بهترین کرم های گردن برای سفت کردن و سفت شدن پوست

26 ژانویه 2021
 
رافائلا فریرا
رافائلا فریرا
بعدی بخوانید
 
س Yourالات شما درباره NUXE Huile Prodigieuse ، پاسخ داده شده است
تا آنجا که مراقبت از پوست می رود ، اکثر ما مقصر همان اشتباه هستیم: ما خوشبختانه بهترین محصولات را روی صورت خود می کشیم ، اما در واقع گسترش برنامه به سمت گردن مانع می شویم. متأسفانه ، گردن در معرض همان تجاوزاتی است که صورت دارد. این ، همراه با سهل انگاری گسترده نسبت به این قسمت از بدن ، اغلب منجر به چین و چروک گردن و همچنین افتادگی می شود. خوشبختانه ، مارک های زیبایی بیشتر و بیشتر در حال تهیه محصولاتی هستند که هدف قرار دادن پیری پوست در ناحیه گردن و نیم تنه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کرم های گردنی موجود ، به خواندن ادامه دهید!
 
کرم ژل لیفت Lierac Lift Integral Sculpting Lift
کرم ژل لیفتینگ گردن و دکولته مجتمع گردن و دکولته Lierac Lift 50ml Lierac Lift Integral Neck & Décolleté Sculpting Lift Gel
هم اکنون خریداری کنید
 
 
این ژل کرم سفت کننده از روش های زیبایی الهام گرفته شده است. این از دست دادن طبیعی تراکم و استحکام پوست را جبران می کند ، بنابراین حجم را به گردن و نیم تنه باز می گرداند.
 
عصاره ماهون یک اثر لیفتینگ ایجاد می کند. در همان زمان ، لاله بنفش باعث بهبود وضعیت ، کیفیت و ساختار پوست می شود. گردن و نیم تنه به تدریج حجم و استحکام خود را از دست می دهند و ظاهر جوانتری به شما می بخشند!
 
کرم گردن سفت کننده سه گانه NeoStrata Skin
کرم گردن تقویت کننده سه گانه نئو استراتا Skin Active Triple 80g
هم اکنون خریداری کنید
 
 
این کرم توسط NeoStrata باعث تقویت استحکام پوست می شود در حالی که از رنگ پوست خارج می شود. فقط پس از 8 هفته نتیجه را مشاهده خواهید کرد ، و این یکی از بهترین کرم های گردن موجود است.
 
این فرمول شامل دو اختراع منحصر به فرد NeoStrata ، NeoCitriate و NeoGlucosamine است که باعث تقویت سنتز کلاژن پوست و همچنین تولید اسید هیالورونیک آن می شود. این منجر به سفتی و کشش پوستی می شود که چین و چروک های گردنی کمتری نشان می دهد و افتادگی کمتری خواهد داشت.
 
Sesderma Factor G تجدید چانه و گردن
Sesderma Factor G Renew Chin & Neck 50ml Sesderma Factor G Renew Chin & Neck
هم اکنون خریداری کنید
 
 
Sesderma Factor G Renew Chin & Neck محصولی نوآورانه است که از قدرت پنج عصاره گیاهان برای تقویت سنتز کلاژن و الاستین ، محافظت از ماتریس پشتیبانی پوست در برابر تخریب و بهبود بافت پوست استفاده می کند.
 
این فرمول قدرتمند با کار با پروتئین هایی که ساختار پوست را تشکیل می دهند ، خطوط صورت را دوباره تعریف می کند و منجر به کاهش چین و چروک گردن و افتادگی کمتر قابل توجه می شود.
 
خطوط گردن و صورت ویشی Neovadiol Phytosculpt
Vichy Neovadiol Phytosculpt Neck & Face Contours 50ml Vichy Neovadiol Phytosculpt Contour گردن و صورت
هم اکنون خریداری کنید
 
 
Phytosculpt اولین مومیایی کننده ضد پیری Vichy برای پوست یائسگی است. به منظور تقویت ، سفت کردن و تعریف مجدد خطوط صورت ، این محصول از بین بردن سفتی و لقی پوست در ناحیه گردن و فک را هدف قرار می دهد.
 
بافت منحصر به فرد مومیایی هنگام تماس با پوست ذوب می شود ، بنابراین شرایط مناسب برای ماساژ سفت کننده را ایجاد می کند. پس از خنک شدن ، بافت به یک فیلم تبدیل می شود که پوست را به طور فعال حفظ می کند.
 
ترمیم گردن SkinCeuticals Correct Tripeptide-R
ترمیم گردن SkinCeuticals Correct Tripeptide-R Neck 50ml SkinCeuticals Correct Tripeptide-R Neck Repair
هم اکنون خریداری کنید
 
 
این فرمول قدرتمند توسط SkinCeuticals باعث تقویت سفتی و کشش پوست گردن و نیم تنه می شود ، بنابراین خطوط و چین و چروک های نرم را نرم می کند و ظاهر جوان را بازیابی می کند.
 
این ماده حاوی 0.2٪ رتینول خالص است ، یک ماده ستاره ای که نه تنها باعث تجدید سلول می شود بلکه تولید کلاژن طبیعی توسط پوست را نیز افزایش می دهد. این محصول با داشتن یک بافت مایع دلپذیر ، کاملاً ماساژ سفت و محکم به خود می بخشد.
 
سرم اصلاح گردن مارتیدرم
سرم اصلاح کننده گردن Martiderm Neck Line 50ml سرم Martiderm Neck Line Correction
هم اکنون خریداری کنید
 
 
این سرم روزانه مارتیدرم برای سفت و صاف کردن پوست گردن و چانه ساخته شده است. به همین منظور ، فرمول آن با عصاره قارچ شیاتکه ، یک آنتی اکسیدان قوی ، غنی شده است ، که به از بین بردن رادیکال های آزاد پوست کمک می کند ، و در نتیجه پوستی سالم به نظر می رسد.
 
این فرمول همچنین غنی از گلوسین است ، ماده موثری که دارای اثر لیپولیتیک است ، به این معنی که به از بین بردن چربی اضافی کمک می کند ، بنابراین "چانه مضاعف" بدنام را کاهش می دهد.
 
دکلته Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Lift اصلاح سن
Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Lift Age-Correctioning Deccolletage 50ml Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Lift Age-Correctioning Deccolletage
هم اکنون خریداری کنید
 
 
این روش درمانی ضد پیری لوکس باعث جوان سازی پوست گردن و نیم تنه می شود. فرمول ابریشمی با Life Re-Newing Molecules ، اسید هیالورونیک و ویتامین E تقویت می شود ، که همگی باعث ایجاد یک چهره تازه و جوان می شوند.
 
از آنجا که فرمول از کلاژن طبیعی پوست در برابر آسیب های خارجی محافظت می کند ، باعث ایجاد پوست سفت و صاف می شود ، به طور همزمان افتادگی و چین و چروک پوست را به حداقل می رساند.
 
مراقبت از گردن و تقویت کننده اضافی کلارینز
مراقبت از گردن و دکلته فوق العاده سفت کننده مراقبت از گردن و دکلته Clarins 75ml
هم اکنون خریداری کنید

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل