کردیم. Balm Prep & Hydrate Balm بعنوان یک ترکیبی از پوست / آغشته کننده پوست که قبل از استفاده از آرایش پوست را آبرسانی می کند ، عمل می کند. Prep & Blur Stick یک مومیایی کننده کننده منافذ و منافذ است که روغن ها را در تمام طول روز نگه می دارد. Prep & Glimmer Stick یک فرمول آبرساننده ای است که با استفاده از درخشش طلایی تزریق می شود تا پوست را روشن کند.
 
غبار اولیه:
 
نوآورانه ترین فرمول ما ، طراحی شده است تا محض ، سبک و کاملاً بی دردسر برای استفاده. این آغازگرهای اسپری برای لایه برداری برای مزایای اولیه چیدن برگ چاشنی عالی هستند ، و مناسب برای کسانی است که دوست ندارند هیچ لایه ای از آرایش را روی پوست خود احساس کنند. ماست آکومری آکوا Beauty پوست ما را آبرسان کرده و آن را برای آرایش آماده می کند. برای پوست های روغنی ، روغن کنترل کننده روغن کنترل کننده پوست را صاف کرده و ممنوعیت درخشش ، بی وزنی است. اگر شما یک درخشش روشن تر را می پسندید ، برای داشتن پوست درخشان و روشن ، از ماست Primer Illumising (مافوق روشنایی) استفاده کنید.
مرجع:ثانیکالا