SPF اساساً چشمه جوانان است. فقط از Baz Luhrmann یا مادرتان سؤال کنید - آنها به شما خواهند گفت که این یکی از مهمترین مراحل در رژیم روزانه شما است.

 
ضد آفتاب سخت است زیرا حتی اگر همه ما می دانیم که باید آن را بپوشیم ، دست کم سرگرم کننده ترین قسمت از کارهای روزمره است. بسیاری از کرم های ضد آفتاب سنگین ، چسبنده ، روغنی هستند و یک فیلم عجیب و غریب را روی چهره یا بدتر از آن بازیگران سفید رنگ می گذارند. هیچ کس نمی خواهد چرب و رنگ پریده به نظر برسد ، درست است؟
 
به همین دلیل ما 3 قهرمان MAJOR SPF را طراحی کرده ایم که دوستشان دارید ، حتی اگر معمولاً احساس ضد آفتاب را دوست ندارید!
 
آغازگر زیبایی Shield SPF 50 SPF
 
ضد آفتاب را در یک مرحله بدون درز با این آغازگر عالی بسته بندی شده از آنتی اکسیدان ها بکار ببرید! بافت سبک و در عین حال نرم و صاف ، خطوط و منافذ را برای یک پایه کاملاً آماده برای آرایش صاف می کند. اگر از آرایش استفاده می کنید ، این ساده ترین راه برای ترکیب SPF در روال خود بدون اضافه کردن یک مرحله اضافی است!
 
مرطوب کننده محافظ پوست Shield SPF 50
 
این کرم مرطوب کننده SPF 50 هیچ شوخی نیست! بافت کرم فوق العاده صاف ، سبک و بدون چربی ، برای محافظت فوق العاده روی پوست می چرخد. به علاوه ، آن را به روغن تخم هویج ، روغن دانه آفتابگردان و ویتامین C برای تغذیه اضافی در طول روز تزریق می کنید.
 
Stay Out & Play SPF 50
 
اجازه ندهید که خورشید سرگرمی شما را تضعیف کند! این سبک ترین SPF ما است ، با یک بافت نازک و مایع که بدون هیچ گونه باقی مانده بد بو خشک می شود. این ماده برای فعالیت در فضای باز بسیار عالی است زیرا فرمول فعال به گونه ای طراحی شده است که در برابر عرق مقاوم باشد و منافذ شما را مسدود نخواهد کرد. چه چیزی دوست ندارد؟
 
همه این موارد e.l.f. SPF ها با استفاده از طیف گسترده UVA / UVB SPF 50 فرمول بندی شده اند تا از پوست شما در برابر اشعه های مضر محافظت کنند. بنابراین اجازه ندهید که کمی آفتاب شما را آرام کند ، فقط کمی ضد آفتاب بزنید!
مرجع:ثانیکالا