می خواهید رنگ های مختلفی را روی موهای خود امتحان کنید ، اما ترس از مواد شیمیایی شما را از آزمایش با ظاهر خود محدود می کند؟ آیا به دنبال محصولات رنگ آمیزی موهای طبیعی ، غیر سمی و سازگار با محیط هستید؟ سپس ، احتمالاً باید سراغ رنگهای ارگانیک مو بروید. مطمئناً بهترین تصمیم زندگی شما خواهد بود. بیایید درباره رنگهای ارگانیک مو و بهترین موارد موجود در بازار بیشتر بدانیم.

 
محصولات چک قیمت
ژل ضد آفتاب دائمی Herbatint قیمت را بررسی کنید
قیمت رنگ مو دائم Naturtint بررسی قیمت
قیمت بررسی رنگ مو دائمی رنگ
قیمت و رنگ طبیعی تهویه مطبوع مو طبیعی کوه کوه
بررسی قیمت رنگ مو گیاه گیاه شناسی طبیعی Logona
قیمت کرم مو Surya Brasil Henna را بررسی کنید
بررسی قیمت رنگ مو دائمی Naturigin
بررسی قیمت قیمت مادیسون رید ریشه
قیمت رنگ ارگانیک Radico Color Me را بررسی کنید
CCT معدنی O&M مواد معدنی قیمت بررسی رنگ مو
منظور شما از رنگ ارگانیک مو چیست؟
 
رنگ موی ارگانیک به رنگ مویی اطلاق می شود که با استفاده از گیاهان طبیعی تولید می شود و از نظر شیمیایی کمتر یا ناچیز است. مواد گیاهی گیاهان نیز با استفاده از روشهای طبیعی ، بدون آفت کش ها و کودها کشت می شوند.
 
آیا 100٪ رنگ موی ارگانیک وجود دارد؟
اگر هر مارکی ادعا می کند که رنگ موهای آنها 100٪ ارگانیک است ، آنها را باور نکنید - زیرا دروغ می گویند. هیچ رنگ مویی 100٪ ارگانیک نیست زیرا به مقدار مشخصی از مواد شیمیایی مصنوعی برای موثر بودن نیاز دارد. این مواد شیمیایی به فعال شدن سطح pH موهای شما کمک می کنند تا حدی که لکه ها به درستی رنگ را جذب کرده و از بهترین نتایج بهره مند شوند.
 
 
افراد ممکن است استدلال کنند که برخی از موهای حنا 100٪ طبیعی هستند ، اما ممکن است به اندازه کافی برای پوشش موهای خاکستری مؤثر نباشند. همچنین نمک های فلزی موجود در آنها می تواند به موهای شما آسیب برساند و باعث می شود به مرور زمان خشک و شکننده شود.
 
آیا رنگهای ارگانیک مو کار می کنند؟
ما می دانیم که رنگ موهای ارگانیک حاوی مقادیر خاصی از مواد شیمیایی مصنوعی است تا بتواند نتایج موثری را ایجاد کند. بنابراین باید از سطح مواد تشکیل دهنده آلی ، مواد تشکیل دهنده طبیعی و طبیعی ، رنگدانه ها و تنظیم کننده های pH موجود در رنگ مو توجه داشته باشیم تا انتخاب مناسبی انجام شود. با این حال ، مطمئن شوید که رنگ ارگانیک مو حاوی آمونیاک نیست ، که یک ترکیب شیمیایی مضر است که در رنگ مو مورد استفاده قرار می گیرد و به طور طبیعی تولید نمی شود.
 
در مورد رنگ موهای بدون آمونیاک چطور؟
رنگ موی حرفه ای بدون آمونیاک
 
علاوه بر رنگ های ارگانیک مو ، مارک های رنگ موی فاقد آمونیاک نیز وجود دارند که کاربران نباید تصور کنند که سالم تر هستند. در صورت عدم اطلاع کاربران از سایر مواد موجود در مارک های رنگ مو بدون آمونیاک ، ممکن است آنها آسیب بیشتری به موهای شما وارد کنند تا حاوی آمونیاک باشند.
 
چهار ماده اصلی که معمولاً در رنگ موهای بدون آمونیاک یافت می شوند شامل مونو اتانول آمین (MEA) ، اتانول آمین ، کوکامید MEA و آمینومتیل پروپانول (AMP) هستند. این مواد سطح pH موهای شما را افزایش داده و به باز شدن کوتیکولهای مو کمک می کنند تا به طور موثری جذب رنگ شوند. اما اگر سطح pH بیش از حد افزایش یابد ، ممکن است رنگ مو به دلیل کوتیکول های باز ، به سرعت محو شود ، این نیز ممکن است به لک های شما آسیب برساند.
 
رنگ موهای ارگانیک جایگزین مناسبی برای رنگ موهای شیمیایی است. آنها نه تنها بهترین و ماندگارترین نتایج را در رنگ آمیزی موهای شما به وجود می آورند بلکه از سالم بودن آنها نیز استفاده می کنند. در زیر مزایای استفاده از رنگ ارگانیک مو برای موهای شما وجود دارد.
 
مزایای رنگ ارگانیک مو
آنها عاری از مواد شیمیایی مضر هستند که ممکن است به مو و پوست سر شما آسیب برساند.
آنها رنگ را به طور موثری جذب می کنند و نتایج طولانی مدت را به وجود می آورند.
مواد طبیعی و طبیعی که در رنگهای ارگانیک مو موجود است موهای شما را سالم و براق می کند.
 
اکنون که از رنگ های ارگانیک مو و مزایای استفاده از آنها آگاه هستید ، ادامه مطلب را بخوانید تا از بهترین مارک های ارگانیک رنگ مو موجود در بازار مطلع شوید.
 
10 بهترین محصول ارگانیک رنگ مو
1. ژل رنگ مو دائمی Herbatint
 
Herbatint رنگ مو دائمی GelPinit
ژل دائمی موی Herbatint دائمی حاوی پروتئین ها و هشت عصاره گیاهی ارگانیک مانند آلوئه ورا ، لیمونانت آلبا (Meadowfoam) ، Betula Alba (توس سفید) ، Cinchona Calisaya ، Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) ، Echinacea Angustifolia ، Juglans Regia (گردو) و غیره است. Rheum Palmatum (ریواس). این عصاره ها موها و پوست سر شما را مرطوب ، تغذیه ، تقویت و محافظت می کنند. این رنگ مو باعث می شود تا موهای شما نرم ، براق و زیبا شود.
 
طرفداران
بدون سرطان زا و سموم وجود ندارد
دارای عصاره های گیاهی است
موهای شما را کاملاً رنگ می کند و تغذیه می کند
پوشش همه خاکستری ها
آسیب مویی ندارد
منفی
برخی از مواد تشکیل دهنده ممکن است باعث تحریک پوست شوند.
 
 
2. رنگ دائمی موهای Naturtint
این محصول با استفاده از مواد گیاهی طبیعی و گیاهی و عصاره گیاه شناسی ساخته شده است که علاوه بر اینکه آن را پر جنب و جوش و زنده می کند موهای شما را تغذیه و محافظت می کند. رنگ مو Naturtint مخصوصاً برای افرادی که می خواهند موهای خود را به روشی سالم رنگ کنند ، تهیه شده است. این محصول در 29 سایه قابل استفاده در دسترس است و رنگ های متنوعی را برای شما انتخاب می کند.
 
طرفداران
عاری از آمونیاک ، رزورسینول و پارابن
رنگ دهنده دائمی گیاهی
موهای خاکستری را در یک برنامه قرار می دهد
نتایج طولانی مدت
رنگ شدید مو و موهای براق را به شما می دهد
عاری از ظلم و ستم
منفی
پراکسید هیدروژن و فنیلن دی آمین ها ممکن است یک واکنش آلرژیک ایجاد کنند.
 
 
3. رنگ های طبیعی مو دائمی از طبیعت
 
رنگهای طبیعی مو ماندگار با ColorPinit
فرمول منحصر به فرد و انحصاری از این رنگ مو علاوه بر تغذیه کامل موهای شما و پوشاندن تمام خاکستری ها ، نتایج سالونی مانند حرفه ای را به همراه دارد. این تعادل مواد شیمیایی را تغییر می دهد و به رنگ اجازه می دهد تا بهتر به موهای شما نفوذ کند.
 
طرفداران
عاری از آمونیاک و مواد شیمیایی خشن
تست پوستی
عاری از ظلم و ستم
برنامه آسان
نتایج طولانی مدت
پوشش موی خاکستری 100٪
منفی
به راحتی در دسترس نیست
 
 
4. نور کوه طبیعی و رنگ مو و تهویه مطبوع
 
نور کوه طبیعی و موی طبیعیPinit
این محصول با استفاده از عصاره گیاهان 100٪ خالص ساخته شده است. این هر دو عملکرد رنگ آمیزی و تهویه موهای شما را انجام می دهد. این ماده از داشتن عاری از آمونیاک و سایر مواد شیمیایی خشن ، تغذیه ، حجم و تقویت کننده قفل های شما می باشد. سه ماده رنگ آمیزی که برای ارائه انواع سایه در این محصول به کار رفته است ، حنا ، سنا و نیلی هستند. این محصول خاکستری های شما را پوشانده و صدمه ای به صافی شما وارد می کند.
 
طرفداران
عاری از مواد شیمیایی
عاری از ظلم و ستم
ساخته شده از عصاره گیاهان 100٪ خالص
موهای شما را شرایط کرده و حجم می دهد
منفی
هیچ یک
 
 
 
5. رنگ مو گیاه گیاه شناسی طبیعی گیاه Logona
 
Logona موی گیاه شناسی طبیعی ColorPinit
معمولاً توصیه می شود از موهای قهوه ای تیره و روشن استفاده شود ، رنگ مو گیاه گیاه طبیعی گیاه Logona با استفاده از عصاره گیاه حنا و طبیعی مانند صدف و پوست گردو ساخته می شود. از آنجایی که این محصول با عصاره های گیاهی و گیاهی 100٪ خالص تولید می شود ، ممکن است به اندازه کافی برای پوشش موهای خاکستری مؤثر نباشد. با این وجود ، قفل های شما را تغذیه می کند ، حجم می دهد و آنها را تقویت می کند ، و آنها را سالم و پر جنب و جوش می کند.
 
طرفداران
عصاره های گیاهی و گیاهان 100٪ خالص
مو را تغذیه و حجم می دهد
می درخشد
منفی
بدون پوشش کامل موهای خاکستری
 
 
6. کرم مو Surya Brasil حنا
 
کرم مو Surya Brasil HennaPinit
کرم مو Surya Brasil Henna با استفاده از عصاره گیاهان و میوه ها از برزیل و هند ساخته می شود. برای رنگ آمیزی موها و تهویه آن عمیق مناسب است. این رنگ مو نیمه ماندنی حاوی مواد شیمیایی مضر مانند PPD ، EDTA ، آمونیاک ، رزورسینول ، پراکسید هیدروژن ، پارابن ها و غیره نیست و برای همه انواع مو مناسب است و قابل استفاده بر روی موهای شیمیایی نیز می باشد.
 
طرفداران
عاری از مواد شیمیایی
عاری از ظلم و ستم
شرایط موهای خشک و آسیب دیده
سلامت مو و پوست سر شما را بهبود می بخشد
منفی
ماندگار نیست
 
 
7. رنگ مو دائمی Naturigin
 
ColorPinit دائمی موی Naturigin
این به عنوان ملایم ترین و ارگانیک ترین رنگ مو در نظر گرفته می شود. این محصول با استفاده از مواد ارگانیک معتبر ، مانند سویا ، روغن دانه آفتابگردان ، روغن هسته Prunus armeniaca ، روغن جوجوبا ، عصاره کره شاء ، عصاره آلوئه ورا و غیره تولید می شود که نه تنها باعث رنگ آمیزی ، تغذیه و تقویت موهای شما می شود بلکه باعث بهبود می شود سلامت پوست سر. برند Naturigin علاوه بر ارائه شستشوی و نرم کننده مو ، 19 گزینه رنگ دائمی مو را نیز در اختیار شما قرار می دهد.
 
طرفداران
دارای مواد آلی معتبر است
عاری از آمونیاک و مواد شیمیایی خشن
امن و آسان برای استفاده
سازگار با محیط زیست
منفی
به اندازه مارک های دیگر مؤثر نیست
 
 
8. مادیسون ری ریچ لمسی
 
Madison Reed Root Touch UpPinit
Madison Reed Root Touch Up یک پودر قلم مو است که از ترکیبات طبیعی مانند روغن آرگان ، عصاره ریشه جینسنگ ، عسل ، روغن مونگونگو ، روغن باباب ، روغن ماراکوجا و کراتین تهیه می شود. همچنین حاوی رنگدانه های میکرو آسیاب شده است که عمق می افزایند و پوشش چشمگیری را ارائه می دهند. این پودر بر روی موهایی که نیاز به لمس کردن دارند ، مسواک زده شده است.
 
طرفداران
فوراً خاکستری و ریشه مو را پوشانده است
ضد باران ، عرق ، و بالش
مناسب انواع مو و سایه ها
دارای ترکیباتی است که سلامت موها را ترمیم می کند و باعث رشد می شود
منفی
ماندگار نیست
 
 
9. Radico Color Me رنگ مو ارگانیک
 
Radico Color Me Organic Hair ColorPinit
Radico Color Me Organic Hair Organic Hair ادعا می کند روشی 100٪ طبیعی برای رنگ آمیزی موهای شما است. در 23 سایه طبیعی موجود است. این قفل ها را کاملاً تغذیه می کند ، رطوبت را متعادل می کند و درخشش طبیعی مو را بازیابی می کند. اما ممکن است نتایج استفاده از این محصول در افراد مختلف و درصد موهای خاکستری متفاوت باشد.
 
طرفداران
عاری از مواد شیمیایی مصنوعی
درخشش و درخشش طبیعی مو را بازیابی می کند
رنگ تا 30 روز باقی می ماند
محصول Ecocert دارای گواهینامه
منفی
تمایل به اکسیداسیون دارد.
 
 
10. رنگ مو دائمی CCT معدنی O&M
 
C & C معدنی CCT رنگ مو ثابت ColorPinit
این محصول رنگ مو با استفاده از میکرو کلو ساخته می شود
مرجع:ثانیکالا