برای دستیابی به آن تابش جوانی بی عیب و نقص ، روال شما کاملاً باید این هفت چیز را در بر بگیرد.

 
تصویر
توسط LAUREN HUBBARD
7 ژانویه 2019
تصاویر-برنامه نویسی ایالات متحده-ENTERTAINMENT-BEN BACKANGELA WEISSGETTY است
روال زیبایی خود را به عنوان یک خانه تصور کنید: می توانید دیوارها را نقاشی کنید و مبلمان را به هر شکلی که می خواهید تنظیم کنید ، اما اگر پایه و اساس محکم نباشد ، دکور شما هرگز نمی درخشد. این که آیا شما در مواجهه با کودک هستید و یا به زیبایی بالغ هستید ، یک آرایش حداکثری آرایشگر یا یک نوع جارو کشیدن ریمل و بیرون از درب ، داشتن یک چهره شبنم ، تازه و درخشان اساسی ترین سلاح زیبایی در زرادخانه شماست ، و ما اینجا هستیم تا دقیقاً چگونه به شما بگوییم
 
1. لایه برداری کنید
 
T.L.C. سوکاری کودکانه
T.L.C. سوکاری کودکانه
فیل مست
sephora.com
80.00 دلار
اکنون خرید کنید
سلولهای مرده پوستی مانند گرد و غبار روی سطح صیقلی می توانند حتی مرطوب ترین پوست را لکه دار و ظاهراً مبهم جلوه دهند. متخصص پوست و مو ، متخصص پوست و مو ، پوستر سیجل شاه می گوید: "خشکی اغلب به دلیل ایجاد سلول های مرده پوست ایجاد می شود ، بنابراین لایه برداری می تواند با سفت شدن این سلول های مرده به درخشندگی پوست کمک کند."
 
همانطور که ممکن است بدانید ، اساساً دو نوع لایه بردار وجود دارد: شیمیایی و فیزیکی. لایه بردارهای فیزیکی اسکراب ها هستند که سلولهای قدیمی را با مواد ریز و لمس کننده آرنج از بین می برند ، در حالی که مواد منفجره شیمیایی از مواد ذوب سلول های مرده مانند گلیکولیک یا اسیدهای لاکتیک برای خنک کردن سلولهای سرسخت استفاده می کنند. هر دو نوع می توانند اثربخش باشند ، اما بسیاری از متخصصان پوست گزینه های شیمیایی را به عنوان اولین خط دفاع از لکه بینی توصیه می کنند.
 
شاه توضیح می دهد: "من ترجیح می دهم لایه برداری شیمیایی را بیش از لایه برداری مکانیکی انجام دهم زیرا می بینم که افراد اغلب بیش از حد اسکراب می کنند ، که می تواند به پوست آسیب برساند."
 
Dermalogica Daily Microfoliant 2.6 اونس.
Dermalogica Daily Microfoliant 2.6 اونس.
درماگالیکا
amazon.com
41،65 دلار
اکنون خرید کنید
"اگرچه به نظر می رسد سخت تر از لایه برداری مکانیکی است ، لایه برداری شیمیایی در واقع ملایمی بر روی پوست است زیرا باعث خراشیدن نمی شود. همچنین از نظر استحکام یک ماده شفاف کننده شیمیایی نیز وجود دارد که می تواند متناسب با انواع خاص پوست باشد. ، که از اسیدهای گلیکولیک ، تارتاریک ، لاکتیک ، سیتریک و سالیسیلیک برای خوشبو کردن جدی پوست استفاده می کند.
 
اگر شما فقط نمی توانید از عشق اسکراب خودداری کنید ، شاه توصیه می کند از نسخه هایی با ذرات فشرده مانند پوسته های آجیل جلوگیری کنید که می توانند برای پوست آسیب بیشتری ببخشند و از بین بردن آن راحت تر باشند (ما دوست داریم Dermalogica Daily Microfoliant ، که از پودر برنج بسیار ریز استفاده می کند) تجربه لایه برداری بسیار ملایم.)
 
برای لاغری شدیدتر پوست ، موارد لازم را برای لایه برداری از مواد شیمیایی یا تجدید لیزر به مطب پزشک مراجعه کنید ، که می تواند تحت راهنمایی متخصص پوست و مو اعتماد شما را به طور چشمگیری نرم کند.
 
2. رتینوئیدها
 
کرم صورت شب ضد چروک RoC Retinol Correxion Deep چین و چروک
کرم صورت شب ضد چروک RoC Retinol Correxion Deep چین و چروک
ulta.com
$ 24.99
اکنون خرید کنید
یکی دیگر از مقصرین چهره کسل کننده ، ناهمواری است. متخصصان پوست ، رتینول و سایر رتینوئیدها را دوست دارند ، که اشکال ویتامین A هستند که پوست شما را ترغیب می کنند تا گردش مالی طبیعی آن را سرعت بخشد (فرآیندی که سلول های قدیمی پوست از بین می روند و جایگزین موارد جدید تازه می شوند) گردش سریع تر سلول منجر به کلاژن بیشتر می شود. چارچوبی بهاری که پوست جوان را در معرض چروک و درخشان نگه می دارد و به نوبه خود ، خطوط ریز و بافت نرم تری نیز دارد.
 
شاه پیشنهاد می کند: "رتینوئیدها می توانند برای پوست تحریک کننده باشند ، بنابراین از یک رتینول بدون نسخه با غلظت کم شروع کنید و به تدریج بسازید." در هفته و به همان میزان شب افزایش می یابد که تحمل می شود. رتینوئیدهای نسخه نسبت به رتینوئیدهای OTC مؤثرتر هستند. "
 
3. ویتامین C
 
تبلیغات - ادامه خواندن زیر
 
 
هنگامی که نوبت به روشن شدن لکه های تیره و مسائل مربوط به رنگدانه می رسد ، ویتامین C واقعاً بازی A خود را به ارمغان می آورد. با در نظر گرفتن استاندارد طلای روشن کننده پوست ، ویتامین C (اسید اسکروبیک اسید) در ایجاد رنگدانه دخالت می کند ، بنابراین با استفاده منظم و زمان می تواند به لکه دار کردن آن لکه ها از روزهای کمتر SPF آگاه باشد.
 
تصویر
اینجا را کلیک کنید تا تصاویر ما را برای بهترین سرویس های ویتامین C مشاهده کنید.
دوره
خبر خوب این است که ویتامین C برای ادغام در رژیم مراقبت از پوست شما بسیار آسان است (فقط هر روز صبح چند قطره قطره را قبل از مرطوب کننده خود بمالید) و برای همه اسکیت ها مناسب است. تنها افت نزولی؟ محصولات با کیفیت بالا ویتامین C که به شما بهترین و بیشترین نتیجه را می دهند ارزان نیستند. شاه می گوید: "من احساس می کنم که تمام محصولات ویتامین C به طور مساوی ایجاد نشده اند ، و گرچه گزینه های جدید و مؤثرتری برای بودجه وجود دارد ، اما این یکی از عناصر ارزش پاشیدن آن است."
 
4- ضد آفتاب
 
ما متنفریم که مانند مادر شما به نظر برسد ، اما تنها راه برای گرفتن سالم ترین ، درخشان ترین و براق ترین چهره شما آسیب رساندن به اشعه ماوراء بنفش دور از سلول های گرانبهاست. شما می دانید منظور شما از کرم ضد آفتاب ، هر روز ، مهم نیست چه چیزی است. حتی ممکن است به معکوس پیری کمک کند - در مورد یک محصول شگفت انگیز صحبت کنید!
 
شیر شیر ضد آفتاب La Roche-Posay Anthelios 60 ذوب شده
شیر شیر ضد آفتاب La Roche-Posay Anthelios 60 ذوب شده
dermstore.co

6. مرطوب کننده


سرم "Capture Totale"

سرم "Capture Totale"

دیور

nordstrom.com

204.00 دلار

اکنون خرید کنید

ممکن است به نظر واضح بنظر برسد ، اما هنگام صحبت از آب میوه ، پوست درخشان ، مرطوب کننده ضروری است. شاه می گوید: "هنگامی که پوست شما خشک است ، به نظر می رسد کسل کننده است ، بنابراین مواد مرطوب کننده می توانند به بازگرداندن آن درخشش کمک کنند."


در مورد اسکینپت هایی که قبلاً در معرض درخشش هستند ، اضافه کردن رطوبت ممکن است آخرین چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید ، اما یک هیدراتور عاری از روغن با ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک (سعی کنید Tatcha The Water Cream) در واقع می تواند به کاهش تولید سبوم شما کمک کند و حتی از نرم و صاف بودن آن جلوگیری کند. درخشش


انواع معمولی و خشک می توانند پاکت را با گزینه های غنی تر از جمله سرامیدها تحت فشار قرار دهند ، که می تواند سد طبیعی پوست را تقویت کرده و به بهتر نگه داشتن رطوبت آن کمک کند ، و روغن ها ، به ویژه آنهایی که سرشار از اسید لینولئیک مانند روغن آرگان هستند. Molly R. Sttern ، هنرمند آرایش ، که به آن ریزه ویتسپون می دهد ، جلوه جالبی را به شما می دهد ، Dior Capture Totale Le Serum را توصیه می کند: "این پوست به درخشش ترین پایه و زیبایی زیر آرایش می بخشد."


7. هایلایت


جای تعجب نیست ، برای درخشش حداکثر ، شما به مداخلات زیبایی نیاز دارید. خبر خوب این است که برجسته ها در سال های اخیر روند عمده ای داشته اند ، به این معنی که گزینه های شیک تر (بخوانید: بدون دیسکو-بالش) از همیشه وجود دارد.


نسخه محدود - Les Paillettes

نسخه محدود - Les Paillettes

Chantecaille

neimanmarcus.com

79.00 دلار

اکنون خرید کنید

برای ظاهری که در تمام طول روز به طول خواهد انجامید ، نسخه های کرم می توانند یک انتخاب عالی باشند. آنها به شکلی لطیف و طبیعی به پوست می ریزند - فقط آنچه می خواهید برای درخشش روزانه داشته باشید. استرن دوست دارد Kjaer Weis Highlighter in Radiance را به دلیل گونه های خامه ای ، بافت مبهم و بی تاب بودن رنگ ، و همچنین هالوسکوپ براق در کوارتز به دلیل کاربرد آسان فرمول چوب و ظرافت سایش در هر کجا.


یک درخشش هدفمندتر می خواهید؟ پودرهای برجسته پودر به شما اجازه می دهد تا بدون زحمت لایه برداری کنید تا زمانی که به اثری که مد نظر دارید برسید. استرن می گوید: "من از پودر برجسته NARS در خیابان بارتس استفاده کرده ام." "این یک صدای خاکی به آن رسیده و بر روی تمام رنگ های پوست به زیبایی کار می کند." او همچنین از طرفداران هایلایت Chantecaille Les Paillettes است که دارای طلای گل رز تابستانی است. "این نه تنها روی گونه ها زرق و برق دار است ، بلکه از نظر چشم نیز شگفت انگیز به نظر می رسد!

مرجع: فروشگاه اینترنتی ثانیکالا