14 محصول مورد بررسی بیشتر مراقبت از پوست ، آرایش و مو در Dermstore

توسط CHRISTINA HEISER · 21 دسامبر 2018
 
اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
بیشترین بازبینی محصولات 2018 2
اگر به طور عادی محصولات زیبایی خریداری می کنید ، گاهی اوقات می دانید که این فرآیند ممکن است ضربه زده یا از دست برود. ریمل مژه و ابرو ممکن است ادعا کند که حجم دیوانه کننده ای دارد اما می تواند مژه های شما را خشک و پوسته پوسته کند. به همین دلیل همیشه ایده خوبی است که قبل از تحویل گرفتن هر یک از خمیرهای سخت خود ، نظرات را بخوانید.
 
در اینجا در درمستور ، ما کالاهایی را می فروشیم که خریداران بارها و بارها به خرید آنها ادامه می دهند ، از مارک هایی که در غیر این صورت فقط در مطب های متخصص پوست به فروش می رسند تا خطوطی که منحصر به آبگرم و سالن ها هستند تا مارک های مستقل که در آینده مورد مهم بعدی هستند برخی از آنها مورد علاقه های فرقه ای هستند که به طور مداوم خریداران به آنها 5 ستاره می دهند. آیا می خواهید بدانید کدام محصولات زیبایی امسال بیشترین امتیاز را کسب کرده اند؟ در اینجا 14 محصول با بیشترین بازبینی (در زمان انتشار) آورده شده است - و اینکه چرا خریداران Dermstore فکر می کنند باید به آنها در روند زیبایی خود جایگاهی بدهید.
 
پوست
 
1. EltaMD UV Clear Broad-Spectrum SPF 46
این کرم ضد آفتاب با بیش از 1400 بررسی ، مورد پسند خریداران Dermstore است - و دلیل خوبی هم دارد. برخی از ضد آفتاب ها چرب هستند - اما این کرم های ضد آفتاب که مخصوص پوست های مستعد آکنه طراحی شده اند ، نه. این SPF شفاف از اشعه UVA و UVB محافظت می کند و با اسید هیالورونیک مرطوب کننده و اسید لاکتیک پاک کننده منافذ فرموله می شود.
 
"به تنهایی یا زیر آرایش بسیار عالی می پوشد. حتی اگر بسیار نرم کننده و مرطوب کننده باشد ، روغن اضافی ایجاد نمی کند ، و من از زمانی که استفاده از این ضد آفتاب را شروع کردم ، اغلب خودم را رد می کنم یا به پایه احتیاج ندارم. » مشتری دیگری این محصول را "بهترین ضد آفتاب که تاکنون استفاده کرده ام" می داند و این واقعیت را دوست دارد که "این ماده سبک است ، به خوبی جذب می شود و یک لایه سفید واضح روی پوست باقی نمی گذارد."
 
 
2. SkinCeuticals C E Ferulic
آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C از ضروریات مراقبت از پوست هستند. به هر حال ، آنها از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند ، که می تواند به پوست آسیب برساند و منجر به چین و چروک شود. وارد این سرم آنتی اکسیدانی فوق العاده قدرتمند شوید که ویتامین C را برای روشن و محافظت از پوست به نمایش می گذارد ، ویتامین E برای تقویت سد رطوبت پوست و اسید فرولیک برای تقویت اثرات هر دو ویتامین. با 1050+ بررسی ، این سرم طرفداران زیادی دارد.
 
همانطور که یکی از خریداران Dermstore می گوید: "این همان چیزی است که شما در مواد تشکیل دهنده سرم ویتامین C می خواهید." یکی دیگر از خریداران Dermstore این سرم را "سحر و جادو در یک بطری" می نامد و می نویسد: "من در ابتدا به دلیل هزینه زیاد شک داشتم اما برای رفع پوستم آماده هر کاری بودم! من الان یک هفته است که از SkinCeuticals C E Ferulic استفاده می کنم و شاهد محو شدن لکه های آکنه دراستاتیک هستم. " یک بررسی دیگر حتی می گوید: "من این را دوست دارم! من هر روز از آن استفاده می کنم و در صورت عدم استفاده ، متوجه تفاوت می شوم. این باعث روشن شدن پوست من می شود و من همیشه از آن تعارف می کنم. "
 
 
3. روغن پاک کننده عمیق DHC
این روزها روغن های پاک کننده بسیار خشمگین هستند و نسخه DHC یکی از محبوب ترین ها است. در واقع ، بیش از 590 بار بررسی شده است! این روغن پاک کننده با روغن زیتون و ویتامین E ، آرایش ، کثیفی و سایر ناخالصی ها را پاک می کند بدون اینکه پوست را چرب نگه دارد. "من این روغن پاک کننده را دوست دارم. این کاملاً خوب عمل می کند تا هرگونه آرایش و آلودگی را پاک کند و حتی منافذ پوست را از بین ببرد. "یکی از خریداران Dermstore می گوید. "صورت من بعد از استفاده از آن احساس رطوبت و فوق العاده تمیز می کند."
 
بسیاری از بازرسان درمستور می گویند که از این روغن پاک کننده به عنوان اولین مرحله در تمیز کردن مضاعف استفاده می کنند. یکی از این افراد در مورد این روغن پاک کننده می نویسد: "این اولین مرحله در فرآیند پاکسازی 2 مرحله ای من است. این یک کار عالی برای از بین بردن آرایش و ضد آفتاب من است. این روی پوست حساس من لطیف است و پس از استفاده از پاک کننده من هیچ پسماندی باقی نمی گذارد. این محصول را بسیار توصیه کنید. "
 
 
4. پاک کننده ژل ملایم Glytone
هنگامی که هم با آکنه روبرو هستید و هم با علائم پیری ، ممکن است احساس کنید هیچ محصولی وجود ندارد که به هر دو پاسخ دهد. مسئله این است که این پاک کننده دقیقاً همان کار را انجام می دهد ، بنابراین منطقی است که 570+ خریدار درمستور نظرات خود را از دست داده اند. این پاک کننده که با اسید گلیکولیک ساخته شده است ، پوست را برای داشتن رنگی صاف و صاف دوباره به سطح می آورد.
 
یکی از مشتریان Dermstore می نویسد: "من از این پاک کننده به طور انحصاری در یک سال گذشته استفاده کرده ام." "این ملایم است ، خشک نمی شود و پوست من را شفاف می کند. من هرگز مستعد ابتلا به جراحات نبوده ام ، اما گاهی اوقات جوش های سر سفید داشته و اساساً از بین رفته اند. " یکی دیگر از خریداران Dermstore اظهار داشت: "این پاک کننده برای پوست های حساس بسیار مناسب است. بدون تحریک واقعا خوب کار می کند. کاملا تمیز و مرطوب می کند. "
 
5. میکرو فیلیشن Dermalogica Daily
اکثر لایه بردارها برای استفاده روزمره به اندازه کافی ملایم نیستند ، اما این یکی از این موارد است ، بنابراین منطقی است که یک مشت عشق از طرف مشتریان Dermstore بدست آورید. در حقیقت ، 400+ بار بار بررسی شده است. هیچ گرانول سختی در این محصول وجود ندارد. در عوض ، از یک پودر آنزیمی مبتنی برنج برای لایه برداری ملایم پوست استفاده کرده و باعث می شود پوست آن روشن تر و احساس صاف تری داشته باشد. لایه بردار روزانه وقتی آب به آن اضافه می کنید فعال می شود و اسید سالیسیلیک آزاد می شود تا کار لایه برداری را انجام دهد. همچنین مواد روشن کننده مانند gr وجود دارد

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل