تحریریه درمانکده 290،530 خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد
علت وجود آمدن زگیل تناسلی در زنان است
زگیل تناسلی یک عارضه پوستی است که در اثر انتقال ویروس به وجود آن وجود دارد. حتما شما هم اسم ویروس اچپیپی (HPV) را شنیده اید. این ویروس انواع بسیار متنوعی دارد که بیشتر آنها خطرناک نیستند و در صورت تشخیص زودهنگام ، کاملاً سلامتی خانم ها را تهدید نمی کند اما اگر عفونت مربوط به سایر دائمی ها شود و آنها را به صورت مناسب تبدیل کند ، سلول های طبیعی ناحیه تناسلی باعث تقسیم شدید می شوند بسازید و تبدیل به سلطان کنید. در این مطلب این ویروس را بیشتر می شناسید و علائم آن را در بدن خانمها را بررسی می کنید.درمان زگیل تناسلی با واجبی
 
 
زگیل تناسلی دقیقا چرا به وجود داردآید؟
از آن جایی که زگیل تناسلی یک بیماری پوستی مقاربتی است ، وقتی که وجود داردآید که فرد سالم با یک فرد مبتلا به رابطه جنسی باشد. این ویروس بسیار مسری است و به محض تماس پوست با پوست ، منتقل باعث می شود. بیش از آنکه تجربه رابطه جنسی را داشته باشید ، به شکل بالقوه در معرض ابتلا به این ویروس هستند اما سیستم ایمنی بدن خیلی زود آن را از بین می برد. اگر این ویروس به هر دلیلی در بدن باقی مانده باشد بماند هم تا ماه های خود را نشان دهد نمی تواند. بعد از این به صورت زگیل مانند برجسته روی پوست ناحیه تناسلی یا مقعد نمایان می شود. این زگلیل های رنگی مشابه با پوست دارند و خیلی روشن یا خیلی تیره نیستند و شبیه گل کلم است.
 
زگیل تناسلی احتمال خطر سرطان را در پی داشته باشد
زگیل تناسلی احتمال خطر سرطان را در پی داشته باشد
 
"پیش سرطان" دهانه رحم ، وقتی اتفاق نمی افتد که زگیل های تناسلی آن را درمان نکرده و ویروس اچ پیپی را ممکن است گسترش دهد در بدن اگر پیدا شود. در این مواقع سلول ها رشد بیش از حد مجاز و بدن آرام به سمت سرطان دهانه رحم پیش می رود. ابتلا به سرطان رحم ممکن است چندین سال طول بکشد ، کافی است یک نوع خطرناک ویروس HPV وارد بدن شود و رشد کند. دو نوع HPV16 و HPV18 از خطرناکترین انواع ویروس وجود دارد و حدود هفتاد درصد باعث می شود که رژیم صهیونیستی رحم هم اکنون دو نوع دیگر باشد. مطمئن ترین راه مقابله با این سرطان ، انجام منظم تست پاپ اسمیر است. این تست پیش سرطان را شناسایی می کند و باعث می شود سریعتر و راحتتر با این بیماری مبارزه کنید.
 
مشاوره آنلاین فوری
 
 
علائم زگیل تناسلی را بشناسید
علائم زگیل تناسلی را بشناسید
 
در حال حاضر تست شده یا آزمایشی که منحصر به فرد است این بیماری را غربالگری نمی کند و بیشتر افراد بعد از دیدن زگیل یا تشخیص علائم اولیه سرطان به ابتدای خودشان پی می برند اما علائم کوچکی وجود دارد که اگر مرتبا وجود داشته باشد را توصیه می کنید زگیل تناسلی را تشخیص دهید بده یکی از این علائم ، تغییر ترشحات واژن است. ترشحات واژن در خانمها نشان دهنده وضعیت سلامتی آن ناحیه و کل بدن هستند. این ترشحات با کوچکترین تغییر بیولوژیکی یا هورمونی تغییر رنگ ، شکل و بو باعث می شود و اگر ویروس ویروس اچ پیپی شود ، به دلیل افزایش یافتن آن. از آن جایی که ورود ویروس به بدن شما با زمان بروز علائم چند ماه یا حتی چند سال فاصله دارد ، اگر رابطه جنسی مشکوک باشد ممکن است نتواند به این زودی ها علائم آن را ببینید. اولین علائم زگیل تناسلی التهاب ، خارش و سوزش در ناحیه است و بعد از بروز زگیل ها ممکن است رنگ ناحیه میزبان کمی تغییر کند. زگیل های تناسلی درد را فراموش می کند اما باعث می شود خارش و ناراحتی پوستی بشوند. همچنین بر اثر رابطه جنسی از طریق دهان ، ممکن است این ویروس به دهان یا زبان هم منتقل شود و در آن نواحی زگیل بسازد.
پماد برای درمان زگیل تناسلی
 
درمان همیشگی زگیل تناسلی
 
قرص درمان زگیل تناسلی
 
درمان زگیل تناسلی با واجبی
 
درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب
 
متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی
 
درمان زگیل تناسلی با سیر
 
زگیل تناسلی مردان
 
درمان قطعی زگیل تناسلی
 
عکس واضح از زگیل تناسلی مردان
 
زگیل تناسلی خفیف
 
زگیل تناسلی در دختر مجرد
 
تشخیص زگیل تناسلی با سرکه
 
آنژیوکراتوم تناسلی
 
تفاوت خال گوشتی و زگیل تناسلی
 
درمان قطعی زگیل تناسلی
 
راه انتقال زگیل تناسلی
 
پماد برای درمان زگیل تناسلی
 
پماد آسیکلوویر برای زگیل تناسلی
 
قرص درمان زگیل تناسلی
 
اسید سالیسیلیک برای زگیل تناسلی
 
عنبر نسارا و زگیل تناسلی
 
درمان زگیل تناسلی با واجبی
 
تفاوت خال گوشتی و زگیل تناسلی
 
لیزر زگیل تناسلی
 
درمان زگیل تناسلی 
 
عکس زگیل تناسلی 
 
درمان زگیل 
 
زگیل تناسلی در مردان 
 
زگیل تناسلی در زنان 
 
زگیل تناسلی 
 
زگیل تناسلی زنان 
 
زگیل 
 
درمان قطعی زگیل تناسلی 
 
زگیل آلت تناسلی 
 
زگیل تناسلی چیست ؟
 
علائم زگیل تناسلی 
 
زگیل مقعدی 
 
شکل ظاهری ظاهری زگیل تناسلی 
 
بیماری hpv چیست ؟