7 روند آرایش برای مراقبت از این پاییز 2017

توسط LINDSAY TIGAR · 8 آگوست 2017
 
اشتراک فیس بوک اشتراک گذاری توییتر اشتراک گذاری Pinterest
مدل با سایه چشم براق | وبلاگ درمستور
 
 
در حالی که تابستان زمان آرام تری برای زیبایی است ، با افزایش خلق و خو شما را ترغیب می کند که آرایش کمتری داشته باشید و زمان بیشتری را برای استراحت به سر ببرید ، پاییز - حداقل طبق نمایش های اخیر باند - شعار جدیدی را می طلبد: جسور باشید ، گرم شوید و بروید بزرگ. در حالی که ظاهر مد بالا از باند برای شب دختران شما کاملاً مناسب تر است ، هنرمندان آرایش نگاهی به آنچه که پیش بینی می کنند بیشتر ما در کیف آرایش روزمره ما قرار دارد ، ارائه داده اند. در اینجا روند آرایشی پاییزی "پوشیدنی" آورده شده است که می خواهید مطابق با جوانب مثبت دنبال کنید:
 
 
1. درب های مسدود شده با رنگ
گرچه احتمالاً سالهاست که لباس ها و بلوزهای مسدود رنگی را تکان می دهید ، اما رنگ های متضاد در ظاهر آرایش ظاهر می شوند. هیلاری کلاین ، آرایشگر مستقل و متخصص زیبایی ، پیشنهاد می کند این روند را با استفاده از یک رنگ سایه چشم پررنگ و پررنگ که با شما صحبت می کند و رنگ چشم شما را بیرون می آورد ، روی پلک های خود بیاورید. سپس ، یک رنگ متضاد را انتخاب کنید تا به عنوان آستر استفاده شود ، و با استفاده از یک برس نازک آن را ظریف کنید. برای پاییز ، او فوشیا ، سبز برقی یا آبی پررنگ را پیشنهاد می کند - یا گرمترین رنگهای پاییز مانند نارنجی سوخته ، مسی و دیگر رنگ های فلزی را در نظر می گیرد - و سپس با چند لایه ریمل مژه و ابرو ظاهر را تمام می کند. وی می افزاید: "بگذارید چشم بیانیه باشد و روی بقیه آرایش صورت شما روشن شود."
 
سعی کنید: Jouer Cosmetics Skinny Dip Collection Ultra Foil Shimmer Shadows
 
 
2. آستر گرافیکی
علاوه بر اینکه سایه چشم شما را مسدود می کند ، آرایشگر و سفیر جهانی Cover FX درک سلبی می گوید خط چشم حتی شجاع تر و جسورتر خواهد شد. سلبی می گوید به جای ظاهر بالدار کلاسیک ، به گرانج داخلی خود ضربه بزنید و یک خط فوق العاده ضخیم را امتحان کنید. برای کسانی که جرات تاریک شدن دارند ، او پیشنهاد می کند یک خط گرافیکی بکشید که از چین و چروک چشم تا لبه خارجی ابرو شناور باشد.
 
سعی کنید: کیت خط چشم داغ لورا گلر نیویورک نیویورک داون تاون
 
 
3. برجسته سازی گوشه داخلی چشم
با تغییر فصول ، زمان صرفه جویی در نور روز به وجود می آید و در حالی که شما یک ساعت خواب می کنید ، آفتاب زمان کمتری را در آسمان می گذراند و باعث می شود زودتر از ماه های تابستان بخوابید. اگر صبح برای بیدار شدن تلاش می کنید ، کلاین پیشنهاد می کند که به روند برجسته سازی گوشه داخلی چشم خود بپردازید. این هک ساده کمتر از یک ثانیه طول می کشد اما بر ظاهر کلی شما تأثیر می گذارد. ”برای ایجاد این ظاهر فوق العاده آسان ، با استفاده از یک برس کوچک سایه چشم ، یک سایه چشم یا هایلایتر مروارید / عقیق در گوشه داخلی چشم قرار دهید. پاپ فوری! " کلاین می گوید.
 
سعی کنید: Lime Crime Hi-Lite پری دریایی
 
 
4. لب های توت
لب قرمز و قرمز را کنار بگذارید - سلبی پیش بینی می کند که به جای رنگ لب قرمز قرمز روشن ، پاییز از رنگ توت بیشتری استقبال خواهد کرد ، از جمله سایه های بورگوندی ، مرکباتی ، آلو ، بنفش و حتی تقریبا سیاه. "سایه عمیق تر ، به نظر می رسد چشمگیر تر است. می توانید یک رژ لب ، برق لب و یا حتی یک لکه را امتحان کنید. آرایش باقیمانده را به غیر از برخی تعریف ها روی مژه ها ساده نگه دارید ، "توصیه می کند.
 
سعی کنید: رژ لب مایع مات متشکل از لوازم آرایشی جرارد - دنیای زیرین
 
 
5. مژه های دراماتیک
هنگامی که برای بیرون آمدن از خانه عجله دارید ، آیا بعضی اوقات از بخشهای خاصی از آرایش خود صرف نظر می کنید؟ همه ما مقصر هستیم که با عجله مسیر آسان را طی می کنیم ، اما کلاین می گوید مطمئن شوید که مژه های شما پاییز امسال عشق پیدا می کنند. به جای اینکه درب های بالایی تمام توجه را به خود جلب کنند ، وقت آن است که رشته های پایین ستاره چشم ها باشند. ”ریمل مورد علاقه خود را بردارید و چند مانتوی دلچسب را روی مژه های پایین قرار دهید. برای داشتن ظاهری دودآور ، زیر آن را لکه های مشکی لکه دار کنید. " "این یک درام شدید به ظاهر بیرون رفتن شما اضافه می کند!"
 
سعی کنید: Laura Geller New York تقویت کننده مژه مژه ها
 
 
6. ابروهای بی نظم
با تشکر از افراد مشهوری مانند امیلی راتاژکوفسکی ، که از شکل طبیعی و کامل بودن ابروهای خود استقبال می کند ، اجازه می دهد ابروهای شما ابروهایی باشد که با آنها متولد شده اید به سبک این فصل است. كلاين خاطرنشان كرد: "من بسياري از ابروهاي متراكم و كرك ، برخي بي نظم ، كه بسيار زيبا هستند ، مشاهده كرده ام." برای اطمینان از اینکه شما کاملا زن غارنشین نیستید ، بلکه شیک و مدرن هستید ، Kline پیشنهاد می کند که از یک ژل ابرو برای نگه داشتن آنها استفاده کنید ، یا اینکه روی یک مداد یا پودر ابرو متناسب با رنگ موی خود سرمایه گذاری کنید تا یک بعد اضافی اضافه کنید.
 
سعی کنید: LashFOOD Aqua Brow Powder + Pencil Duo
 
 
7. پوستی با ظاهر طبیعی با لهجه های هلو
به گفته سلبی ، آرایش طبیعی - که متمرکز بر چهره بی عیب و نقص و شبنم است - در این فصل نیز به سبک خود ادامه خواهد داد. تنها تفاوت وجود لهجه های هلو است. وی توضیح می دهد: "هلو روی بسیاری از رنگ های پوست کار می کند و فقط با یک لایه سبک فونداسیون عالی به نظر می رسد." برای بیرون کشیدن این روش ، یک پایه با نور را بزنید و سپس رژ گونه هلو را به گونه ها ، چشم ها و لب ها اضافه کنید. اگر در کنار پوست دباغی هستید ، سلبی می گوید از یک برنز مات برای ظرافت گونه های دقیق زیر استخوان گونه استفاده کنید.

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل