سولفات ها اکنون مدت ها است که در مورد آنها صحبت شده است ، و سردرگمی زیادی در مورد اینکه آیا به موهای شما آسیب می رسانند وجود دارد یا خیر. برای اکثر مردم ، کنده شدن آنها غیر منطقی به نظر می رسد زیرا آنها چرمی تولید می کنند که به شما این احساس "تمیز" را می بخشد. علاوه بر این ، بیشتر شامپوهای معروف حاوی سولفات ها هستند و به نظر می رسد که این کار را انجام می دهند. برای رها کردن این موضوع ، پیدا کردن یک شامپوی بدون سولفات خوب می تواند مشکل باشد.

 
بنابراین ، چرا باید بدون سولفات بروید؟
 
سولفات ها مواد شوینده ای ارزان قیمت هستند که در بیشتر شامپوهای تجاری یافت می شوند. به همین دلیل اغلب شامپوهای عاری از سولفات قیمت کمی بالاتر دارند. رایج ترین اشکال این مواد شوینده شیمیایی سدیم لوریل سولفات و سدیم لورث سولفات است که در بیشتر محصولات تمیز کننده خانگی قابل مشاهده است. این بدان معناست که شما در واقع موهای خود را با همان عنصری که لباس شما را تمیز می کند شستشو می دهید. نیازی به گفتن نیست ، سولفات ها بسیار خشن هستند و روغن های طبیعی موهای شما را به همراه خاک و آهک دور می کنند.
 
محصولات چک قیمت
بررسی قیمت شامپو Shine Rainforest Shine Rainforest
قیمت بررسی شامپو تمیز کننده تمیز Aveeno Active Naturals
قیمت بررسی شامپو MadaEarth Happy Heads
قیمت بررسی شامپو روغن OGX ​​Hydrating + Macadamia
قیمت بررسی شامپو Giovanni Root 66 Max Volume 66
بررسی قیمت شامپو تمدید کننده عناصر Wella Elements
قیمت بررسی شامپو فریزر رنگ Bonacure Schwarzkopf
قیمت بررسی شامپو و تهویه مطبوع اپل سبز Biotique Bio
بررسی قیمت شامپو ضد شوره و ضد شوره سولفات پاریس
قیمت بررسی شامپو صاف در حرکات Kerastase Fluidealiste
در اینجا متوقف می شوید که اگر جلوی استفاده از سولفات ها را گرفتید ، موهای شما سود می کنند:
کاهش خشکی و سرخ شدن
کاهش تقسیم
تولید منظم روغن در پوست سر شما به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی در خشک کردن آن و فشار دادن غددهای چربی به چربیهای بیش از حد
در صورت رنگ کردن موهای خود ، مدت زمان طولانی تر حفظ رنگ می شود
کاهش رشد تن های گرم در موهای برجسته یا خنک
 
برای آسانتر کردن زندگی شما (و عاری از مواد شیمیایی خشن) ، در اینجا لیستی از 15 بهترین شامپو بدون سولفات که می توانید در هند پیدا کنید ، آورده شده است.
 
15 بهترین شامپو بدون سولفات موجود در هند
1. شامپو شاین Shine Rainforest Rainforest
 
1. ShampooPinit Shine ShampooPinit فروشگاه باران بدن
مجموعه مراقبت از مو Bodyf Rainforest در سال 2010 راه اندازی شد و شامپو آن از آن زمان محبوبیت زیادی کسب کرده است. قطعاً مطابق انتظارات بوده و نتایج را به همراه خواهد داشت. این نه تنها عاری از سولفات بلکه سیلیکون ، رنگ و پارابن نیز هست. این شامل روغن های تهویه مانند precaxi و شترمرغ است که ضمن مرطوب نگه داشتن آن ، براقیت مو را به شما اضافه می کند. این شامپو مبتنی بر ژل بدون خشک کردن موها را تمیز می کند و برای افرادی که موهای طبیعی و خشک دارند بسیار توصیه می شود.
 
طرفداران
 
مناسب برای موهای طبیعی و خشک
بدون عطر مصنوعی
موهای شما را نرم و کنترل می کند
یک محصول کوچک خیلی طول می کشد
سفر مناسب
منفی
 
گران
 
 
 
2. شامپو تجدید خالص Aveeno Active Naturals
 
2. شامپو Pinit تجدید خالص Aveeno Active Naturals
شامپو تجدیدپذیر خالص Aveeno Active Naturals موهای شما را تازه می کند و آن را به حالت طبیعی باز می گرداند. این گیاه به عصاره جلبک دریایی و سایر مواد پاک کننده طبیعی تزریق می شود که ناخالصی های پوست سر شما را بالا می برد. این شامپو با فناوری Natrasurf تهیه شده است که به تمیز نگه داشتن پوست و بدون آلودگی پوست کمک می کند. سطح رطوبت موهای شما را از بین می برد و آن را سالم و پر از زندگی می کند.
 
طرفداران
 
پوست سر شما را بدون روغن نگه می دارد
حجم را اضافه می کند
به راحتی شسته می شود
می درخشد
بی خطر برای موهای رنگ شده
منفی
 
گران
 
 
3. شامپوی سر مبارک MamaEarth
 
3. MamaEarth Heads Heads ShampooPinit
آیا موهای آسیب دیده بزرگترین نگرانی شماست؟ سپس ، شما باید شامپو MamaEarth Happy Heads را امتحان کنید! این شامپو عاری از سولفات نه تنها فاقد انواع مواد شیمیایی خشن است بلکه با بهبودی مواد طبیعی مانند بیوتین ، بهینگراژ ، آملا و پروتئین های مشتق شده طبیعی نیز غنی شده است. این برای همه نوع مو مناسب است و به شما کمک می کند تا موهای خود را با استفاده منظم قدرت از دست رفته خود را بازیابی کنید. علاوه بر این ، این شامپو ملایم موهای شما را از ریشه تا نوک ها تغذیه می کند و حتی در هنگام تقویت رشد مو ، ریزش مو را متوقف می کند. اگر به دنبال یک شامپوی بدون سولفات مقرون به صرفه هستید ، این شامپو یک انتخاب عالی است.
 
طرفداران
 
ریزش مو را کاهش می دهد
پوست سر شما را تسکین می دهد
موهای شما را تازه و آبرسانی می کند
عطر دلپذیر
منفی
 
طراحی نازل ناخوشایند
 
 
4- شامپو روغنی OGX Hydrating + Macadamia
 
4. OGX Hydrating + ShampooPinit Oil Macadamia
شامپو روغن OGX ​​Hydrating + Macadamia برای موهای خشک و آسیب دیده ایده آل است. این گیاه حاوی روغنهای ماکادامیا ، نارگیل و آووکادو است و عصاره هایی از عصا نیشکر ، بامبو و آلوئه وجود دارد. این شامپو حتی وقتی که به مقدار کم از آن استفاده می کنید به سرعت پیچیده می شود. موهای شما را مرطوب نگه می دارد ، فر ها را تعریف می کند و باعث می شود که یخ زدگی کاهش یابد.
 
طرفداران
 
انتهای تقسیم را کاهش می دهد
درخشش پر جنب و جوش را به موهای شما می بخشد
پوست سر را هیدراته می کند
از شکستگی جلوگیری می کند
فولیکول های مو را تقویت می کند
منفی
 
گران
 
 
5. شامپو جیووانی ریشه 66 حداکثر حجم
 
 
شامپو Giovanni Root 66 Max Volume یکی از بهترین شامپوهای بدون SLS است
مرجع:ثانیکالا