تیتانیوم این توانایی را دارد که در سریع ترین زمان ممکن است به بیشترین حد گرما برسد (فقط در چند ثانیه) ، تیتانیوم بر روی محصولات حالت دهی مو ، هیچ اثری ندارد و اختیاری ایجاد نمی کند. تیتانیوم در مقایسه با سرامیک ، گرما بسیار بهتر حفظ می شود و باعث می شود توزیع گرما به صورت یکنواخت شود.
 
چون شروع به صاف کردن می کنید ، تیتانیوم ، مقدار گرما و حرارت را به صورت ثابت نگه دارید. این موضوع باعث می شود تا مرحله اتمام ، به درستی انجام شود و موی شما درخشش داشته باشد باید باشد.اتومو بابلیس
 
 
بهترین مارک اتو مو کراتینه
 
تا به حال برندهای گوناگونی دست به طراحی و تولید اتو زده اند که در این متن باید برخی از آن ها را برای شما معرفی کنیم اگر بهترین گزینه را انتخاب کنید.
 
اتو مو تورمالین JR
 
یکی از بهترین مارک اتو مو که تا به امروز روانه بازار شده است را می توان JR در نظر گرفت. شما با خرید این اتو مو ، امکان صاف و فر کردن موی خود را دارید. ویژگی های گوناگونی برای این مدل خریداری شده است که می تواند به مواردی چون ابرسانی عمیق ، حفاظت از صابون ، ایجاد لطافت و درخشندگی ، ایجاد انواع ابریشم گونه ، توانایی نفوذ مواد ترمیم و موارد دیگر اشاره دارد. این اتو مو تمام توانایی های اتو مو برندهای دیگر را دارد و از نظر هزینه بسیار مقرر تر از مدل های مشابه است.
 
اتو مو پرومکس
 
اتو مویی که مارک پرومکس آن را تولید می کند ، از ویژگی چون صفحه سرامیکی استفاده می کند که این صفحه دما را به صورت مساوی و یکسان در همه جای مو پخش می کند ؛ این موضوع باعث می شود که موهای شما کمترین آسیب را ببینند.
 
اتو مو فیلیپس
 
فیلیپس از برندهایی می شود که بدون شک نام آن را بارها شنیده اید. برای این مدل از اتو مو 11 درجه درجه متفاوت در نظر گرفته شده است که این موضوع یکی از دلایل محبوبیت این مدل به حساب می آید. اگر شما موهای بلندی دارید ، می توانید با انتخاب این مدل که صفحه ی پهنی برای آن در نظر گرفته شده است ، موهای خود را به خوبی صاف و لخت کنید. یکی از ویژگی های این دستگاه است که برای سخت افزار لازم است ، موضوع سیستم قطع خودکار است که دستگاه پس از 30 دقیقه به صورت خودکار خاموش می شود.
 
اتو مو رمینگتون
 
شرکت آمریکایی رمینگتون با 80 سال سابقه یکی از بزرگترین تولید کننده ابزارهای آرایشی است و سابقه درخشانی در تولید این محصولات دارد. اتو مو رمینگتون یکی از بهترین اتو موهای موجود در بازار است. از ویژگی های این اتو می توان به صفحات سرامیکی دو لایه ، صفحه نمایشگر LCD ، کابل با توانایی چرخش 360 درجه و فناوری حرارتی برای ادامه به بالاترین حرارت در کوتاه ترین زمان اشاره کرد. بدون صفحات سرامیک دو لایه این اتو نسبت به سایر صفحات سرامیکی ، عمر مفید می خواست.
 
اتو مو پرنسلی
 
اتو مو پرنسلی یکی از بهترین کیفیت اتو موهای شرکت ایتالیایی پرنسلی است. که می توانید از ویژگی های بارز آن به صفحات جنس سرامیک تورمالین اشاره کنید که این صفحات گرما را به خوبی در کل صفحه به صورت یکسان منتقل می کند و از آسیب رساندن به موها به علت پخش گرما نمی کند.
 
این نوع اتو دارای صفحه پهن است که پبشنهاد عالی برای این با موهای بلند و پشت سر است. این اتو مو در مدت زمان حداکثر 120 ثانیه به بیشینه دمای 230 درجه خود را میرسد. و در آخرین سیم بلند 1.8 متری و توانایی سیم گردان استفاده از این محصول بسیار لذت بخش است.
قیمت اتومو
 
اتومو مکس
 
اتومو رمینگتون
 
قیمت اتومو مکس
 
خرید اتومو
 
اتومو دوکاره
 
انواع اتومو
 
قیمت اتومو پرومکس
 
قیمت اتومو دوکاره
 
اتومو سورکر
 
اتومو براون
 
اتومو چند کاره
 
قیمت اتومو پرنسلی
 
قیمت اتومو بابلیس
 
اتومو
 
اتومو پرومکس
 
اتومو بابلیس
 
بهترین اتومو
 
اتومو فیلیپس
 
اتومو کراتینه
 
بهترین مارک اتومو
 
اتومو مک
 
اتومو بونیتا
 
اتومو مک استایلر
 
اتومو انزو
 
اتومومسافرتی
 
اتومو مارک بابلیس
 
اتومو لیز
 
اتومو نانو
 
اتومو جانسون
 
اتومو بوش
 
اتومو خوب
 
بهترین برند اتومو
 
اتومو برسی