10 مورد از محبوب ترین مارک های آرایش و چرا ما آنها را دوست داریم

توسط KAITLIN WILLOW · 5 جولای 2017
 
اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
مارک های محبوب آرایش
وقتی صحبت از مارک ها و محصولات آرایش می شود ، ما تمایل داریم که از یک طیف خرید کنیم. یا ما به کالاهای اصلی امتحان شده و واقعی که از سالهای نوجوانی استفاده کرده ایم پایبند بمانیم ، یا در جریان روندها باشیم و هرچه داغ ، جدید و مهیج است را بخریم. یا آنچه که احتمالاً برای بسیاری از ما صادق است ، ما به برخی از موارد مورد علاقه خود پایبند هستیم و در مورد نوع خاصی از محصولات ، می پرورانیم. چه ریمل مورد علاقه شما متوقف شود و چه به دنبال یک مدل جدید هستید یا در جستجوی یک مارک کاملا جدید برای شما هستید ، ما دوست داریم به شما کمک کنیم. ما نگاهی به مارک های خریدارانمان که به طور مداوم می خرند - و مورد تحریک آنها - انداختیم تا نقطه شروع خوبی برای شما ایجاد کنیم. 10 مورد برتر (بدون ترتیب خاصی) را در زیر بررسی کنید.
 
 
1. رنگ آمیزی
چرا ما دوست داریم: این سری لوازم آرایشی با پایه مواد معدنی حاوی SPF در بیشتر محصولات توصیه شده توسط متخصص پوست است. از سرم ها گرفته تا پودرها ، ما رنگدانه ها ، محافظ ها و تقویت کننده های رنگ Colorescience را دوست داریم.
 
Shoppers ’Choice: Sunforgettable Brush-on Sunscreen SPF 50
 
نظرات می گویند: "من 9 سال است که از این محصول استفاده می کنم. بدون آن نمی توان کمی رنگ ، کمی کنترل روغن ، کمی پوشش و محافظت از آفتاب بسیار خوب است. جمع و جور و آسان برای استفاده. "
 
 
2. Jane Iredale
چرا ما دوست داریم: جین ایردیل محصولی به رنگ زرق و برق دار ایجاد می کند که بدون روغن ، عطر ، الکل ، مواد افزودنی شیمیایی و رنگ های مصنوعی ساخته شده است. بسیاری از محصولات آن دارای SPF 15 یا بالاتر نیز هستند ، در برابر آب مقاوم بوده و برای پوست های حساس مفید هستند.
 
Choice Shoppers ’Choice: PurePressed® Base Mineral Foundation Refill SPF 20
 
نظرات می گویند: "این بنیاد مورد علاقه من است که تاکنون امتحان کرده ام. من از برخی قرمزی در اطراف بینی و چانه رنج می برم و این پایه پودری باعث می شود پوست من یکدست شود و انگار اصلا آرایش نمی کنم. من آن را به تنهایی می پوشم و به طور کلی حتی بدون پرایمر تمام روز طول می کشد! "
 
 
3. DHC
چرا ما دوست داریم: این مارک لوازم آرایشی و بهداشتی پوست ژاپنی با ترکیب بهترین علم و طبیعت به شما کمک می کند تا از بسیاری جهات به زیبایی پوست دست پیدا کنید. مجموعه محصولات نرم پوست آنها دارای موادی مانند روغن زیتون بکر ، گیاهان دارویی آسیایی و سایر عصاره های گیاهی است.
 
Shoppers ’Choice: Mascara Perfect Pro Double Protection
 
نظرات می گویند: "این ریمل شگفت انگیز است ، هرگز لخته نمی شود ، فقط با آب شسته می شود و مژه های من را خیلی طولانی می کند. قطعاً به خرید ادامه می دهد. "
 
 
4. لوازم آرایشی تارت
چرا ما دوست داریم: تارته قادر است محصولات با کیفیت حرفه ای و بسیار رنگدانه ای ایجاد کند که سازگار با محیط زیست بوده و با مواد طبیعی ساخته شده اند. این یک برد-برد است! به علاوه ، بسته بندی آنها به اندازه سایه های سایه چشم و رنگ لب سرگرم کننده است.
 
گزینه خریداران: ضد آفتاب Amazonian Clay Full Coverage Foundation SPF 15
 
نظرات می گویند: "پایه ای عالی برای پوست چرب! در حالی که پوشش بی عیب و نقص و شگفت انگیزی را ارائه می دهد ، تمام روز طول می کشد !!!!!
 
 
5. Kevyn Aucoin
Why We Love: ساخته شده توسط آرایشگر مشهور جهانی به همین نام ، محصولات Kevyn Aucoin’s باعث جذابیت ، زیبایی و سرگرمی می شود. این خط ، که از برخی چهره های مشهور Aucoin الهام گرفته شده است ، به نظر رسیدن افسانه برای زن روزمره آسان و شهودی است.
 
Shoppers ’Choice: The Sculpting Powder
 
نظرات می گویند: ”این پودر مخلوط کاملی از رنگ ها برای ایجاد یک کانتور بسیار طبیعی است. من برنزرها و رژگونه های مات را امتحان کرده ام ، اما هیچ چیز به این شکل کار نمی کند. "
 
 
6. Dermablend
چرا ما عاشق هستیم: Dermablend توسط متخصص پوست و همسر آرایشگر وی تاسیس شده است و برای محصولات بی عیب و نقص مجموعه ای از محصولات بدون عطر و بدون آلرژی را ارائه می دهد. ما به خصوص عاشق این هستیم که محصولات آنها به راحتی کبودی ، زخم و خال کوبی را می پوشاند!
 
Choice Shoppers ’Choice: Cover Creme Full Coverage Foundation SPF 30
 
نظرات می گویند: ”بهترین کرم جلد! همه چیز را پوشش می دهد. با انگشت به آرامی ادامه می یابد و به راحتی مخلوط می شود. "
 
 
7. با تری
چرا ما دوست داریم: محصولات BY TERRY به همان اندازه بسته بندی که دارند زیبا و پیچیده هستند. تیم تحقیق و توسعه داخلی این برند متعهد به ساده سازی مراقبت از پوست و زیبایی بدون آسیب رساندن به عملکرد است.
 
انتخاب خریداران: Baume de Rose
 
نظرات می گویند: "این بهترین مرطوب کننده لب است که تاکنون امتحان کرده ام. من آن را شب می پوشم و لبهای سالم و مغذی را بیدار می کنم. "
 
 
8. زیبایی RMS
چرا ما دوست داریم: خط تولید لوازم آرایشی RMS Beauty ، عاری از مواد شیمیایی سمی و فقط از مواد آلی ساخته شده است. فلسفه این برند ارائه محصولاتی است که نه تنها سمی نیستند بلکه در واقع با هر ساییدگی پوست را تغذیه و بهبود می بخشند. ما عاشق رنگهای زرق و برق دار ، فرمولهای نرم و غلظت مواد مغذی هستیم.
 
گزینه Shoppers ’Choice: Un Cover-Up
 
نظرات می گویند: "تن به زیبایی با هم مخلوط می شود ، و یک پایان شبنمی ایجاد می کند. مناسب برای افزودن دقیقاً همان جایی که لازم دارید (برای من که زیر چشم ، چانه و لب بالایی و بیش از هر لکه ای است) و بقیه صورت را طبیعی نگه دارید. این محصول را دوست دارم و همیشه در کیف من است. "
 
 
9. زیبایی
چرا دوست داریم: مانند اکثر چیزهای زندگی ، شکستن نسخه اصلی سخت است. beautyblender اسفنج آرایشی اصلی را ایجاد کرد که باعث تولید تنهای کپی شده است.
 

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل