R S Hollabaugh Jr 1، R R Dmochowski، M S Steiner
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 9123709 DOI: 10.1016 / S0090-4295 (96) 00497-9
چکیده
اهداف: اسفنکتر مجرای ادراری مخطط خارجی (rhabdosphincter) یک آستین عضلانی لوله ای است که از مجرای ادرار غشایی پروستاتو و غشا per پرینه تا گردن مثانه گسترش می یابد. عصب کشی ربدوسفینکتر مرد هنوز نامشخص است و درک بهتر عصب دهی از آن ممکن است بینشی در مورد تغییرات بالقوه جراحی رادیکال لگن برای بهبود قدرت ادرار ایجاد کند.کاندوم ژله ای قابل شستشو
 
روش ها: تشریح های جسد تازه 12 نیمکره نر برای بررسی عصب کشی ربدوسفنکتر ادراری انجام شد.
 
یافته ها: دوره های نورواناتومی تأمین عصب به ربدوسفنکتر نشان داد که در پرینه ، عصب پرینه (شاخه انتهایی عصب پودندال) شاخه هایی را مستقیماً به عضله bulbospongiosus و ربدوسفینکتر ادرار ارائه می دهد. در لگن ، روند عصب لگن به شرح زیر بود: (1) که از شبکه های هیپوگاستر تحتانی ناشی می شود ، دارای یک دوره وب مانند در زیر فاشیای عضلانی عضله levator ani است. (2) در حال حرکت خلفی به راست روده ، شاخه های زیادی به سوراخ راست روده می دهد. و (3) در سطح راس پروستات ، هنوز در زیر فاشیای عضلانی ani levator (فاشیای فوقانی) ، چندین شاخه مستقیم را به جنبه انترولترال ربدوسفینکتر ادراری می فرستد. عصب پودندال لگن را در کانال پودندال عبور داده و قبل از خروج از لگن برای ورود به پرینه ، شاخه ای از داخل لگن ایجاد می کند که با عصب لگن به هم می ریزد تا عصب حفره را عصبی کند.
 
نتیجه گیری: درک ما از عصب کشی مربوط به اعصاب قاره با کالبد شکافی جسد تازه بهبود یافته است. رابدوسفنکتر رشته های عصبی را از عصب لگن و عصب کشی دوگانه را از یک شاخه داخل لگنی و یک شاخه پرینه از عصب پودندال دریافت می کند. درک بهتر از این یافته های آناتومیک ممکن است از نظر بهبودی در ادرار بعد از عمل اهمیت بالینی داشته باشد.
زاگماقیمت کاندوم خاردار ژله ای
 
کاندوم ژله ای
 
کاندوم خاردار ژله ای
 
کاندوم سیلیکونی
 
خرید کاندوم خاردار ژله
 
قیمت کاندوم خاردار ژله ای دیجی کالا
 
خرید کاندوم سیلیکونی
 
خرید کاندوم ژله ای
 
کاندوم خاردار سیلیکونی
 
کاندوم خاردار قابل شستشو
 
کاندوم ژله
 
دیجی کالا کاندوم خاردار ژله ای
 
قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی
 
کاندوم ژله ای قابل شستشو