6 لوسیون و کرم که علائم اگزما را تسکین می دهد

توسط CHRISTINA HEISER · 21 دسامبر 2018
 
اشتراک فیس بوک اشتراک گذاری توییتر اشتراک گذاری Pinterest
بهترین محصولات برای GIF اگزما
اگر مبتلا به اگزما هستید ، می دانید که درجه حرارت خنک کننده می تواند به معنای شعله ور شدن عمده برای پوست شما باشد. اگزما (درماتیت آتوپیک) یک بیماری مزمن پوستی است که باعث ایجاد بثورات خشک ، پوسته پوسته و خارش دار می شود - و هوای خشک زمستان می تواند علائم شما را تشدید کند. در حالی که در حال حاضر هیچ درمانی برای اگزما وجود ندارد ، استفاده مجدد از مرهم ، کرم و حتی شامپو می تواند به تسکین پوست کمک کرده و علائم اگزما را تسکین دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب محصول مناسب مراقبت از پوست برای خود - و همچنین نحوه مراقبت از پوست مستعد اگزما - با متخصصان First Aid Beauty صحبت کردیم.
 
نحوه انتخاب کرم یا لوسیون اگزما
مسئله ای که اکثر محصولات برای مبتلایان به اگزما مطرح می کنند این است که این مواد امکان تحریک بیشتر پوست شکننده را دارند. انتخاب محصولاتی که به طور خاص برای درمان علائم اگزما تولید شده اند و ملایم و بدون عطر هستند بسیار مهم است. بهترین مرطوب کننده ها برای اگزما به مهر و موم شدن رطوبت در پوست کمک می کند و حاوی آرد جو دوسر کلوئیدی ، ماده ای تعیین شده توسط FDA برای درمان ناراحتی همراه با اگزما است. از موادی مانند الکل و عطر که می توانند شعله ور شوند ، کاملاً خودداری کنید. کارشناسان First Aid Beauty اضافه می کنند ، "محصول قهرمان ما ، Ultra Repair Cream ، یک مرطوب کننده سر تا پا است که با ارائه یک رطوبت فوق العاده ، ضمن کمک به تسکین فوری و محافظت طولانی مدت از پوست خشک ، پریشان ، حتی اگزما ،".
 
مواد لازم برای جستجوی و اجتناب از آنها
به دنبال محصولاتی با ترکیباتی مانند بلغور جو دوسر کلوئیدی ، کره شی ، اسید هیالورونیک و سرامیدها باشید - این مواد مرطوب کننده پوست را ترمیم و محافظت می کنند و خارش و تحریک را تسکین می دهند. بلغور جو دوسر کلوئیدی به طور خاص یک محافظ پوستی تعیین شده توسط FDA است که خارش و تحریک جزئی ناشی از اگزما ، بثورات و سایر بیماری های پوستی را تسکین می دهد. از خوشبویی ، مواد خشن و محصولات حاوی الکل خودداری کنید زیرا باعث شعله ور شدن و خشکی پوست می شود.
 
نکاتی در مورد نحوه مراقبت از پوست مستعد اگزما
از دوش آب گرم طولانی پرهیز کنید. آب گرم رطوبت پوست را سریعتر از آب گرم یا خنک از بین می برد. دوش ها را کوتاه ، 10 دقیقه یا کمتر نگه دارید و به جای آن از آب گرم استفاده کنید.
در حالی که پوست مرطوب است از کرم یا لوسیون استفاده کنید. استحمام باعث می شود آب به پوست وارد شود بنابراین مرطوب کننده را بعد از دوش گرفتن در حالی که پوست مرطوب است ، رطوبت می کند.
مراقب لباس / موادی باشید که باعث تحریک پوست می شوند. لباس های نرم و قابل تنفس بپوشید و از پارچه های خارش دار مانند پشم که باعث تحریک بیشتر اگزما می شوند خودداری کنید.
بهترین کرم ها و لوسیون ها برای اگزما
اکنون که دانستید در درمان اگزما به دنبال چه چیزی بگردید ، از بین محصولات پرفروش اگزما در زیر ، از کرم ها و مرهم ها ، یکی را انتخاب کنید. برای شما آرزو نداریم جز پوستی شاد و مرطوب در پیش رو داشته باشید!
 
 
1. کرم اولد آرایش زیبایی Ultra Repair
چه اگزما ، چه پسوریازیس و چه کراتوز پیلاریس (که به آن پوست مرغ نیز گفته می شود) ، این کرم را برای کمک به تسکین علائم در یک مرحله خریداری کنید. این کرم جبرانی با استفاده از عصاره بلغور جو دوسر برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی ، آنتی اکسیدان ها برای محافظت در برابر آسیب رادیکال های آزاد ، آلانتوئین برای تسکین تحریک و روغن اوکالیپتوس برای مهار التهاب تهیه شده است.
 
خریداران Dermstore به دلیل داشتن بافت غلیظ و غنی ، به خصوص عاشق استفاده از این کرم در هوای سردتر هستند. یکی از خریداران Dermstore می نویسد: "من این را در زمستان دوست دارم که به کرم سنگین تری برای صورت خود احتیاج دارم."
 
 
2. کرم پر کننده چربی Avene XeraCalm A.D
تعجب آور نیست که مشتریان Dermstore از این کرم بدون عطر خوشحال می شوند. به هر حال ، این ماده با مواد فوق العاده تسکین دهنده از جمله آب چشمه حرارتی مشهور Avene و همچنین روغن گل مغربی تهیه شده است.
 
یکی از خریداران Dermstore می نویسد: "این مرطوب کننده از پوست خشک من در برابر اثرات وحشیانه زمستان محافظت می کند." یک بررسی کننده دیگر اضافه می کند ، "من پوست بسیار حساسی دارم و اغلب از بین می روم. من محصولات دیگری را امتحان کرده ام و تا زمانی که این محصول را امتحان نکردم هیچکدام کارایی نداشت خیلی روان ادامه می یابد و بدون بو است. »
 
 
 
 
 
 
3. کرم مرطوب کننده CeraVe
یک دلیل وجود دارد که این کرم غلیظ و غنی از بدن مورد علاقه طرفداران است. این ماده علاوه بر اینکه مملو از مواد مرطوب کننده مانند گلیسیرین و پترولاتوم است ، حاوی آنتی اکسیدان هایی برای محافظت از پوست است.
 
یکی از بازرسان Dermstore اظهار داشت: "من متوجه شده ام که این کرم در آبرسانی به پوست بسیار خشک بسیار موثر است. کرم بسیار سبک است و به سرعت جذب پوست می شود. در زمستان من از این به جای لوسیون استفاده می کنم. بقیه سال من این را در مناطق مشکل مانند پا و آرنج استفاده می کنم. "
 
 
4. Doctor Rogers RESTORE Healing Balm
در مورد چند وظیفه ای صحبت کنید: این مومیایی باعث تحریک و قرمزی اگزما می شود ، شکاف لب ها را بهبود می بخشد ، سوختگی ها و خراش ها را التیام می بخشد ، باعث می شود خال کوبی ها خوب شوند و حتی می توان آنها را رام کرد دکتر هدر D. راجرز ، MD ، متخصص پوست و بنیانگذار Doctor Rogers RESTORE ، توضیح می دهد که چرا این مومیایی برای اگزما یک انتخاب عالی است: «روغن هسته کرچک یک ضد التهاب طبیعی است. موم کرچک یک لایه ایجاد می کند

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل