x تبلیغات
cosmetics

نکاتی درباره مراقبت از پوست که هر زن بالای 50 سال باید بداند

نوشته شده توسط جولین دریک
به روز شده در 7 مه 2020
بررسی شده توسط DR. مورگان راباچ متخصص پوست
مراقبت از پوست زنان بالای 50 سال
STOCKSY
برای هر زن خارج از 50 سال که می داند زیبایی از درون می آید ، اما همچنین می خواهد به بهترین شکل ممکن ظاهر شود ، این مقاله برای شما مناسب است. و برای کسانی که در مورد جراحی پلاستیک ، تزریق بوتاکس و مواد پرکننده کنجکاو هستید ، بنابراین ما این موارد را نیز شرح خواهیم داد. در این 12 نکته اصلاحات معجزه آسایی زیادی وجود ندارد ، اما توصیه های زیادی وجود دارد که من قسم می خورم ، چند دستور العمل مناسب ، و نگرشی وجود دارد که سال ها پس از 50 سالگی حتی از شگفتی و زیبایی بیشتری برخوردار است.کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
 
 
هر روز ضد آفتاب بزنید
من می دانم که شنیدن مداوم اهمیت کرم ضد آفتاب خسته کننده است ، اما اگر یک قانون زیبایی وجود دارد به خودم 15 ساله می گویم استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب هر روز. هیچ چیز بیشتر از قرار گرفتن در معرض آفتاب به پوست شما آسیب نمی رساند. علت شماره یک لکه های قهوه ای ، چین و چروک و سرطان پوست است
 
 
این مورد جالب است: همه ضد آفتاب ها برابر نیستند. شما باید یک ضد آفتاب با حداقل 30 SPF را انتخاب کنید و باید یک ضد آفتاب را انتخاب کنید که اشعه UVA و UVB را مسدود کند .2
 
سه موردی که باید یک ضد آفتاب مناسب پیدا کردید باید به خاطر بسپارید:
 
باید آن را باران بپوشید یا بدرخشید. اشعه ماورا بنفش پوشش ابر را می شکند و ایجاد عادت روزانه در استفاده از ضد آفتاب بسیار مهم است .2 و نگران نباشید ، تا زمانی که شب صورت خود را تمیز کنید منافذ پوست را مسدود نمی کند.
در طول روز دوباره درخواست دهید. پاتریشیا وکسلر ، متخصص پوست مشهور ، اصرار دارد که همه خانم ها (به هر رنگ پوست) در طول روز از ضد آفتاب استفاده کنند.
مقداری بالای دست خود را شل کنید. متخصصان پوست می گویند که آنها می توانند علاوه بر گردن ، با دیدن دست های زن سن او را نیز تشخیص دهند.
 
 
توصیه های محصول: من ضد آفتاب رنگی را ترجیح می دهم زیرا روی صورت من گچ سفید نمی گذارد و رنگ پوست من را یکدست می کند. Neutrogena نسخه خوبی از داروخانه ایجاد می کند ، با این حال ، مورد علاقه من (توصیه شده توسط متخصص پوست من) ضد آفتاب گران قیمت اما افسانه La Roche Posay است. کرم ضد آفتاب را با اسفنج کف استفاده کنید تا یکدست تر شود.
 
 
اطمینان حاصل کنید که از پاک کننده ها و مرطوب کننده های مناسب برخوردار هستید
انتخاب پاک کننده ها ، مرطوب کننده ها و روال مراقبت از پوست که برای نوع پوست شما تنظیم شده باشد بسیار مهم است.
 
اگر پوست چربی دارید ، خود را خوش شانس بدانید. پوست چرب تمایل به ایجاد چین و چروک کمتری دارد .3 اگر پوست حساسی دارید ، باید قبل از استفاده همه محصولات خود را روی گردن یا بازوها آزمایش کنید. محصولی که چند سال پیش دوستش داشتید ممکن است (با پیشرفت در سن) قرمزی ایجاد کند.
 
همچنین ممکن است متوجه شده باشید هر چه پیرتر می شوید ، پوست شما خشک می شود .4 با افزایش سن ، پوست ما از کاهش تولید روغن و گردش سلول به ویژه پس از یائسگی رنج می برد. من متوجه شدم که پوست چرب طبیعی من به اندازه صحرای صحرا در 35 سالگی خشک شده است.
 
توصیه های محصول: پاک کننده های پاتریشیا وکسلر برای پوست بالغ (که توسط شوهرش شیمی دان است) فرموله شده اند و مقرون به صرفه هستند. به علاوه ، آنها بوی خدایی می دهند. من از پاک کننده ضد پیری وکسلر جهانی استفاده می کنم ، اما سایر پاک کننده های عالی نیز کار را انجام می دهند. در مورد مرطوب کننده ، اگر پوست بسیار خشکی دارید و پوسته پوسته می شود ، مزایای مرطوب کنندگی اضافی کرم مرطوب کننده پوست Yu-Be عطای الهی است. من همچنین دوست دارم از روغن نارگیل بسیار بکر روی صورتم استفاده کنم.
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
انگلیسی کرم ضد آفتاب
 
کرم ضد آفتاب sunscreen
 
کرم ضد آفتاب لدورا
 
معنی sunscreen به فارسی
 
خمیر دندان به انگلیسی
 
جمله با sunscreen

 

 

من به آرایش غیر سمی روی آوردم و در این کار چیزهای نگران کننده ای آموختم

نوشته شده توسط MICHELLE ROSTAMIAN & KAT COLLINGS
به روز شده در تاریخ 27 مه 2020
آرایش غیر سمی
COLLINGS KAT
 در این مقاله
 
آرایش غیر سمی من
آرایش
مراقبت از پوست
مو
تغییر کاربری روی لوازم آرایشی غیر سمی در لیست کارهایم بود. سطح اولویت جایی بین یادگیری نحوه پخت کیک های شایسته اینستاگرام و فهمیدن نحوه سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه بود. بسیاری از من فکر می کردم "بله ، من باید این کار را انجام دهم. شاید در آخر هفته؟ احتمالاً مقداری تحقیق ، وقت و پول نیاز دارد" - آکا ، به این زودی ها اتفاق نمی افتد. یعنی تا وقتی که من با نت-آ-پورتر به یک سفر سلامتی به پالم اسپرینگ رفتم. خرده فروش به طور گسترده ای از گروه آرایش طبیعی عقب مانده است و در طول آخر هفته با مارک های مختلفی آشنا شدم که سفر من به آرایش غیر سمی را آغاز می کند.کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
 
 
اما اول ، اندکی پیش زمینه در مورد زیبایی سمی: مدت هاست که این فرضیه مطرح شده است که پارابن ها - گروهی از مواد رایج در محصولات آرایشی و بهداشتی در ایالات متحده - به احتمال زیاد سیستم غدد درون ریز را مختل می کنند. 1 این یک ایده وحشتناک است وقتی که شما فکر می کنید بیشتر افراد شروع به آرایش در دوران بلوغ ، هنگامی که سیستم غدد درون ریز واقعا به چرخ دنده بالا می رود.
 
 
در اینجا خلاصه نحوه تغییر آرایش غیر سمی و بهترین مارک های آرایشی طبیعی برای خرید وجود دارد.
 
آرایش غیر سمی چیست؟
آرایش غیر سمی هر نوع محصول آرایشی است که شامل موادی نباشد که توسط کارگروه محیط زیست سمی شناخته شده باشد ، از جمله سرب ، جیوه ، فتالات ، تریکلوزان و دیوکسین که به آنها محدود نمی شود. 2
آرایش غیر سمی من
آرایش غیر سمی زیبایی تمیز
COLLINGS KAT
من از سفر به پالم اسپرینگ برگشتم و بخشی از کیف آرایش خود را تغییر شکل دادم و احساس یک ناهماهنگی شناختی مبهم کردم. من می دانستم که برخی از محصولات زیبایی من چقدر بی نظم و به طور بالقوه خطرناک هستند. (به بیان بهتر ، E.U. حدود 1400 ماده موادی را برای محصولات مراقبت شخصی منع کرده است و ایالات متحده 11 مضر را ممنوع کرده است) .3 نیازی به گفتن نیست ، من آماده انجام تعهد کامل بودم.
 
 
همانطور که مشکوک شد ، معلوم شد که چیزهای نگران کننده ای در کیف آرایش من وجود دارد. برخی از تحققاتی که از نوع سیلی صورت گرفته بود ، مانند یافتن قطران ذغال سنگ و مواد شیمیایی مورد استفاده برای چربی زدایی موتورها در چند محصول من. اکثر آنها مواد تشکیل دهنده پرچم قرمز بودند که سرطان زا و هورمون های بالقوه ای هستند - بیشتر تهدیدی دور ، اما ترسناک نیستند. خوشبختانه ، آرایش غیر سمی در اینجا باقی مانده است تا روند تعویض آسان تر شود. آنی توولین ، آرایشگر و بنیانگذار SkinOwl ، می گوید: "زیبایی سبز دیگر خواهر ترد ، محدود و کوچک برای محصولات استاندارد زیبایی نیست."
 
"این جا برای ماندن است و جنبش را رهبری می کند که هرگز نباید سلامتی و زیبایی شما به خطر بیفتد." پس از حدود یک ماه آزمایش ، من به یک گروه اصلی از محصولات ناهماهنگی شناختی ، پاک کردن و غیر سمی که برای آرایش خود دوست دارم ، علاقه مند شده ام (تصویر بالا).
 
 
آرایش
آرایش غیر سمی
COLLINGS KAT
ضد آفتاب
 
 
بیایید با یک مورد پیچیده شروع کنیم. ما می دانیم که هدف ضد آفتاب کمک به جلوگیری از سرطان است ، اما به طور متناقضی برخی از ضد آفتاب ها از موادی استفاده می کنند که ممکن است با سرطان ارتباط داشته باشند. اینگونه است که من مغزم را به دور آن می پیچم: دو نوع ضد آفتاب اصلی وجود دارد ، ماده معدنی که یک مانع فیزیکی بین پوست و آفتاب ایجاد می کند (خوب) و ماده شیمیایی که به پوست نفوذ می کند تا اشعه ماورا UV بنفش را فیلتر کند و جذب کند. (به طور کلی چندان خوب نیست) .4 به گفته جولی لانگ یار ، شیمیدان گیاهی و بنیانگذار برند زیبایی گیاه شناسی Blissoma ، ضد آفتاب معدنی تنها راهی است که می توان از آن استفاده کرد مگر اینکه در قایقی در معرض آفتاب تابناک گیر بیفتید و گزینه دیگری ندارید.
 
nbsp ؛ "ما قبلاً می دانیم که مواد شیمیایی مانند اکسی بنزون ​​به عنوان برهم زننده هورمون عمل می کنند ، اما ضد آفتاب های شیمیایی نیز به شدت مستعد ایجاد بثورات و تحریک هستند." "همچنین نشان داده شده است که وقتی مواد شیمیایی ضد آفتاب با نور خورشید تداخل می کنند ، در واقع بیشتر رادیکال های آزاد در پوست تولید می کنند تا اینکه شما اصلا ضد آفتاب نداشته باشید." با توجه به اینکه مردم فکر می کنند با استفاده از ضد آفتاب از خود محافظت می کنند ، یک یافته نگران کننده است. Longyear ادامه می دهد: "ضد آفتاب های معدنی چنین کاری نمی کنند. & nbsp؛ آنها به پوست جذب نمی شوند ، برای سلامتی هورمونی شما بی خطر هستند و در واقع در محافظت از طیف وسیع بهتر از ضد آفتاب های شیمیایی عمل می کنند."
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
انگلیسی کرم ضد آفتاب
 
کرم ضد آفتاب sunscreen
 
کرم ضد آفتاب لدورا
 
معنی sunscreen به فارسی
 
خمیر دندان به انگلیسی
 
جمله با sunscreen

 

 

 

به همین دلیل است که برخی از کارشناسان در مورد ممنوعیت جدید ضد آفتاب در هاوایی نگران هستند

نوشته شده توسط ERIN JAHNS
به روز شده در 01 ژوئیه 2019
هر آنچه در مورد ممنوعیت ضد آفتاب هاوایی باید بدانید
STOCKSY
مردم ده ها سال است که به ما می گویند ضد آفتاب خود را بگذارید. بی وقفه آزار دهنده و بدون شک ، 100٪ به درستی. با این حال ، آنچه در طول سالها زمزمه گوش ما نمی شنیدیم این بود که همان فرمول های ضدآفتاب که ما تا لاله گوش پخش کردیم (به منظور محافظت) تأثیر کاملاً مخالفی بر محیط داشتند. به طور خاص ، صخره های مرجانی. و طبق نیویورک تایمز ، هاوایی رسماً در این باره حرفی برای گفتن دارد.کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
 
کمی بیشتر از یک هفته پیش در اول ماه مه ، هاوایی با تبدیل شدن به اولین ایالت تصویب قانونی که فروش ضد آفتاب حاوی دو ماده خاص - اکسی بنزون ​​و اوکتینوکسات را ممنوع می کند ، تاریخ ساز شد. هر دو ، طبق مطالعات اخیر ، با عواقب ناخوشایند محیطی مانند سفید شدن مرجان مرتبط بوده است. (اساساً ، مواد شیمیایی - به طور دقیق 14000 تن ضد آفتاب - از بین می رود و به جای آن بر روی ارگانیسم های اطراف قفل می شود.) در حال حاضر ، لایحه ضد آفتاب فقط در انتظار امضای فرماندار است و قوانین جدید قرار است از اول ژانویه اجرا شود. ، 2021
 
 
تا اینجا ، خیلی خوب ، درست است؟ خوب ، این جایی است که برخی از تردیدها ایجاد می شود. البته ، به نظر می رسد که اجماع کلی یک اتفاق مثبت است. پس از همه ، چگونه کسی می تواند در مورد پس انداز صخره های مرجانی ابراز تردید کند؟ با این حال ، مسئله در اینجا تأثیری است که اخبار بر روی مصرف کنندگان خواهد گذاشت و تاثیری که اخبار بر نوع مصرف کننده های ضد آفتاب می گذارد. اگر اکسی بنزون ​​و اوکتینوکسات روی میز نباشند ، بدون شک ضد آفتاب "فیزیکی" در مقابل "شیمیایی" خواهد بود. (تفاوت در ضدآفتاب های فیزیکی حاوی مواد معدنی فعال مانند دی اکسید تیتانیوم یا اکسید روی و ضد آفتاب های شیمیایی حاوی ترکیباتی مانند اکسی بنزون ​​، اوکتینوکسات ، اکتیزالات و آووبنزون ​​است.)
 
با این حال ، در حالی که ضد آفتاب های فیزیکی به دلیل داشتن ترکیبات معدنی طبیعی معمولاً مورد تحسین قرار می گیرند ، ممکن است به اندازه ضد آفتاب های شیمیایی در جلوگیری از آسیب UVA موثر نباشند. (برای تأیید ، ضد آفتاب های فیزیکی در ممنوعیت جدید لحاظ نمی شوند.)
 
 
آنی چیو ، دکتر ، به Fashionista.com توضیح داد: "نگرانی من این است که سردرگمی برای مصرف کنندگان ایجاد شود ، زیرا [octinoxate و oxybenzone] از نظر بهداشت شخصی مضر نیستند. مواد ضد آفتاب بسیار کمی هستند که پوشش گسترده UVA و UVB. این مواد پوشش طیف UVA را گسترش می دهند و تهیه یک ضد آفتاب با طیف وسیع واقعی برای مصرف کنندگان دشوار است زیرا SPF همان چیزی است که مصرف کننده روی آن تمرکز می کند ، اما این فقط محافظت در برابر UVB را اندازه گیری می کند. "
 
 
از طرف دیگر ، و علاوه بر اینکه به طور قابل توجهی دوستدار ریف است ، ضد آفتاب های فیزیکی فواید دیگری نیز دارند که فاقد مواد شیمیایی هستند. در واقع ، طبق وب سایت زیبایی شناس مشهور رنه رولو ، ضد آفتاب های فیزیکی اغلب برای انواع پوست های حساس و مستعد آکنه بهتر هستند ، ماندگاری بیشتری دارند و در معرض تابش مستقیم اشعه ماورا UV بنفش ماندگاری بیشتری دارند. بنابراین ، مانند اکثر معضلات سلامتی ، سلامتی و زیبایی - این بحث باعث ایجاد درجه خاصی از شلاق زدن می شود.
 
گفته شد ، Byrdie HQ مدتی است که آماده پرش روی قطار فیزیکی ضد آفتاب است. بنابراین ، ما هفت ضد آفتاب ایمن را جمع کردیم که فکر می کنیم باید در رادار خود داشته باشید. و احتمالاً پشت شماست. به اسکرول کردن برای موارد برتر ادامه دهید!
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
انگلیسی کرم ضد آفتاب
 
کرم ضد آفتاب sunscreen
 
کرم ضد آفتاب لدورا
 
معنی sunscreen به فارسی
 
خمیر دندان به انگلیسی
 
جمله با sunscreen

 

 

بهترین مرطوب کننده ها برای تغذیه و ترمیم پوست خشک

توسط JENN SINRICH · 12 آوریل 2021
 
برخورد با خشکی پوست کافی است تا کسی را ناامید ، مضطرب و خوب پوسته پوسته کند. حتی بدتر از آن ، خشکی مزمن با اختلال در ایجاد مانع پوستی همراه است. دکتر هادلی کینگ ، متخصص پوست و مربی بالینی پوست در کالج پزشکی ویل دانشگاه کرنل می گوید: "بدون عملکرد بهینه مانع ، پوست شما در برابر آسیب های جزئی و عفونت آسیب پذیر می شود و بهبود آن بیشتر طول می کشد." در نیویورک. بهترین راه حل برای بازگرداندن موانع پوست - و صاف و لطیف نگه داشتن چهره - بدون شک مرطوب کننده ای است که برای تغذیه انواع پوست های خشک ساخته شده است.
 
بهترین مواد لازم برای پوست خشک . لوازم آرایشی نوت
دکتر کینگ می گوید: "مرطوب کننده ها به حفظ ظاهر پوست و عملکرد آن در بهترین حالت کمک می کنند و به اطمینان از مقاومت و مقاومت در برابر سد پوست کمک می کنند." وی توصیه می کند به دنبال محصولاتی باشید که حاوی مواد آبرسان و مغذی هستند - به طور خاص کرم های مرطوب کننده یا پمادهای حاوی روغن هایی مانند زیتون یا جوجوبا. وی می افزاید: "کره شی نیز به خوبی کار می کند." "سایر ترکیباتی که به تسکین پوست خشک کمک می کنند شامل اسید لاکتیک ، اوره ، اسید هیالورونیک ، دی متیکون ، گلیسیرین ، لانولین ، روغن معدنی و بنزین است." وی برای جذب بهتر آب مرطوب کننده شما ، توصیه می کند بلافاصله بعد از شستشو از آن استفاده کنید.
 
آماده اید که پوست خود را با مانع محافظتی که برای سالم و مرطوب نگه داشتن آن نیاز دارد مسلح کنید؟ در ادامه بهترین مرطوب کننده هایی را که تضمین می کنند کار را انجام می دهند ، بخوانید و شما را با آن درخشش شبنم مطلوب ترک کنند.
 
 
زیبایی کمک های اولیه
کرم ترمیم کننده اولترا
36.00 دلار
این دکتر کرم صورت و بدن نه تنها به شدت آبرسانی می کند ، بلکه فاقد رایحه ، الکل ، فتالات ، سولفات و پارابن است که می تواند پوست حساس و خشک را تحریک کند ، توضیح می دهد دکتر دنی انگلمن ، جراح پوست با تاییدیه هیئت مدیره در نیویورک. وی می افزاید: "این مرطوب کننده حاوی بلغور جو دوسر ، کره شی و آنتی اکسیدان ها برای تسکین پوست و مقابله با متجاوزان محیطی است که از ویژگی های مهم در یک محصول مراقبت از پوست برای انواع پوست خشک است.
 
 
SkinCeuticals
خوشبختی
63.00 دلار
اگر به دنبال یک مرطوب کننده سبک هستید که به آرامی پوست را آرام کند ، نسبتاً سریع جذب شده و آبرسانی کافی را برای تمام طول روز فراهم کند ، این یک گزینه عالی است. ترکیبی غنی از لیپیدهای منحصر به فرد و عصاره های دریایی ، از جمله جلبک ها ، به طرز باورنکردنی غنی از مواد مغذی است و برای تغذیه و آبرسانی پوست کار می کند. از دیگر روغنهای گیاهی می توان به گندم انگور ، گل محمدی و مغز ماکادمیا اشاره کرد که برای بازگرداندن عملکرد سد پوست برای محافظت از آن در برابر رادیکال های آزاد در محیط کار می کنند.
 
 
مراد
کرم ریکاوری شدید
80.00 دلار
این کرم به شدت مغذی بیشتر شبیه یک مومیایی متراکم است که برای آبرسانی به پوست بسیار خشک تحریک شده و قرمز طراحی شده است. با این کار ، به طور همزمان باعث کاهش خطوط و چین و چروک نیز می شود. این مواد اکثراً گیاهی هستند ، از جمله ترکیبی از کره شی و روغن ماکادمیا برای هیدراتاسیون عمیق ، عصاره گیاه mirabilis jalapa برای تسکین تحریک و قرمزی و عصاره ریز جلبک ، که نشان داده می شود باعث کاهش ظاهر خطوط بیان مرتبط با استرس می شود.
 
 
PCA Skin
هیدراتاسیون کلاژن
50.00 دلار
ایده آل برای استفاده شبانه (هنگامی که پوست شما سخت ترین کار را برای ترمیم خود انجام می دهد) این هیدراته کننده کلاژن می تواند در هر زمان - صبح و بعد از ظهر نیز استفاده شود. این ترکیب ترکیبی مغذی از کره قلم و اسید هیالورونیک برای آبرسانی به پوست بیش از حد خشک است. همچنین با ترکیبی از نرم کننده ها و پروتئین گندم بافت پوست را نرم کرده و سطح PH طبیعی پوست شما را با روغن بادام شیرین متعادل می کند.
خرید لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی
 
کرم پودر کالیستا
 
کرم پودر مای
 
فروشگاه لوازم آرایشی
 
کرم پودر فلورمار
 
قیمت کرم پودر استی لادر
 
خط چشم مای
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی
 
کرم پودر دبورا
 
خرید لوازم آرایشی اصل
 
کرم پودر گلدن رز
 
خط چشم کالیستا
 
سایت لوازم آرایشی
 
سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر اسنس
 
قیمت کرم پودر لورال
 
مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب
 
لوازم آرایش اصل
 
کرم پودر ایزادورا
 
لیست لوازم آرایشی عروس
 
قیمت کرم پودر نارس
 
سایت زنونه لوازم آرایشی
 
فروشگاه معتبر لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر
 
ریمل دبورا
 
خرید کرم پودر
 
کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت خط چشم
 
قیمت کرم پودر میبلین
 
قیمت خط چشم مای
 
قیمت کرم پودر لانکوم
 
خرید سایه چشم
 
خرید عمده لوازم آرایشی
 
خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول
 
قیمت کرم پودر مای
 
نمایندگی فروش کرم پودر استی لودر
 
سایت خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کالیستا
 
قیمت کرم پودر دیور
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی لانکوم
 
قیمت کرم پودر فلورمار
 
قیمت لوازم آرایشی
 
خرید آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا
 
سایت فروش لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر استی لودر
 
ست لوازم بهداشتی مردانه
 
کرم پودر کنسی
 
کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
فروش عمده آرایشی
 
کرم پودر نارس دیجی کالا
 
خرید اینترنتی لوازم ارایشی
 
سایت معتبر خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کلارنس اصل
 
قیمت کرم پودر لورال اصل فرانسه
 
لوازم آرایشی فلورمار
 
خط چشم اسنس
 
فروشگاه آرایشی
 
لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر لورال اصل
 
ست آرایشی مردانه
 
ریمل لورال پارادایس
 
فروشگاه لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر نارس اصل
 
خرید لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول اصل
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی اصل
 
قیمت کرم پودر دبورا
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی مای
 
خرید لوازم آرایشی عمده
 
قیمت کرم پودر گلدن رز
 
کرم پودر فلورمار اصل
 
خرید خط چشم
 
لوازم آرایشی مای
 
ست هدیه لوازم آرایش
 
قیمت پکیج لوازم آرایش
 
قیمت کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
سایه چشم کالیستا
 
لوازم آرایشی کالیستا
 
کرم پودر کالیستا m12
 
قیمت کرم پودر این لی
 
سایت ارایشی موتن رو
 
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
کرم پودر کالیستا m11
 
قیمت کرم پودر la girl
 
قیمت کرم پودر کلارنس دیجی کالا
 
سایه چشم این لی
 
ریمل اسنس خانومی
 
فروشگاه آرایشی بهداشتی
 
خرید لوازم ارایشی انلاین
 
قیمت کرم پودر دیور اصل
 
قیمت کرم پودر کلارنس
 
سایه چشم گلدن رز
 
لیست خرید لوازم آرایش عروس
 
سایه چشم اسنس
 
کرم پودر الارو اصل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی
 
قیمت کرم پودر اسنس
 
فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
 
سفارش لوازم آرایشی
 
پک لوازم آرایش عروس
 
لوازم آرایشی بهداشتی مردانه
 
سایه چشم میبلین
 
قیمت کرم پودر استی لادر اصل
 
قیمت کرم پودر لورا مرسیه
 
قیمت براش کرم پودر
 
قیمت خط چشم کالیستا
 
خط چشم دبورا
 
فروش عمده لوازم بهداشتی
 
خط چشم این لی
 
سایه چشم فلورمار
 
قیمت خط چشم مک
 
قیمت کرم پودر مک nc30
 
قیمت کرم پودر estee lauder
 
خرید کرم پودر لورال
 
قیمت کرم پودر لورآل infallible
 
قیمت کرم پودر ایزادورا
 
قیمت کرم پودر سوپراستی میبلین
 
خرید کرم پودر میبلین
 
کرم پودر کالیستا m13
 
قیمت ریمل دبورا
 
عمده فروش لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی
 
انواع کرم پودر لورال
 
کرم پودر فلورمار اصل ترکیه
 
خرید محصولات آرایشی
 
لوازم آرایشی میبلین
 
خرید لوازم آرایشی میس و مستر
 
پکیج لوازم آرایشی
 
قیمت کرم دور چشم لانکوم
 
ریمل ماوالا
 
نمایندگی فروش محصولات ارایشی گارنیر
 
لوازم آرایشی اوریفلیم
 
نمایندگی فلورمار
 
کرم پودر لورال true match
 
قیمت کرم پودر فلورمار اصل
 
قیمت خط چشم اوریفلیم
 
قیمت کرم پودر تارت
 
قیمت کرم پودر نارس دیجیکالا
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی
 
وسایل آرایشی مردانه
 
کرم پودر ویکتوریا دیجی کالا
 
لیست وسایل آرایشی عروس
 
ست لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر کنسی
 
کرم پودر گلدن رز اصل
 
خرید اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی اصل
 
قیمت کرم پودر گارنیر
 
فروش لوازم آرایشی اینستاگرام
 
خرید لوازم آرایش عمده
 
راهنمای خرید کرم پودر
 
قیمت کرم پودر لورال اینفالیبل
 
لوازم آرایشی آنلاین
 
معرفی لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل اصل
 
کرم پودر کالیستا m14
 
قیمت کرم پودر loreal
 
فروش عمده لوازم ارایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا اصل
 
فروشگاه اینترنتی خانومی لوازم آرایشی
 
قیمت خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایش صورت
 
فروش لوازم بهداشتی
 
وسایل لوازم آرایشی
 
خرید لوازم آرایش عروس
 
خرید لوازم آرایشی و بهداشتی
 
لوازم آرایشی لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم اصل
 
لوازم آرایشی نوت
 
قیمت کرم پودر لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم
 
خرید وسایل آرایشی
 
فروش لوازم آرایشی عمده
 
قیمت عمده لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر ایوروشه
 
خرید لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر میلانی
 
خرید لوازم ارایشی مارک
 
خرید کرم پودر لورال اینفالیبل
 
قیمت کرم پودر ایرمت بورژوا
 
نام تمام لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر wet n wild
 
قیمت کرم پودر la
 
کرم پودر کنسی قیمت
 
فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی
 
آنلاین شاپ لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی گریماس
 
لیست کامل لوازم آرایشی عروس
 
بهترین سایت خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر درماکول قیمت

 

 

قیمت کرم پودراستی لادر

 10 مورد از محبوب ترین مارک های آرایش و چرا ما آنها را دوست داریم

توسط KAITLIN WILLOW · 5 جولای 2017
 
اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
مارک های محبوب آرایش
وقتی صحبت از مارک ها و محصولات آرایش می شود ، ما تمایل داریم که از یک طیف خرید کنیم. یا ما به کالاهای اصلی امتحان شده و واقعی که از سالهای نوجوانی استفاده کرده ایم پایبند بمانیم ، یا در جریان روندها باشیم و هرچه داغ ، جدید و مهیج است را بخریم. یا آنچه که احتمالاً برای بسیاری از ما صادق است ، ما به برخی از موارد مورد علاقه خود پایبند هستیم و در مورد نوع خاصی از محصولات ، می پرورانیم. چه ریمل مورد علاقه شما متوقف شود و چه به دنبال یک مدل جدید هستید یا در جستجوی یک مارک کاملا جدید برای شما هستید ، ما دوست داریم به شما کمک کنیم. ما نگاهی به مارک های خریدارانمان که به طور مداوم می خرند - و مورد تحریک آنها - انداختیم تا نقطه شروع خوبی برای شما ایجاد کنیم. 10 مورد برتر (بدون ترتیب خاصی) را در زیر بررسی کنید.
 
 
1. رنگ آمیزی
چرا ما دوست داریم: این سری لوازم آرایشی با پایه مواد معدنی حاوی SPF در بیشتر محصولات توصیه شده توسط متخصص پوست است. از سرم ها گرفته تا پودرها ، ما رنگدانه ها ، محافظ ها و تقویت کننده های رنگ Colorescience را دوست داریم.
 
Shoppers ’Choice: Sunforgettable Brush-on Sunscreen SPF 50
 
نظرات می گویند: "من 9 سال است که از این محصول استفاده می کنم. بدون آن نمی توان کمی رنگ ، کمی کنترل روغن ، کمی پوشش و محافظت از آفتاب بسیار خوب است. جمع و جور و آسان برای استفاده. "
 
 
2. Jane Iredale
چرا ما دوست داریم: جین ایردیل محصولی به رنگ زرق و برق دار ایجاد می کند که بدون روغن ، عطر ، الکل ، مواد افزودنی شیمیایی و رنگ های مصنوعی ساخته شده است. بسیاری از محصولات آن دارای SPF 15 یا بالاتر نیز هستند ، در برابر آب مقاوم بوده و برای پوست های حساس مفید هستند.
 
Choice Shoppers ’Choice: PurePressed® Base Mineral Foundation Refill SPF 20
 
نظرات می گویند: "این بنیاد مورد علاقه من است که تاکنون امتحان کرده ام. من از برخی قرمزی در اطراف بینی و چانه رنج می برم و این پایه پودری باعث می شود پوست من یکدست شود و انگار اصلا آرایش نمی کنم. من آن را به تنهایی می پوشم و به طور کلی حتی بدون پرایمر تمام روز طول می کشد! "
 
 
3. DHC
چرا ما دوست داریم: این مارک لوازم آرایشی و بهداشتی پوست ژاپنی با ترکیب بهترین علم و طبیعت به شما کمک می کند تا از بسیاری جهات به زیبایی پوست دست پیدا کنید. مجموعه محصولات نرم پوست آنها دارای موادی مانند روغن زیتون بکر ، گیاهان دارویی آسیایی و سایر عصاره های گیاهی است.
 
Shoppers ’Choice: Mascara Perfect Pro Double Protection
 
نظرات می گویند: "این ریمل شگفت انگیز است ، هرگز لخته نمی شود ، فقط با آب شسته می شود و مژه های من را خیلی طولانی می کند. قطعاً به خرید ادامه می دهد. "
 
 
4. لوازم آرایشی تارت
چرا ما دوست داریم: تارته قادر است محصولات با کیفیت حرفه ای و بسیار رنگدانه ای ایجاد کند که سازگار با محیط زیست بوده و با مواد طبیعی ساخته شده اند. این یک برد-برد است! به علاوه ، بسته بندی آنها به اندازه سایه های سایه چشم و رنگ لب سرگرم کننده است.
 
گزینه خریداران: ضد آفتاب Amazonian Clay Full Coverage Foundation SPF 15
 
نظرات می گویند: "پایه ای عالی برای پوست چرب! در حالی که پوشش بی عیب و نقص و شگفت انگیزی را ارائه می دهد ، تمام روز طول می کشد !!!!!
 
 
5. Kevyn Aucoin
Why We Love: ساخته شده توسط آرایشگر مشهور جهانی به همین نام ، محصولات Kevyn Aucoin’s باعث جذابیت ، زیبایی و سرگرمی می شود. این خط ، که از برخی چهره های مشهور Aucoin الهام گرفته شده است ، به نظر رسیدن افسانه برای زن روزمره آسان و شهودی است.
 
Shoppers ’Choice: The Sculpting Powder
 
نظرات می گویند: ”این پودر مخلوط کاملی از رنگ ها برای ایجاد یک کانتور بسیار طبیعی است. من برنزرها و رژگونه های مات را امتحان کرده ام ، اما هیچ چیز به این شکل کار نمی کند. "
 
 
6. Dermablend
چرا ما عاشق هستیم: Dermablend توسط متخصص پوست و همسر آرایشگر وی تاسیس شده است و برای محصولات بی عیب و نقص مجموعه ای از محصولات بدون عطر و بدون آلرژی را ارائه می دهد. ما به خصوص عاشق این هستیم که محصولات آنها به راحتی کبودی ، زخم و خال کوبی را می پوشاند!
 
Choice Shoppers ’Choice: Cover Creme Full Coverage Foundation SPF 30
 
نظرات می گویند: ”بهترین کرم جلد! همه چیز را پوشش می دهد. با انگشت به آرامی ادامه می یابد و به راحتی مخلوط می شود. "
 
 
7. با تری
چرا ما دوست داریم: محصولات BY TERRY به همان اندازه بسته بندی که دارند زیبا و پیچیده هستند. تیم تحقیق و توسعه داخلی این برند متعهد به ساده سازی مراقبت از پوست و زیبایی بدون آسیب رساندن به عملکرد است.
 
انتخاب خریداران: Baume de Rose
 
نظرات می گویند: "این بهترین مرطوب کننده لب است که تاکنون امتحان کرده ام. من آن را شب می پوشم و لبهای سالم و مغذی را بیدار می کنم. "
 
 
8. زیبایی RMS
چرا ما دوست داریم: خط تولید لوازم آرایشی RMS Beauty ، عاری از مواد شیمیایی سمی و فقط از مواد آلی ساخته شده است. فلسفه این برند ارائه محصولاتی است که نه تنها سمی نیستند بلکه در واقع با هر ساییدگی پوست را تغذیه و بهبود می بخشند. ما عاشق رنگهای زرق و برق دار ، فرمولهای نرم و غلظت مواد مغذی هستیم.
 
گزینه Shoppers ’Choice: Un Cover-Up
 
نظرات می گویند: "تن به زیبایی با هم مخلوط می شود ، و یک پایان شبنمی ایجاد می کند. مناسب برای افزودن دقیقاً همان جایی که لازم دارید (برای من که زیر چشم ، چانه و لب بالایی و بیش از هر لکه ای است) و بقیه صورت را طبیعی نگه دارید. این محصول را دوست دارم و همیشه در کیف من است. "
 
 
9. زیبایی
چرا دوست داریم: مانند اکثر چیزهای زندگی ، شکستن نسخه اصلی سخت است. beautyblender اسفنج آرایشی اصلی را ایجاد کرد که باعث تولید تنهای کپی شده است.
 

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

 

ارزیابی خطر غیرسرطانی ، سرطانی و حساسیت پوستی فلزات سنگین در مواد آرایشی

Duck Soo Lim 1، Tae Hyun Roh 1، Min Kook Kim 1، Yong Chan Kwon 1، Seul Min Choi 1، Seung Jun Kwack 2، Kyu Bong Kim 3، Sungpil Yoon 1، Hyung Sik Kim 1، Byung-Mu Lee 1
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 29589992 DOI: 10.1080 / 15287394.2018.1451191
چکیده
محتوای فلزات سنگین مواد آرایشی ممکن است باعث نگرانی شود زیرا قرار گرفتن در معرض این فلزات با عواقب نامطلوبی همراه است. بنابراین ، هدف از این مطالعه ارزیابی پیامدهای ناشی از قرار گرفتن در معرض فلزات سنگین در مواد آرایشی و بهداشتی بود که توسط روش های غیرسرطانی ، سرطانی و حساسیت سنجی تعیین شده است.قیمت کرم پودر loreal
ارزیابی کمی و قرار گرفتن در معرض آلومینیوم (Al) ، کروم (Cr) ، منگنز (Mn) ، آهن (Fe) ، کبالت (Co) ، نیکل (Ni) ، مس (Cu) ، روی (Zn) ، آرسنیک (As) ، سرب (Pb) ، جیوه (Hg) ، کادمیوم (Cd) ، آنتیموان (Sb) و تیتانیوم (Ti) توسط طیف سنجی جرمی پلاسما به روش القایی انجام شد. ارزیابی خطر غیر سرطانی Al ، Cr3 + ، Mn ، Fe ، Co ، Ni ، Cu ، Zn ، Cd ، Sb و Ti در نمونه های آرایشی منجر به حاشیه ایمنی (MOS) بیشتر از 100 یا شاخص خطر (HI) شد ) کمتر از 1. با این حال ، احتمال خطر سرطان در طول زندگی (LCR) ناشی از قرار گرفتن در معرض پوست در برابر فلزات سنگین از مواد آرایشی از میزان خطر قابل قبول بیشتر است (LCR> 10-5). ارزیابی خطر کمی حساسیت بر اساس قرار گرفتن در معرض ، تعیین کرد که نسبت سطح قابل قبول در معرض مصرف شدن مصرف کنندگان برای Ni ، Co ، Cu ، یا Hg بالاتر از 1 است ، که نشان دهنده عدم وجود پتانسیل حساس سازی پوست است. برای یک کاربر متوسط ​​روزانه از لوازم آرایشی لب ، میزان برآورد شده مصرف فلزات سنگین در حد مجاز مصرف روزانه (ADI) بود. درصد کاربران سنگین که مصرف فلز در آنها از ADI بیشتر بود به ترتیب 20.37٪ برای سرب ، 9.26٪ برای منگنز ، 1.85٪ برای Cr3 + و 1.85٪ برای Cr6 + بود. داده ها حاکی از آن است که به نظر نمی رسد فلزات سنگین موجود در مواد آرایشی خطر جدی برای سلامتی دارند. با این حال ، برای استفاده کنندگان سنگین از مواد آرایشی لب ، آلودگی با برخی از فلزات سنگین مانند سرب ، منگنز و Cr نیاز به حداقل دارد.
خرید لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی
 
کرم پودر کالیستا
 
کرم پودر مای
 
فروشگاه لوازم آرایشی
 
کرم پودر فلورمار
 
قیمت کرم پودر استی لادر
 
خط چشم مای
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی
 
کرم پودر دبورا
 
خرید لوازم آرایشی اصل
 
کرم پودر گلدن رز
 
خط چشم کالیستا
 
سایت لوازم آرایشی
 
سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر اسنس
 
قیمت کرم پودر لورال
 
مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب
 
لوازم آرایش اصل
 
کرم پودر ایزادورا
 
لیست لوازم آرایشی عروس
 
قیمت کرم پودر نارس
 
سایت زنونه لوازم آرایشی
 
فروشگاه معتبر لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر
 
ریمل دبورا
 
خرید کرم پودر
 
کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت خط چشم
 
قیمت کرم پودر میبلین
 
قیمت خط چشم مای
 
قیمت کرم پودر لانکوم
 
خرید سایه چشم
 
خرید عمده لوازم آرایشی
 
خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول
 
قیمت کرم پودر مای
 
نمایندگی فروش کرم پودر استی لودر
 
سایت خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کالیستا
 
قیمت کرم پودر دیور
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی لانکوم
 
قیمت کرم پودر فلورمار
 
قیمت لوازم آرایشی
 
خرید آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا
 
سایت فروش لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر استی لودر
 
ست لوازم بهداشتی مردانه
 
کرم پودر کنسی
 
کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
فروش عمده آرایشی
 
کرم پودر نارس دیجی کالا
 
خرید اینترنتی لوازم ارایشی
 
سایت معتبر خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کلارنس اصل
 
قیمت کرم پودر لورال اصل فرانسه
 
لوازم آرایشی فلورمار
 
خط چشم اسنس
 
فروشگاه آرایشی
 
لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر لورال اصل
 
ست آرایشی مردانه
 
ریمل لورال پارادایس
 
فروشگاه لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر نارس اصل
 
خرید لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول اصل
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی اصل
 
قیمت کرم پودر دبورا
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی مای
 
خرید لوازم آرایشی عمده
 
قیمت کرم پودر گلدن رز
 
کرم پودر فلورمار اصل
 
خرید خط چشم
 
لوازم آرایشی مای
 
ست هدیه لوازم آرایش
 
قیمت پکیج لوازم آرایش
 
قیمت کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
سایه چشم کالیستا
 
لوازم آرایشی کالیستا
 
کرم پودر کالیستا m12
 
قیمت کرم پودر این لی
 
سایت ارایشی موتن رو
 
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
کرم پودر کالیستا m11
 
قیمت کرم پودر la girl
 
قیمت کرم پودر کلارنس دیجی کالا
 
سایه چشم این لی
 
ریمل اسنس خانومی
 
فروشگاه آرایشی بهداشتی
 
خرید لوازم ارایشی انلاین
 
قیمت کرم پودر دیور اصل
 
قیمت کرم پودر کلارنس
 
سایه چشم گلدن رز
 
لیست خرید لوازم آرایش عروس
 
سایه چشم اسنس
 
کرم پودر الارو اصل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی
 
قیمت کرم پودر اسنس
 
فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
 
سفارش لوازم آرایشی
 
پک لوازم آرایش عروس
 
لوازم آرایشی بهداشتی مردانه
 
سایه چشم میبلین
 
قیمت کرم پودر استی لادر اصل
 
قیمت کرم پودر لورا مرسیه
 
قیمت براش کرم پودر
 
قیمت خط چشم کالیستا
 
خط چشم دبورا
 
فروش عمده لوازم بهداشتی
 
خط چشم این لی
 
سایه چشم فلورمار
 
قیمت خط چشم مک
 
قیمت کرم پودر مک nc30
 
قیمت کرم پودر estee lauder
 
خرید کرم پودر لورال
 
قیمت کرم پودر لورآل infallible
 
قیمت کرم پودر ایزادورا
 
قیمت کرم پودر سوپراستی میبلین
 
خرید کرم پودر میبلین
 
کرم پودر کالیستا m13
 
قیمت ریمل دبورا
 
عمده فروش لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی
 
انواع کرم پودر لورال
 
کرم پودر فلورمار اصل ترکیه
 
خرید محصولات آرایشی
 
لوازم آرایشی میبلین
 
خرید لوازم آرایشی میس و مستر
 
پکیج لوازم آرایشی
 
قیمت کرم دور چشم لانکوم
 
ریمل ماوالا
 
نمایندگی فروش محصولات ارایشی گارنیر
 
لوازم آرایشی اوریفلیم
 
نمایندگی فلورمار
 
کرم پودر لورال true match
 
قیمت کرم پودر فلورمار اصل
 
قیمت خط چشم اوریفلیم
 
قیمت کرم پودر تارت
 
قیمت کرم پودر نارس دیجیکالا
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی
 
وسایل آرایشی مردانه
 
کرم پودر ویکتوریا دیجی کالا
 
لیست وسایل آرایشی عروس
 
ست لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر کنسی
 
کرم پودر گلدن رز اصل
 
خرید اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی اصل
 
قیمت کرم پودر گارنیر
 
فروش لوازم آرایشی اینستاگرام
 
خرید لوازم آرایش عمده
 
راهنمای خرید کرم پودر
 
قیمت کرم پودر لورال اینفالیبل
 
لوازم آرایشی آنلاین
 
معرفی لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل اصل
 
کرم پودر کالیستا m14
 
قیمت کرم پودر loreal
 
فروش عمده لوازم ارایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا اصل
 
فروشگاه اینترنتی خانومی لوازم آرایشی
 
قیمت خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایش صورت
 
فروش لوازم بهداشتی
 
وسایل لوازم آرایشی
 
خرید لوازم آرایش عروس
 
خرید لوازم آرایشی و بهداشتی
 
لوازم آرایشی لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم اصل
 
لوازم آرایشی نوت
 
قیمت کرم پودر لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم
 
خرید وسایل آرایشی
 
فروش لوازم آرایشی عمده
 
قیمت عمده لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر ایوروشه
 
خرید لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر میلانی
 
خرید لوازم ارایشی مارک
 
خرید کرم پودر لورال اینفالیبل
 
قیمت کرم پودر ایرمت بورژوا
 
نام تمام لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر wet n wild
 
قیمت کرم پودر la
 
کرم پودر کنسی قیمت
 
فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی
 
آنلاین شاپ لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی گریماس
 
لیست کامل لوازم آرایشی عروس
 
بهترین سایت خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر درماکول قیمت

 

 

خرید لوازم آرایشی اصل

 7 روند آرایش برای مراقبت از این پاییز 2017

توسط LINDSAY TIGAR · 8 آگوست 2017
 
اشتراک فیس بوک اشتراک گذاری توییتر اشتراک گذاری Pinterest
مدل با سایه چشم براق | وبلاگ درمستور
 
 
در حالی که تابستان زمان آرام تری برای زیبایی است ، با افزایش خلق و خو شما را ترغیب می کند که آرایش کمتری داشته باشید و زمان بیشتری را برای استراحت به سر ببرید ، پاییز - حداقل طبق نمایش های اخیر باند - شعار جدیدی را می طلبد: جسور باشید ، گرم شوید و بروید بزرگ. در حالی که ظاهر مد بالا از باند برای شب دختران شما کاملاً مناسب تر است ، هنرمندان آرایش نگاهی به آنچه که پیش بینی می کنند بیشتر ما در کیف آرایش روزمره ما قرار دارد ، ارائه داده اند. در اینجا روند آرایشی پاییزی "پوشیدنی" آورده شده است که می خواهید مطابق با جوانب مثبت دنبال کنید:
 
 
1. درب های مسدود شده با رنگ
گرچه احتمالاً سالهاست که لباس ها و بلوزهای مسدود رنگی را تکان می دهید ، اما رنگ های متضاد در ظاهر آرایش ظاهر می شوند. هیلاری کلاین ، آرایشگر مستقل و متخصص زیبایی ، پیشنهاد می کند این روند را با استفاده از یک رنگ سایه چشم پررنگ و پررنگ که با شما صحبت می کند و رنگ چشم شما را بیرون می آورد ، روی پلک های خود بیاورید. سپس ، یک رنگ متضاد را انتخاب کنید تا به عنوان آستر استفاده شود ، و با استفاده از یک برس نازک آن را ظریف کنید. برای پاییز ، او فوشیا ، سبز برقی یا آبی پررنگ را پیشنهاد می کند - یا گرمترین رنگهای پاییز مانند نارنجی سوخته ، مسی و دیگر رنگ های فلزی را در نظر می گیرد - و سپس با چند لایه ریمل مژه و ابرو ظاهر را تمام می کند. وی می افزاید: "بگذارید چشم بیانیه باشد و روی بقیه آرایش صورت شما روشن شود."
 
سعی کنید: Jouer Cosmetics Skinny Dip Collection Ultra Foil Shimmer Shadows
 
 
2. آستر گرافیکی
علاوه بر اینکه سایه چشم شما را مسدود می کند ، آرایشگر و سفیر جهانی Cover FX درک سلبی می گوید خط چشم حتی شجاع تر و جسورتر خواهد شد. سلبی می گوید به جای ظاهر بالدار کلاسیک ، به گرانج داخلی خود ضربه بزنید و یک خط فوق العاده ضخیم را امتحان کنید. برای کسانی که جرات تاریک شدن دارند ، او پیشنهاد می کند یک خط گرافیکی بکشید که از چین و چروک چشم تا لبه خارجی ابرو شناور باشد.
 
سعی کنید: کیت خط چشم داغ لورا گلر نیویورک نیویورک داون تاون
 
 
3. برجسته سازی گوشه داخلی چشم
با تغییر فصول ، زمان صرفه جویی در نور روز به وجود می آید و در حالی که شما یک ساعت خواب می کنید ، آفتاب زمان کمتری را در آسمان می گذراند و باعث می شود زودتر از ماه های تابستان بخوابید. اگر صبح برای بیدار شدن تلاش می کنید ، کلاین پیشنهاد می کند که به روند برجسته سازی گوشه داخلی چشم خود بپردازید. این هک ساده کمتر از یک ثانیه طول می کشد اما بر ظاهر کلی شما تأثیر می گذارد. ”برای ایجاد این ظاهر فوق العاده آسان ، با استفاده از یک برس کوچک سایه چشم ، یک سایه چشم یا هایلایتر مروارید / عقیق در گوشه داخلی چشم قرار دهید. پاپ فوری! " کلاین می گوید.
 
سعی کنید: Lime Crime Hi-Lite پری دریایی
 
 
4. لب های توت
لب قرمز و قرمز را کنار بگذارید - سلبی پیش بینی می کند که به جای رنگ لب قرمز قرمز روشن ، پاییز از رنگ توت بیشتری استقبال خواهد کرد ، از جمله سایه های بورگوندی ، مرکباتی ، آلو ، بنفش و حتی تقریبا سیاه. "سایه عمیق تر ، به نظر می رسد چشمگیر تر است. می توانید یک رژ لب ، برق لب و یا حتی یک لکه را امتحان کنید. آرایش باقیمانده را به غیر از برخی تعریف ها روی مژه ها ساده نگه دارید ، "توصیه می کند.
 
سعی کنید: رژ لب مایع مات متشکل از لوازم آرایشی جرارد - دنیای زیرین
 
 
5. مژه های دراماتیک
هنگامی که برای بیرون آمدن از خانه عجله دارید ، آیا بعضی اوقات از بخشهای خاصی از آرایش خود صرف نظر می کنید؟ همه ما مقصر هستیم که با عجله مسیر آسان را طی می کنیم ، اما کلاین می گوید مطمئن شوید که مژه های شما پاییز امسال عشق پیدا می کنند. به جای اینکه درب های بالایی تمام توجه را به خود جلب کنند ، وقت آن است که رشته های پایین ستاره چشم ها باشند. ”ریمل مورد علاقه خود را بردارید و چند مانتوی دلچسب را روی مژه های پایین قرار دهید. برای داشتن ظاهری دودآور ، زیر آن را لکه های مشکی لکه دار کنید. " "این یک درام شدید به ظاهر بیرون رفتن شما اضافه می کند!"
 
سعی کنید: Laura Geller New York تقویت کننده مژه مژه ها
 
 
6. ابروهای بی نظم
با تشکر از افراد مشهوری مانند امیلی راتاژکوفسکی ، که از شکل طبیعی و کامل بودن ابروهای خود استقبال می کند ، اجازه می دهد ابروهای شما ابروهایی باشد که با آنها متولد شده اید به سبک این فصل است. كلاين خاطرنشان كرد: "من بسياري از ابروهاي متراكم و كرك ، برخي بي نظم ، كه بسيار زيبا هستند ، مشاهده كرده ام." برای اطمینان از اینکه شما کاملا زن غارنشین نیستید ، بلکه شیک و مدرن هستید ، Kline پیشنهاد می کند که از یک ژل ابرو برای نگه داشتن آنها استفاده کنید ، یا اینکه روی یک مداد یا پودر ابرو متناسب با رنگ موی خود سرمایه گذاری کنید تا یک بعد اضافی اضافه کنید.
 
سعی کنید: LashFOOD Aqua Brow Powder + Pencil Duo
 
 
7. پوستی با ظاهر طبیعی با لهجه های هلو
به گفته سلبی ، آرایش طبیعی - که متمرکز بر چهره بی عیب و نقص و شبنم است - در این فصل نیز به سبک خود ادامه خواهد داد. تنها تفاوت وجود لهجه های هلو است. وی توضیح می دهد: "هلو روی بسیاری از رنگ های پوست کار می کند و فقط با یک لایه سبک فونداسیون عالی به نظر می رسد." برای بیرون کشیدن این روش ، یک پایه با نور را بزنید و سپس رژ گونه هلو را به گونه ها ، چشم ها و لب ها اضافه کنید. اگر در کنار پوست دباغی هستید ، سلبی می گوید از یک برنز مات برای ظرافت گونه های دقیق زیر استخوان گونه استفاده کنید.

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

کرایولیپولیز برای درمان چربی های زیر شاخه ای: بررسی ادبیات

شری آر لیپنر 1
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 29345049 DOI: 10.1111 / jocd.12495
چکیده
زمینه و هدف: تجمع چربی زیرین یکی از نگرانی های رایج آرایشی و بهداشتی است. Cryolipolysis با استفاده از خنک کننده غیر تهاجمی سلولهای چربی را لیز می کند. اخیراً یک دستگاه کرایولیپولیز برای درمان چربی های زیرگروه تأیید شده است.
 
هدف: این نسخه مروری بررسی کار پیش بالینی و آزمایشات بالینی مربوط به کرایولیپولیز را برای درمان چربی زیر شکم ارائه می دهد. تنظیمات ، اثر بخشی و عوارض جانبی نیز مورد بحث قرار گرفته است.عمده فروش لوازم آرایشی
 
مواد و روشها: یک جستجوی ادبیات از طریق Pubmed ، EMBASE ، Web of Science و CINAHL با استفاده از عبارات جستجوی "کرایولیپولیز" ، "زیرمجموعه" و "هیپرپلازی چربی متناقض" انجام شد. برای تکمیل بیشتر این بررسی از منابع دیگری از کتابشناسی منبع اصلی استفاده شد.
 
یافته ها: 4 کارآزمایی بالینی و یک سری موارد وجود دارد (در کل 101 بیمار) که استفاده از کرایولیپولیز را برای درمان چربی زیر لایه ارزیابی کردند. در این مطالعات ، از نظر آماری کاهش قابل توجهی در چربی زیر وجود داشت و بیماران رضایت بالایی از درمان داشتند. عوارض جانبی خفیف و گذرا بود.
 
نتیجه گیری: کرایولیپولیز یک روش خنک کننده غیرتهاجمی است که برای درمان چربی زیر لایه ایمن و موثر است. تاکنون هیچ گزارشی از آسیب عصب حاشیه فک پایین یا هیپرپلازی چربی متناقض بدنبال درمان با این دستگاه گزارش نشده است.
خرید لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی
 
کرم پودر کالیستا
 
کرم پودر مای
 
فروشگاه لوازم آرایشی
 
کرم پودر فلورمار
 
قیمت کرم پودر استی لادر
 
خط چشم مای
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی
 
کرم پودر دبورا
 
خرید لوازم آرایشی اصل
 
کرم پودر گلدن رز
 
خط چشم کالیستا
 
سایت لوازم آرایشی
 
سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر اسنس
 
قیمت کرم پودر لورال
 
مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب
 
لوازم آرایش اصل
 
کرم پودر ایزادورا
 
لیست لوازم آرایشی عروس
 
قیمت کرم پودر نارس
 
سایت زنونه لوازم آرایشی
 
فروشگاه معتبر لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر
 
ریمل دبورا
 
خرید کرم پودر
 
کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت خط چشم
 
قیمت کرم پودر میبلین
 
قیمت خط چشم مای
 
قیمت کرم پودر لانکوم
 
خرید سایه چشم
 
خرید عمده لوازم آرایشی
 
خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول
 
قیمت کرم پودر مای
 
نمایندگی فروش کرم پودر استی لودر
 
سایت خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کالیستا
 
قیمت کرم پودر دیور
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی لانکوم
 
قیمت کرم پودر فلورمار
 
قیمت لوازم آرایشی
 
خرید آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا
 
سایت فروش لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر استی لودر
 
ست لوازم بهداشتی مردانه
 
کرم پودر کنسی
 
کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
فروش عمده آرایشی
 
کرم پودر نارس دیجی کالا
 
خرید اینترنتی لوازم ارایشی
 
سایت معتبر خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کلارنس اصل
 
قیمت کرم پودر لورال اصل فرانسه
 
لوازم آرایشی فلورمار
 
خط چشم اسنس
 
فروشگاه آرایشی
 
لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر لورال اصل
 
ست آرایشی مردانه
 
ریمل لورال پارادایس
 
فروشگاه لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر نارس اصل
 
خرید لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول اصل
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی اصل
 
قیمت کرم پودر دبورا
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی مای
 
خرید لوازم آرایشی عمده
 
قیمت کرم پودر گلدن رز
 
کرم پودر فلورمار اصل
 
خرید خط چشم
 
لوازم آرایشی مای
 
ست هدیه لوازم آرایش
 
قیمت پکیج لوازم آرایش
 
قیمت کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
سایه چشم کالیستا
 
لوازم آرایشی کالیستا
 
کرم پودر کالیستا m12
 
قیمت کرم پودر این لی
 
سایت ارایشی موتن رو
 
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
کرم پودر کالیستا m11
 
قیمت کرم پودر la girl
 
قیمت کرم پودر کلارنس دیجی کالا
 
سایه چشم این لی
 
ریمل اسنس خانومی
 
فروشگاه آرایشی بهداشتی
 
خرید لوازم ارایشی انلاین
 
قیمت کرم پودر دیور اصل
 
قیمت کرم پودر کلارنس
 
سایه چشم گلدن رز
 
لیست خرید لوازم آرایش عروس
 
سایه چشم اسنس
 
کرم پودر الارو اصل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی
 
قیمت کرم پودر اسنس
 
فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
 
سفارش لوازم آرایشی
 
پک لوازم آرایش عروس
 
لوازم آرایشی بهداشتی مردانه
 
سایه چشم میبلین
 
قیمت کرم پودر استی لادر اصل
 
قیمت کرم پودر لورا مرسیه
 
قیمت براش کرم پودر
 
قیمت خط چشم کالیستا
 
خط چشم دبورا
 
فروش عمده لوازم بهداشتی
 
خط چشم این لی
 
سایه چشم فلورمار
 
قیمت خط چشم مک
 
قیمت کرم پودر مک nc30
 
قیمت کرم پودر estee lauder
 
خرید کرم پودر لورال
 
قیمت کرم پودر لورآل infallible
 
قیمت کرم پودر ایزادورا
 
قیمت کرم پودر سوپراستی میبلین
 
خرید کرم پودر میبلین
 
کرم پودر کالیستا m13
 
قیمت ریمل دبورا
 
عمده فروش لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی
 
انواع کرم پودر لورال
 
کرم پودر فلورمار اصل ترکیه
 
خرید محصولات آرایشی
 
لوازم آرایشی میبلین
 
خرید لوازم آرایشی میس و مستر
 
پکیج لوازم آرایشی
 
قیمت کرم دور چشم لانکوم
 
ریمل ماوالا
 
نمایندگی فروش محصولات ارایشی گارنیر
 
لوازم آرایشی اوریفلیم
 
نمایندگی فلورمار
 
کرم پودر لورال true match
 
قیمت کرم پودر فلورمار اصل
 
قیمت خط چشم اوریفلیم
 
قیمت کرم پودر تارت
 
قیمت کرم پودر نارس دیجیکالا
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی
 
وسایل آرایشی مردانه
 
کرم پودر ویکتوریا دیجی کالا
 
لیست وسایل آرایشی عروس
 
ست لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر کنسی
 
کرم پودر گلدن رز اصل
 
خرید اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی اصل
 
قیمت کرم پودر گارنیر
 
فروش لوازم آرایشی اینستاگرام
 
خرید لوازم آرایش عمده
 
راهنمای خرید کرم پودر
 
قیمت کرم پودر لورال اینفالیبل
 
لوازم آرایشی آنلاین
 
معرفی لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل اصل
 
کرم پودر کالیستا m14
 
قیمت کرم پودر loreal
 
فروش عمده لوازم ارایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا اصل
 
فروشگاه اینترنتی خانومی لوازم آرایشی
 
قیمت خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایش صورت
 
فروش لوازم بهداشتی
 
وسایل لوازم آرایشی
 
خرید لوازم آرایش عروس
 
خرید لوازم آرایشی و بهداشتی
 
لوازم آرایشی لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم اصل
 
لوازم آرایشی نوت
 
قیمت کرم پودر لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم
 
خرید وسایل آرایشی
 
فروش لوازم آرایشی عمده
 
قیمت عمده لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر ایوروشه
 
خرید لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر میلانی
 
خرید لوازم ارایشی مارک
 
خرید کرم پودر لورال اینفالیبل
 
قیمت کرم پودر ایرمت بورژوا
 
نام تمام لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر wet n wild
 
قیمت کرم پودر la
 
کرم پودر کنسی قیمت
 
فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی
 
آنلاین شاپ لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی گریماس
 
لیست کامل لوازم آرایشی عروس
 
بهترین سایت خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر درماکول قیمت

 

 

مطالعه کنترل شده تصادفی یک درمان آرایشی برای آکنه خفیف

B Capitanio 1 ، J L Sinagra ، R B Weller ، C Brown ، E Berardesca
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 22369176 DOI: 10.1111 / j.1365-2230.2011.04317.x
چکیده
سابقه و هدف: محصولات آرایشی و بهداشتی با همان دقت درمان های پزشکی آزمایش نمی شوند ، اما مطالعات اخیر با کیفیت بالا کاهش قابل توجهی در تغییرات پیری پوست با استفاده از محصولات ضد پیری آرایشی را نشان داده است.
 
هدف: آزمایش اینکه آیا یک درمان دو مرحله ای "ضد لک" حاوی مجموعه ای از الیگوساکارید و روی مشتق از جلبک دریایی باعث بهبود قابل توجه آکنه خفیف می شود.ریمل لورال پارادایس
 
روش ها: یک آزمایش دوسوکور ، کنترل شده توسط وسیله نقلیه از این روش درمانی به مدت 8 هفته بر روی 60 شرکت کننده هم سن با آکنه خفیف انجام شد. آنها به دو گروه تقسیم شدند: 30 شرکت کننده با کنترل وسیله نقلیه و 30 نفر با تیمار فعال حاوی یک الیگوساکارید مشتق از جلبک دریایی که با 0،1٪ پیرولیدون روی تحت درمان قرار گرفت ، تحت درمان قرار گرفتند.
 
یافته ها: پس از 8 هفته ، هر دو گروه کاهش کومدون ، پاپول و جوش داشتند و این در گروه فعال در هفته های 2 ، 4 و 8 به طور قابل توجهی بیشتر بود.
 
نتیجه گیری: محصولات آرایشی ممکن است مزایایی برای آکنه خفیف داشته باشند و هنوز هم الزامات بخشنامه لوازم آرایشی بهداشتی اروپا را برآورده کنند. به طور خاص ، الیگوساکارید مشتق از جلبک دریایی که با پیرولیدون 1/0 درصد روی استفاده شده در این مطالعه کاهش قابل توجهی در آکنه در مقابل درمان شاهد ایجاد کرده است. شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی باید آزمایشات کنترل شده کور را در مورد اثر بخشی محصول خود انجام دهند و نتایج را منتشر کنند.
خرید لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی
 
کرم پودر کالیستا
 
کرم پودر مای
 
فروشگاه لوازم آرایشی
 
کرم پودر فلورمار
 
قیمت کرم پودر استی لادر
 
خط چشم مای
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی
 
کرم پودر دبورا
 
خرید لوازم آرایشی اصل
 
کرم پودر گلدن رز
 
خط چشم کالیستا
 
سایت لوازم آرایشی
 
سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر اسنس
 
قیمت کرم پودر لورال
 
مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب
 
لوازم آرایش اصل
 
کرم پودر ایزادورا
 
لیست لوازم آرایشی عروس
 
قیمت کرم پودر نارس
 
سایت زنونه لوازم آرایشی
 
فروشگاه معتبر لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر
 
ریمل دبورا
 
خرید کرم پودر
 
کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت خط چشم
 
قیمت کرم پودر میبلین
 
قیمت خط چشم مای
 
قیمت کرم پودر لانکوم
 
خرید سایه چشم
 
خرید عمده لوازم آرایشی
 
خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول
 
قیمت کرم پودر مای
 
نمایندگی فروش کرم پودر استی لودر
 
سایت خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کالیستا
 
قیمت کرم پودر دیور
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی لانکوم
 
قیمت کرم پودر فلورمار
 
قیمت لوازم آرایشی
 
خرید آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا
 
سایت فروش لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر استی لودر
 
ست لوازم بهداشتی مردانه
 
کرم پودر کنسی
 
کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
فروش عمده آرایشی
 
کرم پودر نارس دیجی کالا
 
خرید اینترنتی لوازم ارایشی
 
سایت معتبر خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کلارنس اصل
 
قیمت کرم پودر لورال اصل فرانسه
 
لوازم آرایشی فلورمار
 
خط چشم اسنس
 
فروشگاه آرایشی
 
لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر لورال اصل
 
ست آرایشی مردانه
 
ریمل لورال پارادایس
 
فروشگاه لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر نارس اصل
 
خرید لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول اصل
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی اصل
 
قیمت کرم پودر دبورا
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی مای
 
خرید لوازم آرایشی عمده
 
قیمت کرم پودر گلدن رز
 
کرم پودر فلورمار اصل
 
خرید خط چشم
 
لوازم آرایشی مای
 
ست هدیه لوازم آرایش
 
قیمت پکیج لوازم آرایش
 
قیمت کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
سایه چشم کالیستا
 
لوازم آرایشی کالیستا
 
کرم پودر کالیستا m12
 
قیمت کرم پودر این لی
 
سایت ارایشی موتن رو
 
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
کرم پودر کالیستا m11
 
قیمت کرم پودر la girl
 
قیمت کرم پودر کلارنس دیجی کالا
 
سایه چشم این لی
 
ریمل اسنس خانومی
 
فروشگاه آرایشی بهداشتی
 
خرید لوازم ارایشی انلاین
 
قیمت کرم پودر دیور اصل
 
قیمت کرم پودر کلارنس
 
سایه چشم گلدن رز
 
لیست خرید لوازم آرایش عروس
 
سایه چشم اسنس
 
کرم پودر الارو اصل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی
 
قیمت کرم پودر اسنس
 
فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
 
سفارش لوازم آرایشی
 
پک لوازم آرایش عروس
 
لوازم آرایشی بهداشتی مردانه
 
سایه چشم میبلین
 
قیمت کرم پودر استی لادر اصل
 
قیمت کرم پودر لورا مرسیه
 
قیمت براش کرم پودر
 
قیمت خط چشم کالیستا
 
خط چشم دبورا
 
فروش عمده لوازم بهداشتی
 
خط چشم این لی
 
سایه چشم فلورمار
 
قیمت خط چشم مک
 
قیمت کرم پودر مک nc30
 
قیمت کرم پودر estee lauder
 
خرید کرم پودر لورال
 
قیمت کرم پودر لورآل infallible
 
قیمت کرم پودر ایزادورا
 
قیمت کرم پودر سوپراستی میبلین
 
خرید کرم پودر میبلین
 
کرم پودر کالیستا m13
 
قیمت ریمل دبورا
 
عمده فروش لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی
 
انواع کرم پودر لورال
 
کرم پودر فلورمار اصل ترکیه
 
خرید محصولات آرایشی
 
لوازم آرایشی میبلین
 
خرید لوازم آرایشی میس و مستر
 
پکیج لوازم آرایشی
 
قیمت کرم دور چشم لانکوم
 
ریمل ماوالا
 
نمایندگی فروش محصولات ارایشی گارنیر
 
لوازم آرایشی اوریفلیم
 
نمایندگی فلورمار
 
کرم پودر لورال true match
 
قیمت کرم پودر فلورمار اصل
 
قیمت خط چشم اوریفلیم
 
قیمت کرم پودر تارت
 
قیمت کرم پودر نارس دیجیکالا
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی
 
وسایل آرایشی مردانه
 
کرم پودر ویکتوریا دیجی کالا
 
لیست وسایل آرایشی عروس
 
ست لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر کنسی
 
کرم پودر گلدن رز اصل
 
خرید اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی اصل
 
قیمت کرم پودر گارنیر
 
فروش لوازم آرایشی اینستاگرام
 
خرید لوازم آرایش عمده
 
راهنمای خرید کرم پودر
 
قیمت کرم پودر لورال اینفالیبل
 
لوازم آرایشی آنلاین
 
معرفی لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل اصل
 
کرم پودر کالیستا m14
 
قیمت کرم پودر loreal
 
فروش عمده لوازم ارایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا اصل
 
فروشگاه اینترنتی خانومی لوازم آرایشی
 
قیمت خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایش صورت
 
فروش لوازم بهداشتی
 
وسایل لوازم آرایشی
 
خرید لوازم آرایش عروس
 
خرید لوازم آرایشی و بهداشتی
 
لوازم آرایشی لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم اصل
 
لوازم آرایشی نوت
 
قیمت کرم پودر لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم
 
خرید وسایل آرایشی
 
فروش لوازم آرایشی عمده
 
قیمت عمده لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر ایوروشه
 
خرید لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر میلانی
 
خرید لوازم ارایشی مارک
 
خرید کرم پودر لورال اینفالیبل
 
قیمت کرم پودر ایرمت بورژوا
 
نام تمام لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر wet n wild
 
قیمت کرم پودر la
 
کرم پودر کنسی قیمت
 
فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی
 
آنلاین شاپ لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی گریماس
 
لیست کامل لوازم آرایشی عروس
 
بهترین سایت خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر درماکول قیمت

 

 

کرم پودر کالیستا m11

 14 محصول مورد بررسی بیشتر مراقبت از پوست ، آرایش و مو در Dermstore

توسط CHRISTINA HEISER · 21 دسامبر 2018
 
اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
بیشترین بازبینی محصولات 2018 2
اگر به طور عادی محصولات زیبایی خریداری می کنید ، گاهی اوقات می دانید که این فرآیند ممکن است ضربه زده یا از دست برود. ریمل مژه و ابرو ممکن است ادعا کند که حجم دیوانه کننده ای دارد اما می تواند مژه های شما را خشک و پوسته پوسته کند. به همین دلیل همیشه ایده خوبی است که قبل از تحویل گرفتن هر یک از خمیرهای سخت خود ، نظرات را بخوانید.
 
در اینجا در درمستور ، ما کالاهایی را می فروشیم که خریداران بارها و بارها به خرید آنها ادامه می دهند ، از مارک هایی که در غیر این صورت فقط در مطب های متخصص پوست به فروش می رسند تا خطوطی که منحصر به آبگرم و سالن ها هستند تا مارک های مستقل که در آینده مورد مهم بعدی هستند برخی از آنها مورد علاقه های فرقه ای هستند که به طور مداوم خریداران به آنها 5 ستاره می دهند. آیا می خواهید بدانید کدام محصولات زیبایی امسال بیشترین امتیاز را کسب کرده اند؟ در اینجا 14 محصول با بیشترین بازبینی (در زمان انتشار) آورده شده است - و اینکه چرا خریداران Dermstore فکر می کنند باید به آنها در روند زیبایی خود جایگاهی بدهید.
 
پوست
 
1. EltaMD UV Clear Broad-Spectrum SPF 46
این کرم ضد آفتاب با بیش از 1400 بررسی ، مورد پسند خریداران Dermstore است - و دلیل خوبی هم دارد. برخی از ضد آفتاب ها چرب هستند - اما این کرم های ضد آفتاب که مخصوص پوست های مستعد آکنه طراحی شده اند ، نه. این SPF شفاف از اشعه UVA و UVB محافظت می کند و با اسید هیالورونیک مرطوب کننده و اسید لاکتیک پاک کننده منافذ فرموله می شود.
 
"به تنهایی یا زیر آرایش بسیار عالی می پوشد. حتی اگر بسیار نرم کننده و مرطوب کننده باشد ، روغن اضافی ایجاد نمی کند ، و من از زمانی که استفاده از این ضد آفتاب را شروع کردم ، اغلب خودم را رد می کنم یا به پایه احتیاج ندارم. » مشتری دیگری این محصول را "بهترین ضد آفتاب که تاکنون استفاده کرده ام" می داند و این واقعیت را دوست دارد که "این ماده سبک است ، به خوبی جذب می شود و یک لایه سفید واضح روی پوست باقی نمی گذارد."
 
 
2. SkinCeuticals C E Ferulic
آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C از ضروریات مراقبت از پوست هستند. به هر حال ، آنها از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند ، که می تواند به پوست آسیب برساند و منجر به چین و چروک شود. وارد این سرم آنتی اکسیدانی فوق العاده قدرتمند شوید که ویتامین C را برای روشن و محافظت از پوست به نمایش می گذارد ، ویتامین E برای تقویت سد رطوبت پوست و اسید فرولیک برای تقویت اثرات هر دو ویتامین. با 1050+ بررسی ، این سرم طرفداران زیادی دارد.
 
همانطور که یکی از خریداران Dermstore می گوید: "این همان چیزی است که شما در مواد تشکیل دهنده سرم ویتامین C می خواهید." یکی دیگر از خریداران Dermstore این سرم را "سحر و جادو در یک بطری" می نامد و می نویسد: "من در ابتدا به دلیل هزینه زیاد شک داشتم اما برای رفع پوستم آماده هر کاری بودم! من الان یک هفته است که از SkinCeuticals C E Ferulic استفاده می کنم و شاهد محو شدن لکه های آکنه دراستاتیک هستم. " یک بررسی دیگر حتی می گوید: "من این را دوست دارم! من هر روز از آن استفاده می کنم و در صورت عدم استفاده ، متوجه تفاوت می شوم. این باعث روشن شدن پوست من می شود و من همیشه از آن تعارف می کنم. "
 
 
3. روغن پاک کننده عمیق DHC
این روزها روغن های پاک کننده بسیار خشمگین هستند و نسخه DHC یکی از محبوب ترین ها است. در واقع ، بیش از 590 بار بررسی شده است! این روغن پاک کننده با روغن زیتون و ویتامین E ، آرایش ، کثیفی و سایر ناخالصی ها را پاک می کند بدون اینکه پوست را چرب نگه دارد. "من این روغن پاک کننده را دوست دارم. این کاملاً خوب عمل می کند تا هرگونه آرایش و آلودگی را پاک کند و حتی منافذ پوست را از بین ببرد. "یکی از خریداران Dermstore می گوید. "صورت من بعد از استفاده از آن احساس رطوبت و فوق العاده تمیز می کند."
 
بسیاری از بازرسان درمستور می گویند که از این روغن پاک کننده به عنوان اولین مرحله در تمیز کردن مضاعف استفاده می کنند. یکی از این افراد در مورد این روغن پاک کننده می نویسد: "این اولین مرحله در فرآیند پاکسازی 2 مرحله ای من است. این یک کار عالی برای از بین بردن آرایش و ضد آفتاب من است. این روی پوست حساس من لطیف است و پس از استفاده از پاک کننده من هیچ پسماندی باقی نمی گذارد. این محصول را بسیار توصیه کنید. "
 
 
4. پاک کننده ژل ملایم Glytone
هنگامی که هم با آکنه روبرو هستید و هم با علائم پیری ، ممکن است احساس کنید هیچ محصولی وجود ندارد که به هر دو پاسخ دهد. مسئله این است که این پاک کننده دقیقاً همان کار را انجام می دهد ، بنابراین منطقی است که 570+ خریدار درمستور نظرات خود را از دست داده اند. این پاک کننده که با اسید گلیکولیک ساخته شده است ، پوست را برای داشتن رنگی صاف و صاف دوباره به سطح می آورد.
 
یکی از مشتریان Dermstore می نویسد: "من از این پاک کننده به طور انحصاری در یک سال گذشته استفاده کرده ام." "این ملایم است ، خشک نمی شود و پوست من را شفاف می کند. من هرگز مستعد ابتلا به جراحات نبوده ام ، اما گاهی اوقات جوش های سر سفید داشته و اساساً از بین رفته اند. " یکی دیگر از خریداران Dermstore اظهار داشت: "این پاک کننده برای پوست های حساس بسیار مناسب است. بدون تحریک واقعا خوب کار می کند. کاملا تمیز و مرطوب می کند. "
 
5. میکرو فیلیشن Dermalogica Daily
اکثر لایه بردارها برای استفاده روزمره به اندازه کافی ملایم نیستند ، اما این یکی از این موارد است ، بنابراین منطقی است که یک مشت عشق از طرف مشتریان Dermstore بدست آورید. در حقیقت ، 400+ بار بار بررسی شده است. هیچ گرانول سختی در این محصول وجود ندارد. در عوض ، از یک پودر آنزیمی مبتنی برنج برای لایه برداری ملایم پوست استفاده کرده و باعث می شود پوست آن روشن تر و احساس صاف تری داشته باشد. لایه بردار روزانه وقتی آب به آن اضافه می کنید فعال می شود و اسید سالیسیلیک آزاد می شود تا کار لایه برداری را انجام دهد. همچنین مواد روشن کننده مانند gr وجود دارد

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد