x تبلیغات
cosmetics

40 راه برای تضمین پوست سالم بعد از 40 سالگی-ثانیکالا

 صحبت واقعی: اگر بعد از 40 سالگی می خواهید پوست واقعا سالم داشته باشید ، مجبور هستید فقط کمی TLC تر از آنچه که احتمالاً در دهه 30 خود داده اید ، به پوست خود بدهید. در حال حاضر ، اگرچه ممکن است مانند یک سؤال بزرگ احساس نشود ، فکر می کنم موافقت می کنید که هیچ چیز یک روال مراقبت از پوست را کاملاً مانند ارزش روز کاری ، سفر به سالن بدنسازی و رفت و آمد طولانی نمی کشد. (و بله ، این هم برای زنان و هم برای مردان پیش می رود.) خبر خوب؟ بعد از 40 سال چیزهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای مراقبت از پوست سالم انجام دهید که در واقع بسیار آسان است. ما همه آنها را در اینجا کاملاً گردآوری کرده ایم تا بتوانید چطور پوست جوانی را در 40 بار بیاموزید. اگر می خواهید همیشه درخشش جسورانه خود را حفظ کنید ، از این لیست یادآوری کنید!

 
1 از پاک کننده مناسب برای نوع پوست خود استفاده کنید.
پاک کننده های پوستی و پدهای تمیز کننده ، پاک کننده های سالم پوست پس از 40 سالگی
 
سالم ترین پوست همیشه تمیز است ، بنابراین حتما از پاک کننده صورت مناسب برای نوع پوست خود استفاده کنید. به دنبال یکی از کف های آن باشید ، زیرا این موارد باعث می شود خاک زیر سطح و همچنین آرایش و مانند آن از بین برود. رنگهای خشک باید به دنبال پاک کننده هایی با نرم کننده های طبیعی مانند مواد پاک کننده روغنی باشند. انواع چرب کننده ها باید فرمول هایی با زیت ایجاد کنند که حاوی موادی مانند اسید سالیسیلیک است. و برای راهنمایی های زیبایی بیشتر در مورد محصولات مراقبت از پوست ، 20 محصول زیبایی برای همیشه Waking Up Gorgeous را ببینید.
 
2 در سرم روز جدید با آنتی اکسیدان ها سرمایه گذاری کنید.
زن چهره اش را با سرم ، پوست سالم ، بعد از 40-سرم-1 ، نشان مي دهد
 
آنتی اکسیدان ها - به ویژه ویتامین های C و E - در خنثی کردن رادیکال های آزاد UVA و UVB عملکرد درخشانی دارند و تقریباً به عنوان دستیار رئیس ضد آفتاب عمل می کنند. متخصصان پوست موافق هستند که آنتی اکسیدان های با کیفیت به ترمیم و جلوگیری از آسیب بیشتر پوست کمک می کنند. Skinceuticals C E Ferulic Acid (165 دلار) را امتحان کنید ، که به طور گسترده ای استاندارد طلا را در سرم های روز توسط متخصصین مراقبت از پوست در نظر گرفته است.
 
3 و یک سرم شب به همراه رتینول سرخ شد.
سرم رتینول با قطرات سرم ، پوست سالم بعد از 40 شب
 
ویتامین C را برای صبح صرفه جویی کنید. (مانند یک لیوان روزانه آب پرتقال با فشار تازه به آن فکر کنید). در عوض ، بستگی به این دارد که پزشک متخصص پوست را برای اسکریپت ببینید و یا اینکه یک کنجاله بدون نسخه برای بهترین مراقبتهای بهداشتی سالم بعد از 40 سالگی بخرید ، نوعی ویتامین A — رتینوئیدها یا رتینول را انتخاب کنید.
 
از آنجا که رتینول نسبتاً قوی است ، قبل از شروع هر نوع درمان ، با یک متخصص حرف بزنید ، به خصوص اگر پوست حساسی دارید. (در این حالت ، اسناد غالباً یک بستر مشابه ویتامین A موسوم به رتینیل پالمیتات را توصیه می کنند.) سپس ، پس از اتمام کار ، مطمئن شوید که بر روی 11 راز تایید شده توسط پزشک برای سقوط کردن خواب سریع تر عمل کنید. بهترین خواب تا کنون
 
4 هرچقدر که در طول روز مورد نیاز است ، تحمل کنید.
مردی که از مرطوب کننده ، مرطوب کننده پوست بعد از 40-مرطوب کننده استفاده می کند
 
بعد از خشک شدن سرم (حدود پنج دقیقه صبر کنید) ، یک لایه سالم از مرطوب کننده آبرسان را بر روی پوست خود بمالید. تولید روغن بعد از 40 سالگی کند می شود ، بنابراین باید بیشتر اوقات پوست را از بیرون پر کنید.
 
از آنهایی استفاده کنید که در ترکیبات آبرسان مانند اسید هیالورونیک بسته بندی شوند. یکی از نسخه های عالی کرم ابر ابر هیالورونیک پیتر توماس روث واتر (سن 65 دلار) است که همچنین به اندازه سفر سفارشی 0.67 اونسی در دسترس است که فقط 24 دلار است. هرگز فراموش نکنید: مرطوب کردن منظم یکی از 20 راه برای نگاه به یک دهه جوان تر است.
 
5 مطمئن شوید که همیشه SPF را بپوشید.
عینک آفتابی و sungreen SPF که روی یک ساحل نشسته اند ، دارای پوست سالم و بعد از 40-spf هستند
 
هر متخصص پوستی بارها و بارها به شما خواهد گفت که استفاده روزانه (هک ، حتی دو ساعته) از UVA / UVB SPF 30 یا بیشتر ، ابزار نهایی برای جلوگیری از آسیب های بعدی یا علائم پیری مانند خطوط ریز ، چین و چروک و سن است. لکه ها
 
با این حال ، تحقیقات جدید سال 2016 نشان داد که ترکیبات ضد آفتاب در واقع ممکن است به معکوس علائم پیری نیز کمک کند. (محصول معجزه آسا؟ ما می خواهیم اینگونه بگوییم.) یکی از محبوب ترین رازهای مراقبت از پوست در Reddit Biore UV Aqua Rich Watery Essence SunFolens SPF50 + (22 دلار) است.
 
6 برای یک کرم شب جدا.
کرم شب کرم شب ، پوست سالم و بعد از 40-شب کرم
 
در حالی که قصد خرید لوازم جدید پوست خود را دارید ، کرم شب را پیدا کنید که به تناسب نوع پوست شما مناسب باشد. این مرطوب کننده ها کمی سنگین تر بوده و حاوی مواد تشکیل دهنده انسداد هستند ، که به شما کمک می کند تا در هنگام چرت زدن در رطوبت آب بندی کنید. بسیاری از آنها همچنین دارای خواص ترمیم کننده هستند ، که به گردش خون سلول کمک می کند ، و هشت ساعت خواب زیبایی را بعداً با چهره AF صاف به همراه می آورد. ماسک هیدراتاسیون شبانه فوق العاده صورت Kiehl (35 دلار) برای همه نوع پوست به اندازه کافی ملایم است.
 
به جای آن یک روغن صورت را امتحان کنید.
سرم و حوله دستی ، پوست سالم-بعد از 40-روغن صورت
 
روغن های صورت فقط یک روند نیستند بلکه آنها یک روش مفید اثبات شده برای آبرسانی پوست به ویژه قبل از برخورد به یونجه هستند. با خودتان رفتار كنید و به كسانی لذت بخش باشید كه از آن لذت ببرید ، همچنین مانند روغن اسكائو مطلق لوندر رودین الیو لوسو (170 دلار).
 
8 همیشه از کرم چشم استفاده کنید.
بعد از 40 سال استفاده از کرم چشم ، پوست سالم
 
اگر چه بعضی از ما در سن مناقصه 18 سالگی ، استفاده از کرم های چشم را شروع می کنیم ، 40 سالگی زمان خرید یکی از آنهاست ، اگر هنوز این کار را نکرده اید. زیرا پوست اطراف چشم نازک تر و در نتیجه بیشتر است
هفتگی از یک ماسک هدفمند استفاده کنید.
بعد از 40 سالگی ماسک صورت ، پوست سالم
 
برای بزرگنمایی تلاشهای جدید پوست خود ، هفته ای از کمکهای ماسک صورت استفاده کنید تا حتی نتایج بیشتری کسب کنید. به دنبال فرمول هایی باشید که برای محکم کردن ، روشن تر کردن ، بلند کردن یا صاف کردن چهره طراحی شده است. (با گزینه های بسیار زیادی موجود است ، گزینه های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید هر #SelfCareSunday را امتحان کنید.) با مخلوط کردن ماسک پودر صورت Erno Lazlo Firmarine Lift (80 دلار) که دارای چهار کیت تک و یک سرویس است ، با هم مخلوط کنید. در جادوی اختلاط
 
12 سیگار کشیدن
سیگار در یک سینی خاکستر ، پوست سالم بعد از 40 سال
 
دوه
 
13 فراموش نکنید که دستان خود را فراموش کنید.
استفاده از کرم دست ، پوست سالم در دهه 40 شما
 
دستان ، پنهانی مخفیگاه پیری است. از آنجایی که دست ها اغلب در معرض عناصر قرار می گیرند و خودروی کمی دریافت می کنند ، تمایل دارند که سریعترین و با سرعت بیشتری هوا به نظر برسند. از کرم دست مرطوب کننده دیوانه مانند Rituals The Ritual of Ayurveda Hand Balm (17 دلار) به همراه یک پوشش روزانه SPF استفاده کنید تا همه چیز صاف و محافظت شود. در صورت استفاده از روغن کوتیکول در اطراف تختخواب ناخن ، مانند روغن عصاره کوتیکول Essie (9 دلار) ، امتیاز بیشتری می بخشد که باعث تقویت ناخن ها و جلوگیری از پاره شدن پوست می شود.
 
لکه های سنی 14 Treat با روشن کننده پوست.
چشم بسته با لکه سنی ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
اگر در کل زندگی خود از SPF مناسب استفاده نکنید ، لکه های سنی - که به عنوان پرکاری زیاد شناخته می شوند - اجتناب ناپذیر هستند. (بیشتر ما به عنوان متهم مقصر هستند.) بنابراین ، ممکن است شما علامت های تیره ای روی پوست خود را در 40 سالگی که قبلاً ندیده اید ، یا روی آن دستهای آهسته در معرض دید ، مشاهده کرده باشید. یک روش درمان روشن کننده را پیدا کنید که شامل ترکیباتی از جمله عصاره شیرین بیان یا هیدروکینون مانند اصلاح کننده لکه تاری گلیتون (52 دلار) باشد.
 
15 درباره پوست درمانی فکر کنید.
ابزار dermaflash ، پوست سالم بعد از 40 سال
 
فاز هلو غیر قابل توصیف با افزایش سن و افزایش سطح هورمونی آنها مطابقت دارد. در حالی که آدمکها می توانند تیغ (یا سر به آرایشگاه برای یک تراشیدن گرم) بزنند ، زنان بیشتر ، آه ، خلاق بوده اند.
 
 
را وارد کنید: dermaplaning ، روش جدید در منزل برای کمک به صاف کردن پوست ، از بین بردن فاز هلو و از بین بردن سلولهای اضافی مرده پوستی که ساخته شده اند باعث از بین رفتن فاز پوست می شود. DermaFlash (190 دلار) هر بار که با آن بازی کردم ، TBH ضد انعطاف پذیر بوده است.
 
16 یا از ابزارهای موقت استفاده از موهای زائد خود استفاده کنید.
زن با نوار موم ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
اگر تیغه را احساس نمی کنید و یا به دنبال گزینه های خاص و خاص موهای خود برای رفع مو هستید ، بدانید که موارد زیادی وجود دارد. از همه بهتر ، هیچکدام از آنها نیاز به سالن یا بازدید از آبگرم ندارند. اگر نگران موهای لب بالا هستید ، کیت اپیلاسیون لب قابل حمل NoMostache (18 دلار) را امتحان کنید ، که حاوی 12 نوار مومی دو طرفه و یک ظرف کوچک اندازه کرم هیدروکورتیزون برای آرام کردن پوست پس از DIY است.
 
17 برای درمان گردن خود از یک محصول جداگانه استفاده کنید.
بعد از 40 سال استفاده از کرم گردن پوست سالم
 
یک دلیل وجود دارد که بسیاری از کرم های گردن در دسترس هستند. با افزایش سن ، پوست روی گردن و دفع گردن دچار کرپ می شود ، تأثیر متفاوتی از آن که بر روی صورت از نظر خطوط و چین و چروک دیده می شود. بنابراین ، از محصولی استفاده کنید که به آن اختصاص داده شده و در رژیم روزانه خود گنجانید. کرم ترمیم شده Moon Moon Neck (52 دلار) با نام تجاری جدید ، یک اپلیکیشن داخلی برای کمک به نفوذ فرمول در ضمن ایجاد موقت جلوه ای نرم تر دارد.
 
 
18 به طور مرتب اما به آرامی کاشت کنید.
کرم لایه برداری سبز ، پوست سالم بعد از 40 سال
 
کمک به گردش سلول با از بین بردن چیزهای مرده - فرایند لایه برداری - برای تمیز نگه داشتن پوست و حرکت سیستم لنفاوی مهم است. هر هفته یکبار از یک لایه بردار ملایم استفاده کنید ، مانند پودر آنزیم برنج تسکین دهنده برنج Tatcha Indigo (65 دلار) ، که دارای پوسته سخت گردو یا سایر گرانولهای لایه بردار سخت نیست. مطمئن شوید که هرگز بیش از حد شستشو داده نشود: شما تولید بیش از حد روغن را آغاز می کنید ، دقیقاً ضد این است که چرا در وهله اول کاشت می کنید.
 
مراقب آکنه های بزرگسال باشید.
آکنه بزرگسالان ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
آکنه در بزرگسالان بسیار واقعی است و بسیار رایج است ، به خصوص بعد از اینکه فکر کنید دبیرستان آخرین جایی است که می خواهید ببینید. افسوس که این پرتوهای کیستیک ناشی از تغییر در سطح هورمون است. بر خلاف سایر جوش ها ، که روی سطح پوست (اپیدرم) شکل می گیرند ، این بچه های دردناک و متورم تمایل به زندگی در درم دارند و بنابراین درمان با کرم موضعی غیرممکن است.
 
 
20 و با این جفت ها متفاوت رفتار کنید.
بعد از 40 سالگی خانم تزریقی برای آکنه و پوست سالم ایجاد می کند
 
حال که بعد از 40 سالگی به دنبال پوست سالم هستید ، اگر می خواهید سریع التیام یابد ، و بدون زخم شدن پوست (به دلیل اندازه کافی آن) ، به احتمال زیاد باید به پزشک مراجعه کنید. یک دکتر مایع غالباً آنتی بیوتیک را برای درمان عفونت تجویز می کند و یا به شما شلیک کورتیزون می دهد. (و برای عشق به خدا ، اینها را فشار ندهید. شما به معنای واقعی کلمه هیچ کاری را انجام نمی دهید و در نهایت بدتر می شوید.)
 
21 برای محصولات مراقبت از پوست غنی از پپتیدها جستجو کنید.
بعد از 40 سال استفاده از کرم پوست ، پوست سالم
 
نگاهی دقیق تر به مواد تشکیل دهنده بیاندازید
یا محصولاتی با AHA.
زن از بین بردن ماسک صورت ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
یکی دیگر از ترکیبات مهم این است که AHA — آلفا هیدروکسی اسید HA است که اغلب در پوست و سایر محصولات ضد آفتاب پوست یافت می شود. اینها اغلب با نامهای واقعی آنها ، مانند اسیدهای گلیکولی یا لاکتیک (هر دو AHA هستند) دیده می شوند. این لایه بردارهای شیمیایی با یک اسکراب فیزیکی متفاوت هستند ، اما توجه داشته باشید که آنها خشن هستند ، بنابراین بهتر است با یک دوز کوچک شروع کنید و راه خود را بالا ببرید (یا فقط برای یک شب کمی اضافی از یک قطره یک قطعه مشابه به تقویت کننده سرم استفاده کنید. TLC)
 
23 بخار بخار
زن در سونا ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
هوای گرم و مرطوب یک اتاق بخار به باز شدن منافذ ، تمیز کردن خاک و روغن کمک می کند در حالی که اجازه می دهد محصولاتی که دنبال بخار هستند به طور کامل جذب شوند.
 
24 برای یک ویتامین چند بار مصرف کنید.
مولتی ویتامین ها بعد از 40 سالگی روی پوست پیشخوان و سالم ریخته می شوند
 
به نقل از ساینفلد: "بیشتر از هر چیز؟" "بیشتر از همه!" بله ، یک مولتی ویتامین تنها باعث افزایش مزایای مراقبت از پوست می شود.
 
 
25A و همچنین یک مکمل روغن ماهی.
قرص مکمل روغن ماهی ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که از نظر قلبی سالم هستند (پاداش!) ، که به شما کمک می کند تا التهاب در اندام های شما را با سیل هیدراتاسیون از بین ببرید. به طور منظم ، معمولاً و شدت آکنه در بزرگسالان کاهش می یابد ، همانطور که ظاهر پوست های افتاده ، خطوط ریز و چین و چروک را نشان می دهد.
 
26 ساعت از زمان تعویق را بخرید.
خوابیدن با سر زیر پوشش ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
این زمان دقیق تعطیل کردن بدن است که باید از یک روز واقعاً شلوغ کند ، خاموش و احیا شود. برنامه های چند روزه را تا هشت ساعت برنامه ریزی کنید و بعد از استراحت چند شب خوب ببینید که چقدر احساس می کنید - و چقدر پوست شما سالم تر است.
 
27 لایه را روی آرایش بیش از حد صورت قرار ندهید.
بعد از 40 سالگی پوست آرایشی خیلی زیاد
 
در حالی که ایده پایه و پنهان کاری مخفی کردن عیوب است ، بیش از حد بسیاری از آنها قطعاً می تواند یک چیز بد باشد - در هر صورت ، شما می خواهید از یک مرطوب کننده رنگی تر و مرطوب کننده به عنوان پایه استفاده کنید. کانسیلر اغلب به خطوط و چین و چروک ها برمی گردد ، در واقع تأکید بیشتری روی آنها می شود از اینکه اصلاً هیچ آرایش نمی پوشیدید.
 
 
28 و هر شب صورت خود را بشویید. عادت زنانه.
شستن صورت ، لایه برداری ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
Shutterstock
اگر خیلی خسته هستید ، مجموعه ای از دستمال مرطوب صورت با میسل مانند MAC Gently Off Wipes + Micellar Water (29 دلار) را در کابوس خود بگذارید. به این ترتیب ، می توانید صورت خود را در رختخواب بشویید - رسماً بدون هیچ بهانه ای شما را ترک می کند.
 
29 مقدار زیادی آب بنوشید.
آب گازدار ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
Shutterstock
احتمالاً بیشترین توصیه‌ی توصیه شده از celeb برای درخشان شدن پوست - و به راحتی بیشترین مشاغل توسط متخصصان - به این سادگی است: یک تن آب بنوشید. هرچه آب بیشتری بنوشید ، بیشتر به سلول ها و اندام هایتان سرازیر می شوید ، پوست نیز در آن قرار دارد. هنگامی که پوست در حد رطوبت مطلوب خود قرار دارد ، در سلامتی خود قرار دارد - و همه چیزهای خوب را بدانید. بنابراین نوشیدن ، بو.
 
30 با دستگاه های درخشان نور قرمز بازی کنید.
ماسک صورت قرمز روشن ، پوست سالم بعد از 40 سال
 
اخیراً شاهد گسترش وسایل ضد پیری در خانه بوده ایم که بیشتر آنها از فناوری نور LED استفاده می کنند. (نگران نباشید ، این کاملاً متفاوت از پرتوهای آسیب پذیر خورشید است.) به ویژه ، نور قرمز باعث متابولیسم سلولهای پوستی و تولید کلاژن می شود.
رژیم مدیترانه ای را در نظر بگیرید.
ماهی آزاد و آرگولا ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
Shutterstock
یونانیان حق زیادی پیدا کردند. نکته در مورد: رژیم غذایی آنها ، سرشار از غذاهای تازه ، از جمله میوه ها ، سبزیجات ، غلات و ماهی ها ، اثبات شده است که دارای فواید سلامتی ، از جمله درخشش چهره شما است.
 
32 یک روز بدون بو را به هفته خود اضافه کنید.
گفتن نه به الکل در یک نوار ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
الکل به طور ذاتی کم آب است ، که همانطور که اکنون می دانید منجر به پوستی براق تر و ملایم تر می شود و باعث می شود که صبح بعد از یک شب خارج از بدن چشمان AF پف کرده شود. با بریدن شراب یک روزه ، یک روز دیگر پوست درخشان تر ایجاد می کنید و امیدوارم بر روی یک عادت سالم که دو برابر بازپرداخت دارد ، ایجاد کنید.
 
33 در یک ماساژ منظم صورت قرار بگیرید.
زن با پوست سالم ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
می دانید که چگونه بهترین چیزهای زندگی در واقع رایگان هستند؟ ماساژ صورت یکی از آنهاست. بعد از تمیز کردن هر دو دست و صورت ، 30 ثانیه با استفاده از نوک انگشتان خود را به آرامی بگذرانید و راه خود را از مرکز صورت بیرون بیاورید.
 
 
34 و ماهانه به یک متخصص پوست یا متخصص پوست مراجعه کنید.
بعد از 40 سالگی پزشک متخصص پوست و مو
 
یک حرفه ای به شما می گوید چه کاری انجام دهید و چه زمانی باید این کار را انجام دهید - با انجام هرگونه حدس و گمان از معادله خارج شده و شما را با یک رژیم کامل و یک چشم انداز تازه احیا شده از روی پوست به شما رها می کند.
 
زمان صفحه نمایش 35 L به خصوص قبل از خواب.
تلفن زن در پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
از آنجا که خواب زیبایی شما بسیار ضروری است ، حداقل یک ساعت قبل از خواب تمام صفحه ها را خاموش کنید. (بله ، این شامل آیفون شما ، حتی در حالت شب) است. پرتوهای HEV ، که از نور آبی دستگاهها ساطع می شوند ، ممکن است به روش های مختلفی از پرتوهای UVA و UVB آسیب ببینند ، بنابراین زمان فناوری را در حالت خلیج نگه دارید.
 
36 یک بالش ساخته شده برای پوست خود بگیرید.
بالش ابریشمی ، پوست سالم بعد از 40 سالگی
 
ورق هایی وجود دارد ، و سپس ورق های واقعا خوبی وجود دارد. همین مورد برای بالشها نیز پیش می رود. با توجه به اینکه یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانید ، روی بالش های ساخته شده برای صاف نگه داشتن پوست ، مانند یک بالش ابریشمی اسلیپ (80 دلار) سرمایه گذاری کنید.
 
 
37 همیشه عینک آفتابی را در بیرون از منزل بپوشید.
عینک آفتابی مرد ، پوست سالم بعد از 40 سال
 
پوست شما در 40 سالگی به خصوص لطیف است ، بنابراین هرچه چهره خود را از آفتاب و عناصر بیشتر حفظ کنید ، چروک های کمتری نیز خواهید داشت. ساده است. خود را سایه دار در نظر بگیرید.
 
38 مسواک زدن را امتحان کنید.
برس و شمع ، پوست سالم را بعد از 40 سال نشان دهید
 
وقتی از پوست بدن خود استفاده می کنید ، این روش لایه برداری معروف Goop را از دست ندهید - این یک روش کاملا هشدار دهنده برای بدست آوردن پوست سالم بعد از 40 سال بدون استفاده از کرم ، دیدن یک سند یا کار کردن است. صرفاً با استفاده از سکته های طولانی به قلب شما ، سیستم لنفاوی و روند سم زدایی طبیعی بدن را تحریک می کنید و در عین حال پوست خود را نیز مانند ابریشم صاف می کنید.
 
39 غالباً غبار.
بعد از 40 سالگی ، زن با استفاده از غبار صورت ، پوست سالم
 
هنگامی که شما نمی توانید یک کل مرطوب کننده مرطوب را محصور کنید ، یا به چیزی کمی کمتر ، خوب و واضح نیاز دارید ، به یک غبارآبی صورت برسید. به دنبال عصاره نارگیل با الکترولیت یا گلاب ضد التهابی باشید. مورد علاقه من James Read Tan H2O Tan Mist (31 دلار) است که ترکیبی از گلاب ، روغن نارگیل و یک DHA سبک است - که خود آن برنزه است - تا حتی در مرده های زمستان رنگی به من ببخشد.
 
 
40 محصولات خود را در یخچال فریزر کنید.
نگه داشتن محصولات زیبایی در یخچال ، پوست سالم بعد از 40 سال
 
اگرچه متخصصان هنگام بالا بردن اثر بخشی از ذخیره محصولات در یخچال تقسیم می شوند ، اما قطعاً ضرری ندارد. علاوه بر این ، نکات خنک نه تنها در چهره ای گرم و تازه ، احساس خوبی به شما نشان می دهد ، بلکه به از بین بردن موقت کیسه های چشمی و صاف کردن چین و چروک نیز کمک می کند. حالا این عالی است
مرجع: فروشگاه اینترنتی ثانیکالا sanykala

این 8 ماده غذایی را برای پوست بدون چین و چروک بخورید - ثانیکالا

 آیا سعی کرده اید که هرگونه درمان ضد چروک در زیر آفتاب ، کیسه ها و خطوط را از بین ببرید؟ سرمایه گذاری روی کرم ضد چروک مطمئناً ایده بدی نیست ، اما کاری بسیار ساده تر (و ارزان تر) وجود دارد که می توانید برای بهبود ظاهر پوست خود انجام دهید.

 
برخی غذاها حاوی مواد تشکیل دهنده ای هستند که باعث کاهش چشمگیر چین و چروک ، کیسه و خط می شوند. با درج قرار دادن چنین غذاهایی به طور مرتب در رژیم غذایی شما ، پوست صاف ، سفت تر و جوان تر به نظر می رسد.
 
 
 
صدا خیلی خوب است که درست باشد؟ امروز برخی از غذاهای ضد چروک زیر را در رژیم غذایی خود بگنجانید و ببینید که پوست شما درست قبل از چشمان شما بهبود یافته است.
 
قبل از اینکه دریابید چه غذاهایی را برای پوست بدون چین و چروک بخورید ، حتماً در خبرنامه Expert Home Tips ثبت نام کنید تا بهترین هک های خانگی ، نکات زندگی ، مسابقات و سایر موارد را دریافت کنید.
 
مواد جادویی برای مقابله با چین و چروک
1. غذاهای التهابی را قطع کنید
نان تازه از بازار
آن کربوهیدراتها برای شما هزینه خواهند داشت!
التهاب باعث تجزیه بافت پوست می شود و منجر به از بین رفتن کلاژن و الاستین می شود - مواد جادویی پوست جوان به نظر می رسد. همچنین باعث ایجاد قرمزی ، پوسته پوسته شدن ، زبری و لکه ها می شود که مطمئناً هیچ سالی از ظاهر ما نخواهد گرفت.
 
غذاهای التهابی شامل آنهایی هستند که دارای قند یا چربیهای اشباع زیاد هستند ، مانند:
 
بیکن
شیرینی
کربوهیدراتهای تصفیه شده (ماکارونی ، نان ، شیرینی)
جوش شیرین
شکر سفید
غذاهای سرخ شده
2. برای مقابله با چین و چروک غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا میل کنید
آجیل برای اسیدهای چرب امگا
آجیل منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا است
قطع غذاهای التهابی عالی است ، اما شامل غذاهای ضد التهابی در رژیم غذایی شما حتی بهتر نیز خواهد بود. اسیدهای چرب امگا دارای خاصیت ضد التهابی هستند که خاصیت تقویت کنندگی درخشندگی بر روی پوست دارند. غذاهای پر از اسیدهای چرب امگا را به طور مرتب در رژیم غذایی خود بگنجانید تا بهبود ظاهر چین و چروک را ببینید.
 
ماهی قزل آلا به دلیل داشتن مقدار زیاد امگا 3 مشهور است ، اما سایر غذاهایی که دارای اسیدهای چرب امگا زیاد هستند شامل موارد زیر است:
 
دانه های کتان
گردو
صدف
سویا
اسفناج
3. غذاهایی که دارای آنتی اکسیدان زیاد هستند باعث کاهش چین و چروک می شود
همه ما در مورد فواید آنتی اکسیدان ها برای سلامتی خود شنیده ایم - به نظر می رسد که آنها برای پیری پوست نیز عالی هستند.
 
سالها قرار گرفتن در معرض محیط ، از جمله پرتوهای UV ، به پوست آسیب می رساند و روند پیری را تسریع می کند. آنتی اکسیدان ها نه تنها از آسیب بیشتر پوست جلوگیری می کنند ، بلکه برای تسکین و آرام کردن پوست استرس نیز کار می کنند و به آن برای بازیابی استحکام کمک می کنند. نتیجه؟ چهره ای نرم تر و روشن تر.
 
 
 
اگر می خواهید امروز آنتی اکسیدان های بیشتری را وارد رژیم غذایی خود کنید ، سعی کنید:
 
انواع توت گوجی
گردوی آمریکایی
کنگر فرنگی
بلوبری
شکلات تیره
لوبیا قرمز
 4- چین و چروک را با غذاهای سرشار از پتاسیم مقابله کنید
اسموتی آووکادو برای پوست سالم
برای جوانی پوست آووکادو را به اسموتی خود اضافه کنید.
آیا به دست آوردن پتاسیم کافی راز مبارزه با پیری پوست است؟ پوست ما هنگامی شروع می شود که دیگر نمی تواند خود را با موفقیت دوباره تجدید کند. این منجر به نوع خط ، کیف و چروک هایی می شود که همه می خواهیم از آن جلوگیری کنیم.
 
برای حمایت از بدن در توانایی خود در تجدید سلول های پوستی ، خون باید کمی قلیایی باشد. یکی از عناصر اصلی برای ترویج این امر پتاسیم است. پتاسیم کافی را در رژیم غذایی خود بگنجانید و پوست شما در تجدید سلولهای قدیمی و خسته بسیار بهتر خواهد بود.
 
 
 
غذاهای غنی از پتاسیم را برای چهره ای جوان به نظر بخورید:
 
اسکواش
آووکادوها
موز
قارچ
زردآلو خشک
5- ویتامین C می تواند ظاهر چین و چروک را به طرز چشمگیری بهبود بخشد
توت فرنگی
خوشمزه - لذیذ!
آسیب های آفتاب هنگامی که به پوست ما می آید مسئله بزرگی است. آسیب UVA و UVB عوامل موثر در پیری پوست هستند. اگر نمی توانید بخشی از اشعه را تحمل کنید - و چه کسی واقعاً شما را سرزنش می کند - چیزی وجود دارد که می تواند کمک کند - ویتامین C
 
ویتامین C نه تنها به محافظت از پوست در برابر آفتاب کمک می کند ، بلکه باعث افزایش فشار خون در بدن می شود. در واقع تولید آن محصول معجزه آسا ، کلاژن را افزایش می دهد تا چین و چروک های پر شده و پوست را محکم کند.
 
 
 
این ویتامین شگفت انگیز در بسیاری از غذاها یافت می شود ، اما غذاهای با بالاترین ویتامین C شامل موارد زیر هستند:
 
پرتقال ها
فلفل قرمز
جوانه بروکسل
توت فرنگی
گل کلم
6. مواد غذایی سرشار از اسیدهای آمینه باعث جوانی پوست می شوند
خورش لوبیا
یک خورش پانکراس خوشمزه برای جذب آن اسیدهای آمینه.
اگر به دنبال زیبایی تغذیه هستید ، می دانید که اسیدهای آمینه برای مو و ناخن سالم ضروری هستند. در مورد پوستی که به ترمیم سلولها به اسیدهای آمینه نیز وابسته هستند ، همین مسئله صادق است.
 
پوست ، بزرگترین عضو بدن ما ، برای ترمیم مؤثر و منظم ، به شدت به اسیدهای آمینه متکی است. با افزایش سن ، و تقسیم سلولی و تجدید سرعت آن کند می شود ، اسیدهای آمینه در جلوگیری از چین و چروک ها از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند.
 
 
 
برای نگه داشتن اسیدهای آمینه خود و ترویج ترمیم و تجدید سلول های پوستی ، بخورید:
 
بوقلمون
گوشت کمر خوک
دانه کدو تنبل
لبنیات
بادام زمینی
7. غذاهای سرشار از فیتو سرامید می تواند کلید محو کردن چین و چروک باشد
تخم مرغ برای پوست
سرخ شده ، طعم دار ، خرد شده - فقط مطمئن شوید که آنها را می خورید!
فیتو سرامیدها اخیراً و به دلایل خوبی مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. آنها یک ماده بسیار قدرتمند هستند ، قادر به نفوذ به هر چهار لایه پوست و همچنین قفل شدن در رطوبت هستند.
 
حفظ رطوبت با توجه به ظاهر پوست بسیار مهم است. پوست هیدراته شده از داخل ، آن را به نظر می رسد که چاق و محکم است و چهره درخشان بعد از شما را به شما می دهد.
 
 
 
در حالی که فتوکرامیدها به شکل مکمل در دسترس هستند ، اما در بسیاری از غذاها از جمله:
 
تخم مرغ
سویا
اسفناج
برنج
سیب زمینی
 8- بتا کاروتن علائم پیری را برعکس می کند
بتاکاروتن که اغلب با برنزه شدن سریع همراه است ، می تواند به ترمیم پوست در اثر آسیب UV کمک کند.
 
هنگامی که پوست ما در معرض نور خورشید قرار دارد ، ممکن است اکسیداسیون سلول ها اتفاق بیفتد که باعث لکه های پوستی و چروک شدن پوست می شود. بتا کاروتن سرعت تجزیه پوست را کاهش می دهد و این تأثیرات پیری را به تاخیر می اندازد تا ظاهر جوانی به نظر برسد.
 
 
 
روند پیری را با غذاهای پر بتاکاروتن ، مانند:
 
هویج
خربزه كنتالوپ
سیب زمینی های شیرین
کاهو کوس
 
مرجع: فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

لوازم آرایشی جانبی برای پوست درخشان و شگفت انگیز -ثانیکالا

 بدانید چه چیزی را برای پوست درخشان بخورید مکمل های زیبایی برای پوست درخشان هستند:

بهترین مکمل ها برای پوست
1 ویتامین C برای پوست تیره کردن این یک دونده جلو برای خنثی کردن اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب است که همه ما می دانیم دلیل شماره یک پیری پوست است. مکمل ها و کاربردهای موضعی رادیکال های آزاد را ایجاد می کنند که باعث ایجاد چین و چروک ، ساییدگی و سایر تغییرات پیری می شوند. ویتامین C همچنین به صاف و استحکام پوست کمک کرده و لکه های قهوه ای را محو می کند و به این ترتیب بهترین مکمل برای پوست می شود. مجله Investigative Dermatology از آسیب DNA کمتری در سلولهای پوستی ، سوختگی آفتاب ، چروک ها و بهبود بافت پوست در بین افرادی که غذاهای غنی از ویتامین C (مانند مرکبات ، فلفل زنگ زده و سبزیجات برگ دار) می خورند ، گزارش کرد و از مکمل ویتامین C استفاده کرد. آکادمی پوست و مو آمریکایی مکمل روزانه 500 تا 1000 میلی گرم در روز را توصیه می کند. HealthAid Vitamin C 1000mg - لیمو را امتحان کنید
2 ویتامین E برای هیدراتاسیون اگر پوست خشکی دارید باید به این حالت بروید. این ستاره فوق العاده به پوست کمک می کند رطوبت طبیعی را حفظ کند و رادیکال های آزاد را خنثی کند. متخصصین پوست ، استفاده از فرمولهای غنی از ویتامین E و C را بر روی پوست قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب در برابر قرمزی نرم ، پوسته پوسته شدن ، زبر و تحریک پوست توصیه می کنند. اکنون اگر نمی دانید چه چیزی باید بخورید تا چنین پوستهای درخشان را دریافت کنید ، منابع غذایی خوبی شامل روغن های گیاهی ، آجیل ، دانه ها و اسفناج هستند ، اما گرفتن کافی از غذا به سختی دشوار است. طبق آکادمی پوست آمریکا ، مکمل ها به ترتیب هستند اما بیش از 1000mg در روز نیست. Nykaa توصیه می کند کپسول روغن ویتامین E + گندم جوانه گندم (60 کلاه) باشد. برای استفاده محلی کرم شب Fabindia Vitamin E را امتحان کنید.
مکمل هایی برای پوست خوب
مکمل های زیبایی برای پوست درخشان
مجتمع 3 ویتامین B حتی برای مقابله با پوست از نظر مهمترین ویتامین B پوست بیوتین ، پایه سلول های پوستی ، مو و ناخن است. کمبود می تواند باعث ریزش مو ، خارش پوست سر و پوسته پوسته پوسته شدن شود. منابع غذایی شامل موز ، تخم مرغ ، جو دوسر و برنج است. نیاسین ، ویتامین B دیگری به پوست کمک می کند رطوبت را حفظ کرده و پوستهای خشک و تحریک شده را تسکین دهد. در غلظت های بالاتر ، نیاسین به عنوان یک ماده سبک کننده برای حتی یک لایه پوستی لکه دار عمل می کند. در یک مطالعه ، ویتامین B3 یا مرطوب کننده های تزریقی نیاسینامید قرمزی ناشی از روزاسه را کاهش داده و لکه های تیره را به حداقل می رسانند. Nykaa Bioton را با کپسول های ویتامین B-Complex Nutrition تغذیه می کند
4Alpha-Lipoic Acid برای جلوگیری از چین و چروک ALAL یک آنتی اکسیدان قوی است - بسیار مؤثرتر از ویتامین C یا E — و دقیقاً همان چیزی است که پزشک دستور داده است تا پوست شما را به دنبال چروک و آبرسان نگه دارد. به گفته متخصصان پوست ، ALA می تواند در روغن و آب نفوذ کند و سلولهای پوستی را از خارج به بیرون تقویت و تقویت کند. به علاوه ، آسیب سلول رادیکال آزاد را خنثی می کند ، و سلول های پوستی آسیب دیده از دود و آلودگی را بازسازی می کند. دوز روزانه از قرص HealthVit Alpha Lipoic Acid 100 MG 60 را برای مراقبت از مو و پوست دریافت می کنید.
بهترین مکمل ها برای پوست - اسید آلفا لیپوئیک
مکمل های مناسب برای پوست - اسیدهای چرب
5 اسیدهای چرب ضروری برای پوست نرم و جوان ، اگر از سرهای سفید ، جوش های سرسیاه و آکنه رنج می برید ، احتمال دارد که شما کمبود اسیدهای چرب ضروری (EFA) داشته باشید. اسیدهای چرب مواد مغذی هستند که مانع از حفظ سد روغن طبیعی پوست می شوند و کمبود باعث می شود با تولید یک روغن تحریک کننده تر روغن باعث ایجاد شکستگی شود. با دریافت مقدار روزانه داروهای امگا 3 و امگا 6 ، مشکلات پوستی را برطرف کنید. منابع غذایی شامل روغنهای پخت و پز ، مرغ ، ماهی سالمون ، تخم کتان و گلرنگ است. ایده خوبی است که یک مکمل مانند روغن ماهی St.Botanica 1000 میلی گرم - قدرت دو برابر - 550 میلی گرم امگا 3 یا روغن گل مغربی Primus گل سرخ (60 کلاه) مصرف کنید.
مرجع: فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

9 سرم ضد پیری برای پوستهای جوان و درخشان -ثانیکالا

 روند دنیای زیبایی امروزه ضخیم تر و سریع تر شده است.

 
یک دقیقه شما در حال خرد کردن برنج دریایی هستید و در مرحله بعدی رنگهای سفالی ماسک مانند شما که تصویر زمینه را انتخاب می کنید ، در میان نقاشی های گل رس استفاده می کنید. یکی از اصلی ترین مواردی که در کانون توجه قرار دارد سرم محبوب و فوق العاده قدرتمندی است.
 
بیشتر بخوانید
 
12 بهترین حوله مو و عمامه برای محافظت از لک های شما
 
12 بهترین کرم شب ضد پیری برای استفاده بیشتر از زیبایی زیبایی شما
 
14 بهترین کرم روز ضد پیری که در واقع به کاهش چین و چروک کمک می کند
در این مرحله بین پاک کننده و مرطوب کننده شما قرار دارد ، این مرحله سر سه گانه است. دلیل این امر ، یک سرم می تواند و باید بیشترین مواد را برای هدف قرار دادن نگرانی های خاص شما داشته باشد. معنی این است که نه تنها کمی طول می کشد بلکه می توانید زودتر از موعد انتظار نتایج را داشته باشید.
 
فروخته شده؟ معلومه که تو هستی. با این حال ، وسعت آنچه ارائه می شود کل میدان مین است. به همین اندازه یک اندازه برای همه مناسب نیست.
 
به عنوان مثال اگر به دنبال افزایش رطوبت هستید ، ویتامین A چربی زیادی نیست - از لحاظ فنی رتینول است ، بنابراین می تواند پوست شما را خشک کند - اما ما می دانیم که احساس لکه دار شدن در راهروهای پوست کاملاً خوب است و به پایان می رسد با قفسه ای مانند پایان جهان.
 
با توجه به این نکته ، در اینجا نوعی نان تست برای برخی از کلاسیک ها و بچه های جدید موجود در بخشهای مختلف از وعده های پوستی و چروکیدن آنها وجود دارد ، بنابراین می توانید عاقلانه انتخاب کنید.
 
شما می توانید به بررسی های مستقل ما اعتماد کنید. ما ممکن است کمی از برخی از خرده فروشان درآمد کسب کنیم ، اما هرگز اجازه نمی دهیم که این موضوع بتواند در انتخاب هایی که از آزمایش های واقعی و مشاوره های متخصص در جهان شکل می گیرد ، تأثیر بگذارد. این درآمد به ما کمک می کند تا روزنامه نگاری را در سراسر The Independent تأمین کنیم.
 
برای تایمر اول: تعمیر شب پیشرفته Estee Lauder: از 53 پوند ، نگاه فوق العاده ای کنید
estee-lauder-Advanced-Night-Repair.jpg
کلاسیک به خوبی انجام شده هرگز از سبک خارج نمی شود. در سال 1982 ، تعمیر شب بازی زیبایی پوست را با بطری قهوه ای تغییر داد که بسیاری از ما با آن آشنا شده ایم و دوست داریم. این فرمول تا سال 2033 نیز ثبت شده است ، بنابراین به زودی چیزی مشابه پیدا نمی کنیم.
 
سرم هلو ، آرامش بخش یک قهرمان آهن رطوبت بدون روغن است. استفاده پیشنهادی چند قطره است اما در حال حاضر ما در حالی که با بادهای اخیر نیروگاه گیل می جنگیم ، بسیار زیاد می شویم. این کشور خود را به عنوان مبارز در برابر رادیکال های آزاد جشن می گیرد ، و از آسیب های آینده جلوگیری می کند و باعث می شود اشتباهات قبلی را اصلاح کنید.
 
این یک همراهی عالی برای کارهای روزمره از هر نوع پوست شما است. شایان ذکر است که به طور خاص در انواع مختلف پوست بالغ گرد و مؤثر است. این می تواند یک نقطه شروع عالی برای هر کسی باشد که می خواهد انگشتان پا را در یک سرم موثر فرو برد که کمی از همه کارها استفاده می کند.
 
هم اکنون خریداری کنید
 
برای ضد آلودگی: سرم روز فیل مست C-Firma: 67، ، Space NK
مست-فیل-سرم-0.jpg
فیل مست از زمان راه اندازی در ماه اکتبر به طور مداوم در قفسه های ما انبار شده است ، بنابراین ما زمان کافی داشته ایم که بتوانیم با این نیروگاه فریب خورده دستگیر شویم.
 
کاملاً چند وظیفه ای است ، بنابراین اجازه دهید آنرا خراب کنیم. اسید L-آسکوربیک 15 درصد پیشرو است که از قضا هیچ ارتباطی با اسید ندارد ، در واقع استاندارد طلای ویتامین C است. حمایت از آنزیم های میوه به حل سلول های سطحی پوست کمک می کند تا چهره روشن تری به شما بخشد.
 
این کار به بهترین شکل ممکن تا حد امکان تازه انجام می شود ، بنابراین نکته مهم این است که این کار را در یخچال نگه دارید. با گذشت زمان رنگ (تیره تر و نارنجی تر) تغییر خواهد کرد که این نشان دهنده کاهش قدرت آن است. ما دیدیم که مسکن کردن آن در کنار ماست ها متعاقباً زمان پخش بیشتری به آن می دهد. استفاده از آن بسیار مشکل است بنابراین باید سریع آن را سیلی بزنید. یا اگر به خصوص احساس زیبایی دارید ، آن را با یک سرم مرطوب کننده اضافی مخلوط کنید. B-Hydra از Drunk Elephant شریک جرم و جنایت C-Firma برای داشتن "علامت تجاری عالی" با علامت تجاری است.
 
نتایج به طور یکنواخت ، پوسته پوسته پوسته شده آماده برای گرفتن شهر است. بنابراین حتی اگر لوله احساس کند که در یک سطل بزرگ سوار می شوید ، داشتن این مساله در زرادخانه شما به اطمینان حاصل از زباله های حمل ونقل کمک می کند. جالب اینجاست که C-Firma چیزی به نام اثر مخزن دارد ، به این معنی که تا زمان 72 ساعت از جذب آن روی پوست فعال می شود. ببخشید ، در حالی که می رویم و غرق می شویم.
 
هم اکنون خریداری کنید
 
برای پوست شبنم: سرم شماره 28 Hourglass: از 20 پوند ، Cult Beauty
ساعت شنی-سرم-0.png
آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه مدل ها از تبلیغات در استخرها پر می شوند ، با چهره ای کامل ، آنها مانند رابط کاربری با ما فاقد راکونی مانند ما هستند؟ فکر می کنیم راز را کشف کرده ایم.
 
در حالی که این امر خود را به عنوان آغازگر مورد استفاده قرار می دهد ، دارای یک کوکتل 28 ماده کاملاً زیبا از اسطوخودوس گرفته تا روغن فندق و یک آبپاش کردن ویتامین ها برای کمک به نرم شدن خطوط ریز و به شما لطافت پوست است. این فرمول بسیار لوکس ، صورتی و غنی است که احساس می کند صحنه های بدنام Flashdance را در کمد خود بازسازی کرده اید. مثل اینکه فقط یک تمرین را انجام داده اید ، عرق نمی کنید بلکه کاملاً با تعبیر هستید.
 
در واقع این به آرایش کمک می کند خیلی خوب بنشیند ، اما به تنهایی آن را به عنوان یک درمان شبانه یا حتی در انتهای موهای خود استفاده کنید اگر به دنبال ذره ای هستند
مرجع: فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

23 بهترین محصولات مراقبت از پوست که شگفت انگیزترین پوست زندگی شما را به شما هدیه می دهد-ثانیکالا

 هر ساله در آزمایشگاه زیبایی موسسه خوب خانه داری ، ما محصولات خود را با دقت مورد آزمایش قرار می دهیم ، از مرطوب کننده گرفته تا پاک کننده ها ، لایه بردارها ، ضد پیری و سایر موارد. در زیر انتخاب های برتر ما وجود دارد که ثابت شده برترین گروه در دسته بندی های خود هستند. هر کدام از آنها توسط دانشمندان آزمایشگاه برای اثربخشی و ایمنی مورد ارزیابی و آزمایش قرار گرفته اند.

 
برای آزمایش ما ، ما محصولات برچسب برچسب را به پانل هزاران زن در سراسر کشور ارسال می کنیم و بازخورد واقعی و بی طرفانه مصرف کنندگان با طیف وسیعی از انواع پوست را درخواست می کنیم. ما همچنین در آزمایشگاه با استفاده از ابزارهایی برای ارزیابی نتایج از قبیل کرنومتر که میزان رطوبت پوست را اندازه گیری می کند ، اندازه گیری های علمی انجام می دهیم و Visia Complexion Analyzer ، یک دستگاه تصویربرداری دیجیتال است که می تواند تغییرات پوستی از جمله اندازه و عمق چین و چروک را ردیابی کند. ، تعداد منافذ و نقاط تاریک.
 
بدون شک ، این بهترین محصولات مراقبت از پوست است که می توانید خریداری کنید:
 
1
پاک کننده بهترین چهره داروخانه
پاک کننده ملایم پوست
 
ستافیل
ستافیل
ulta.com
9،99 دلار
اکنون خرید کنید
با رایحه ای تازه از پودر و لکه های ملایم ، Cetaphil در صدر تست شستشوی صورت آزمایشگاه زیبایی قرار گرفت تا کاملاً پاکسازی شود اما هنوز پوست را نرم نگه می دارد. چندین آزمایش کننده اظهار داشتند که برای پوست های حساس نرم و عالی است. یکی از آنها گفت: "این کار بیش از حد ، نوار یا تحریک نشده بود."
 
آزمایشکنندگان بالاترین میزان پاک کننده ها را به خود اختصاص دادند ، و 86 درصد آنها گفتند که آنها همچنان به استفاده از آن ادامه می دهند. بعلاوه ، این ماده برای شستشوی راحت و ایجاد آبرسانی پوست نیز به خوبی دست یافته است.
 
2
بهترین سرم ضد پیری
سرم کنسانتره تعمیر سفارشی هوشمند
 
کلینک
کلینک
ulta.com
155.00 دلار
اکنون خرید کنید
این امتیازات برای تسکین ، سفت شدن ، روشن تر شدن ، شادابی و کمبود منافذ و لکه های قهوه ای ، این فرمول برنده روشنی در تست سرم ضد پیری آزمایشگاه زیبایی GH بود.
 
در ارزیابی آزمایشگاه ، سرم در تقویت استحکام 24٪ بهترین عملکرد را داشت ، و ظاهر منافذ و نقاط قهوه ای را 7٪ کاهش داد. به علاوه ، 100٪ از آزمایش كنندگان توافق كردند كه بافت خوبی دارند.
 
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید
 
 
3
روغن بهترین چهره
روغن روزانه Bienfait Multitital Vital
 
زبان
LANCÔME
nordstrom.com
$ 54.00
اکنون خرید کنید
با استفاده از دسته ای از روغنهای گیاه شناسی (گل سرخ ، گل پامچال غروب ، گل شمعدانی) ، ترکیب شفاف Lancôme به لطف رایحه لطیف گل و اثرات مرطوب کننده برنده آزمایش روغن صورت آزمایشگاه شد.
 
مایع "مجلل" آرامش بخش و آرام بخش بود و باعث می شد که پوست "درخشنده تر و احساس" تازه و زنده "به نظر برسد .در آزمایشگاه آزمایشگاه زیبایی GH ، در تست آزمایشگاه زیبایی GH ، رطوبت پوست را به مدت 11 ساعت 11٪ افزایش داد.
 
4
CREAM BEST EYE
کرم دور چشم و ضد چروک Le Life Créme Yeux
 
شانل
شانل
nordstrom.com
$ 105.00
اکنون خرید کنید
با استفاده از این فرمول غنی ، مرطوب کننده ترین چشم کرم های چشمی آزمایشگاه زیبایی GH که مورد آزمایش قرار گرفته است ، با استفاده از این فرمول غنی ، ناحیه چشم خود را در تغذیه مجلل قرار دهید. یک تستر شگفت آور "آپارتمان شگفت انگیز" است. "پوست من احساس صافی از کودک می کند ، و خطوط و چین و چروک های اطراف چشم من را نرم می کند." کرم ملایم باعث افزایش هیدراتاسیون پوست در ناحیه چشم توسط 34٪ چشمگیر بیش از شش ساعت در ارزیابی آزمایشگاه شد.
 
5
بهترین سرم صاف کننده خط
Metacell تجدید B3
 
پوست
پوست
dermstore.com
112.00 دلار
اکنون خرید کنید
سرم فوق العاده SkinCeuticals ، که حاوی مقادیر زیادی ویتامین B3 برای تحریک گردش خون است ، برای نرم شدن ، درخشندگی و محکم تر شدن چین و چروک قابل رویت به دست آورد. یک آزمایشگر گفت: "من روز بعد می توانم پوستی شکم خود را ببینم - شوکه شدم."
 
یکی دیگر اظهار داشت: "تقریبا نتایج فوری در مورد خطوط خوب من". مایع سبک بهترین سرمهای آزمایش شده توسط آزمایشگاه زیبایی GH در کاهش چین و چروک ، 5٪ بعد از چهار هفته استفاده بود.
 
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید
 
 
6
بهترین چهره پوست
سریع نشان دادن پوست
 
DERMALOGICA
DERMALOGICA
ulta.com
85.00 دلار
اکنون خرید کنید
برنده آزمایش لایه برداری صورت در منزل آزمایشگاه زیبایی GH ، این فرمولاسیون اسید لاکتیک در تست های مربوط به رنگ پوست در شب و کاهش خطوط در تست های برتر ، با 100٪ تأیید کرد که آنها دوباره از آن استفاده می کنند.
 
7
CREAM NIGHT روشنایی بهترین
کرم ترمیمی شبانه
 
آلژنیست
آلژنیست
sephora.com
94.00 دلار
اکنون خرید کنید
یک کوکتل تقویت کننده کلاژن مانند ویتامین های آنتی اکسیدان C و E و پپتیدها ، کرم غنی از Algenist کاملاً مرطوب و لکه ها را کاهش می دهد. یک آزمایشگر گفت: "این واقعاً نقاط تاریک من را از بین می برد."
 
"من در دهه 40 ام هستم و می توانستم بدون آرایش به سر کار بروم. پوست من بهتر به نظر می رسد." آزمایشات آزمایشگاه زیبایی GH نشان داد که میزان رطوبت پوست را در شش ساعت 33٪ افزایش داده و لکه های UV را در چهار هفته 11٪ کاهش می دهد.
 
8
بهترین کریسمت شبانه آبیاری
کرم تزریق شب Resveratrol Lift
 
كودالي
كودالي
macys.com
76.00 دلار
اکنون خرید کنید
با داشتن روغن دانه انگور و آنتی اکسیدان رسوراترول (که از انگورهای انگور حاصل می شود) ، این کرم ابریشمی به عنوان یک هیدراتور و نرم کننده قدرتمند به وجود آمد. یک آزمایشگر گفت: "این صورت من را چرب نکرد." دیگری گزارش داد: "وقتی بیدار شدم ، پوست من احساس نرم می کند."
 
این تست در بین کرم های شب آزمایش GH Beauty Lab بالاترین امتیاز را کسب کرده و باعث افزایش 43٪ رطوبت رسانی در طی شش ساعت می شود. تصویربرداری دیجیتال آنالیزور چهره آزمایشگاه آزمایشگاه نیز از پیشرفت 12 درصدی در بافت پوست نشان داد.
 
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید
 
 
9
بهترین داروها
16
SUNSCREEN بهترین چهره
ضدآفتاب UV PLUS ضد آفتاب SPF 50 ضد آفتاب
 
کلارینها
کلارینها
nordstrom.com
$ 43.00
اکنون خرید کنید
صورت SPF که مثل هیچ چیز نیست؟ بله لطفا! این مایع بهترین آزمایشگاه آزمایشگاه زیبایی GH برای انواع پوست بود. یک آزمایشگر گفت: "فیلم سفید نیست." یکی دیگر از تعجب گفت: "بنابراین بسیار سبک است ، شما فراموش می کنید که آن را می پوشید." در ارزیابی های آزمایشگاه همچنین به چشم چسبیده ، تحریک نشده ، احساس چسبندگی یا خشک شدن پوست نمی شود.
 
17
بهترین سرم BREAKTHROUGH
سرم EGF
 
BIOEFFECT
BIOEFFECT
neimanmarcus.com
160.00 دلار
اکنون خرید کنید
برنده جایزه GH Beauty Breakrrough Award ، مدیر آزمایشگاه زیبایی Birnur Aral ، دکترای دکتر ، تحت تأثیر این سرم فاکتور رشد اپیدرمی پیشگامانه قرار گرفت. مطالعات مستقل نشان می دهد که هر دو اندازه و عمق چین و چروک کاهش می یابد.
 
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید
 
 
18
بهترین صورت ماسک صورت
ماسک بازیابی خواب مرطوب
 
AMOREPACIFIC
AMOREPACIFIC
nordstrom.com
60.00 دلار
اکنون خرید کنید
ماسک یک شبه Amorepacific در آزمایشگاه Beauty Beauty پیروز شد و میزان رطوبت پوست را تا حدود 49 درصد بالا برد. ماسک شستشو مانند کرم شب فوق العاده قدرت است: قبل از خواب هر بار که نیاز به تقویت هیدراتاسیون اضافی داشته باشید ، آن را برای محصول مورد نظر خود تغییر دهید.
 
19
بهترین CREAM NECK
کرم گردن تقویت کننده سه گانه پوست فعال
 
NEOSTRATA
NEOSTRATA
dermstore.com
88.00 دلار
اکنون خرید کنید
حلقه های اطراف گردن خود را با این کره shea و کرم اسید آمینه ، که بالاترین امتیاز را برای نرم شدن چین و چروک ها در آزمایشگاه زیبایی برای درمان های ضد پیری گردن به دست آورده ، کاهش دهید. یک تستر گفت: فرمول "غنی" گردن من را بهبود بخشید - من آن را دوست دارم! "
 
یکی دیگر گزارش داد: "گردن و گردنبند من هموارتر به نظر می رسید." بهتر از سایرین در به حداقل رساندن نگاه خطوط و چین و چروک گردن آزمایشکنندگان ، بر اساس تصویربرداری دیجیتال استاندارد ارزیابی شده است.
 
20
بهترین روش درمان با روتینول ضد پیری
لیفت مایع DermalQuench + درمان با Resurfront Advanced Retinol
 
کیت سامرویل
کیت سامرویل
nordstrom.com
98.00 دلار
اکنون خرید کنید
یک ماده ضد پیری رتینول ماده ضد پیری ، که باعث تحریک گردش سلول برای تقویت کلاژن می شود ، نیروگاهی در این سرم برنده جایزه GH Beauty Breakthrough است که به عنوان یک کف مخصوص برای جذب سریعتر توزیع می شود.
 
یک آزمایشگر گفت: "این لکه های تیره روی گونه های من را محو می کند و خط و خطوط عمیق من را ریخته است." یکی دیگر از درخشش: "من تعارف کردم که چقدر پوست من یکنواخت و روشن است."
 
 چهار هفته استفاده ، 76٪ از آزمایش كنندگان خطوط و چروكهای كاهش یافته را مشاهده كردند و تقریباً 10٪ كاهش لكه های اشعه ماوراء بنفش در آزمایشگاه اندازه گیری شد ، و هیچ كمی از تحمل آن وجود نداشت.
 
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید
 
 
21
بهترین متخصص برای پوست حساس
پوست 3 دقیقه ای پوست
 
LA PRAIRIE
LA PRAIRIE
nordstrom.com
250.00 دلار
اکنون خرید کنید
با وجود ترکیبی قوی از اسیدهای لاکتیک ، گلیکولیک و سالیسیلیک ، فرمول La Prairie برنده شدن در تست پوست لایه برداری از زیبایی آزمایشگاه به دلیل نرمی بسیار لطیف روی پوست بود. یکی از آزمایش کنندگان گفت: "پوست من صاف و روشن تر به محض شستشو به نظر می رسید - حتی خانواده ام حتی متوجه شدند!"
 
این بالاترین در ارزیابی تصویربرداری دیجیتال آزمایشگاه برای بهبود درخشندگی و برای اولین بار در کاهش باکتری های تقویت کننده آکنه گره خورده است.
 
22
اسکار بهترین چهره
لایه برداری لهستانی
 
سلامت پوست ZO
سلامت پوست ZO
zoskinhealth.com
67.00 دلار
اکنون خرید کنید
این متخصص پخت و پز توسط متخصص پوست و مو ، ایجاد شده توسط جوش شیرین ، ZO Skin Health ، پوست را در آزمایش های زیبایی اسکراب های صورت ، از پوست ابریشمی برجای گذاشت. یک آزمایشگر اظهار داشت: "پوست من یک روز بعد احساس صافی می کند."
 
بیشتر مورد استفاده کاربران قرار گرفت و بالاتر از بقیه در ساخت لایه برداری پوست ، داشتن سطح لایه برداری مناسب و کمترین کثیف بودن تمام اسکراب های مورد بررسی قرار گرفت.
 
23
بهترین روش درمان لب
درمان ضد پیری لب
 
VENEFFECT
VENEFFECT
dermstore.com
85.00 دلار
اکنون خرید کنید
این تست کننده برنده تست ضد لک های زیبایی لب آزمایشگاه ، بعد از چهار هفته استفاده لب ها را کامل تر به نظر می رساند: "این باعث شده لب هایم نرم و صاف به نظر برسند و کامل تر به نظر برسند. من قطعاً به استفاده از آن ادامه خواهم داد." . داوطلبان همچنین آن را به دلیل بافت غیر چسبنده و جذب سریع آن بالا ارزیابی کردند.

چگونه به طور طبیعی از شر چین و چروک خلاص شویم -ثانیکالا

 خطوط اخم خود را صاف کنید ، گردن چروک را محکم کنید و با انجام برخی تمرینات ساده که می توانید جلوی آینه حمام انجام دهید ، از گونه های مبهم خلاص شوید.

 
توپ بدنسازی بانوی موهای خاکستری با چشمان خندان
برای کمک به جلوگیری از ایجاد چین و چروک به طور طبیعی می توان جلوی آینه را انجام داد
 
چه چیزی را جذاب تر می دانید - یک فرد سالم ، مناسب و یا کسی که از نظر زیبایی به نظر می رسد؟ آمار می گوید همه ما ظاهر طبیعی تر را ترجیح می دهیم. و طبق تحقیقات شرکت تحقیقات بازار Zogby International ، تنها 6٪ از مردان دوست دارند یک زن به جای داشتن چین و چروک از بوتاکس استفاده کند.
 
بنابراین اگر می خواهید چند روش طبیعی برای ریشه کن کردن خطوط اخم ، پوست های مات و چروک های عمیق خود را امتحان کنید ، در اینجا چگونگی ارائه شده است.
 
چگونه می توان چین و چروک را به طور طبیعی کاهش داد - به طور خلاصه
• از طریق ورزش منظم گردش خوبی را حفظ کنید
 
• مقداری روغن دانه کتان بخرید. متخصص تغذیه ثبت شده کارینا نوریس می گوید: "این ثروتمندترین منبع گیاهی اسیدهای چرب امگا 3 است که برای پوستهای کمبود و نرم شده ضروری است."
 
• الکل را کم کنید. نوریس می گوید: "الکل کمبود آب را سمی می کند و سمی را به سیستم اضافه می کند که قبلاً باید با آلودگی ، مواد شیمیایی موجود در مواد غذایی و غیره مقابله کند." "اگر لازم است ، شراب قرمز بنوشید که حاوی آنتی اکسیدان است."
 
• مراقب دندان های خود باشید - آنها به همراه استخوان فک شما داربستی را تشکیل می دهند که پوست صورت شما را در جای خود نگه می دارد.
 
• زغال اخته بخورید. نوریس می گوید: "این ها با آنتی اکسیدان ها برای مقابله با رادیکال های آزاد پوست آسیب می رسانند."
 
• با نوشیدن مایعات زیاد هیدراته بمانید.
 
• از سه گانه بد خودداری کنید: خورشید ، دود و استرس. دکتر دیوید اورنتریش می گوید: "این سه عامل به طور چشمگیری تعداد و شدت چین و چروک را افزایش می دهد."
 
با ورزش چین و چروک را به طور طبیعی کاهش دهید
Marja Putkisto از متد Putkisto می گوید: "مردم می خواهند نتایج فوری داشته باشند. شرکتی با شعبه هایی در انگلستان ، ایالات متحده و فنلاند ، جایی که روش" مدرسه چهره "منشأ گرفته است.
 
وی ادامه داد: "همانطور که با استفاده از هر قسمت از بدن خود ، با این وجود چند هفته طول می کشد تا اثرات آن را مشاهده کنید. اما شما یک تفاوت شگفت انگیز را مشاهده خواهید کرد - تمرینات ما چانه های مضاعف را از بین می برد ، باعث کاهش پف و چروک ها و بهبود بافت پوست می شود. همچنین به تنظیم مجدد قسمت فوقانی بدن ، مهم برای کاهش تنش شانه و گردن کمک می کند. "
 
حتی جراحان زیبایی نیز قبول دارند که ورزش صورت مفید است: "وقتی ورزش می کنید ، عضلات را در بدن خود سفت و محکم می کنید ،" می گوید: دکتر مارک برمن ، رئیس جمهور سابق آکادمی زیبایی جراحان کالیفرنیا. "بنابراین ، چرا همان اصول را به چهره خود اعمال نمی کنید؟ من نتایج را دیده ام ، و کار می کند."
 
چند روش طبیعی برای صاف کردن خطوط را کشف کنید
 
چگونه ورزش کردن صورتم باعث کاهش چین و چروک می شود؟
دکتر دیوید اورنتریش ، متخصص پوست برای کلینیک می گوید: "پوست برای تأمین سلامت نیاز به منبع کافی اکسیژن دارد." "این بدان معناست که گردش خون مناسب و لحن عضلانی وجود دارد."
 
مارا می گوید: "تعداد بسیار کمی از افراد از عضلات کامل استفاده می کنند." "فقط مثلاً فکر کنید که چشمان خود را وقتی که در تمام روز روی کامپیوتر می نشینید چقدر کم می کند. این تمرینات باعث افزایش گردش خون و اکسیژن می شود - پاک کردن سموم ، صاف کردن خط ها و ایجاد سلامتی پوست."
 
این تمرینات صورت را برای پوست های محکم تر امتحان کنید
 
دانستن اینکه کدام مناطق برای هدف قرار دادن مهم است برای به دست آوردن نتایج خوب. مارا می گوید: "روش ما بر آرامش دادن عضلات تنگ و کوتاه صورت ، مانند عضلات گزش شما تمرکز دارد." "تقویت عضلات دیگر ، کوچکتر. این روش همچنین باعث تقویت فک و بهبود وضعیت بدن می شود."
آیا می توانم از ماساژ برای کاهش چین و چروک صورت استفاده کنم؟
ماساژ برای پوست بسیار مناسب است ، اما باعث تقویت صدای ماهیچه ها نمی شود. به عنوان مثال ، مارا می گوید: "استفاده از ماهیچه ها و قسمت های مختلف صورت شما را به استفاده از عضلات مختلف ترغیب می کند." "خطوط اخم شما در حال حاضر به نظر می رسد کاهش می یابد زیرا شما تلاش می کنید در بیشتر عضلات صورت را گسترش دهید."
 
دریابید که چگونه پوستی جوان تر به نظر می رسد
بنابراین چگونه می توانم از شر گونه های مبهم خود خلاص شوم؟
مارا می گوید: "مرکز مثلث بالابر کشش ، تقویت و تقویت ماهیچه های مهم گونه ، گونه های شما را بالا می برد."
 
• نوک انگشتان خود را بر روی گونه های خود ، چند سانتی متر از معابد خود قرار دهید و چانه خود را به سمت قفسه سینه خم کنید.
 
• از انگشتان دست خود برای بلند کردن عضلات به بالا و بالای گونه ها و نفس کشیدن استفاده کنید.
 
• با باز کردن آهسته دهان ، کششی ایجاد کنید ، باز و بسته شدن دهان خود را ادامه دهید - بین پنج تا 10 بار تکرار کنید.
 
ماریا می گوید: "ممکن است شما از اینکه این عضلات چقدر سفت هستند و حتی ممکن است کشش در گردن شما احساس شوند ، تعجب کنید.
 
و چگونه می توانم از گردن چروکیده خلاص شوم؟
مارا می گوید: "پوست شل شده روی گردن نشانگر این است که شما سر و فک خود را در حالت آرام نگه ندارید."
 
• چانه خود را بلند کرده و هر دو دست خود را در بالای گلوی خود قرار دهید.
 
• بدون اینکه سرتان را به عقب برگرداند ، فک خود را بلند کنید.
 
• فک را به جلو فشار دهید تا کشش را احساس کنید.
 
مارا می گوید: "برای دیدن اینکه عضلات گردن شما چقدر سفت است ، در این حالت بلع را امتحان کنید." "این سفتی مانع از حمایت از قسمت بالای گردن می شود ، و باعث می شود پوست لکه دار شود."
 
بهترین پوست برای گردن شما
 
آیا می توان تمرینات صورت را از شر چانه های اضافی خلاص کرد؟
اولین قدم برای از دست دادن چانه اضافی ، کاهش وزن است - مانند تایرهای یدکی دور کمر ، یک چانه اضافی اغلب به چربی اضافی بدن کاهش می یابد.
 
از دست دادن تعریف در مورد گونه ها و فک شما غالباً ناشی از دندان های از دست رفته است که جایگزین نشده اند - لوزه ها و فک شما داربست پوست شما هستند. برای اطمینان از این که این مورد در مورد شما نیست ، از پروتزهای مناسب استفاده کنید.
 
و برای هدف قرار دادن چانه از طریق ورزش ، این را امتحان کنید:
 
• به حالت عمودی بنشینید ، سر خود را به عقب کج کنید تا در سقف خیره شوید.
 
• لب لب پایین خود را تا حد ممکن به بالا و بالای لب خود بیاورید - به آرامی تا پنج بشمارید.
 
• آرامش داشته و اجازه دهید سرتان به حالت عادی خود برگردد. پنج بار تکرار کنید. این تمرین را روزانه دو بار انجام دهید.
 
در مورد چمدان اضافی زیر چشمان چه کاری می توانم انجام دهم؟
علت اصلی کیسه های چشم جمع آوری سموم و آب در زیر چشمان شماست - به همین دلیل اگر شب قبل نوشیده اید ، کمی پف کرده به نظر می رسد.
 
• نوک انگشتان خود را زیر ابرو بگذارید و پلک های خود را به آرامی بلند کنید
 
• بندهای بالایی خود را به پایین فشار دهید ، نوک انگشتان خود را در جای خود نگه دارید و به پنج عدد حساب کنید. سپس استراحت کنید. این کار را دوبار تکرار کنید.
 
• حالا نوک انگشتان خود را به گوشه های بیرونی چشم خود بکشید و انگشتان خود را به سمت بالا حرکت دهید و پلک های خود را به سمت پایین حرکت دهید - سه بار تکرار کنید.
 
این اصلاحات سریع را برای چشمان پف کرده ، حلقه های تیره و دردسر منطقه T انجام دهید
 
آیا می توانم خطوط اخم را ناپدید کنم؟
برای افزایش جریان خون به ناحیه ، عضلات مختلف پیشانی را تمرین کنید.
 
• هر دو انگشت خود را روی پیشانی بالای چشم خود فشار دهید.
 
• با ابروهای خود در مقابل آنها فشار دهید. با نوک انگشتان خود مقاومت کنید.
 
• این کار را 8-10 بار تکرار کنید ، استراحت کنید ، سپس پنج بار تکرار کنید.
 
آیا تمرینات صورت به اندازه چهره غیر جراحی در ضرب و شتم چین و چروک چقدر خوب است؟
وندی لوئیس ، متخصص جراحی زیبایی ، قانع نشده است و یک یادداشت هشدار دهنده به نظر می رسد.
 
وی می گوید: "پیری صورت بیش از تنش عضلانی آرام دارد." "این مربوط به ویروس های تابش آفتاب ، افتادگی پوست ، پایین آمدن لنت های چربی ، شکستن بافت های نرم و ساختارهای پشتیبان است.
 
"عضلات صورت مانند ورقه های الاستیک ریز هستند که به صورت لایه هایی بر روی استخوان های صورت کشیده شده اند. با انجام این عضلات نمی توان لیگامان هایی که عضلات را در جای خود نگه دارند و با افزایش سن ترمیم یا ترمیم می کنند ، انجام می شود. اگر به طور مکرر پوست خود را دستکاری کنید. باعث ایجاد خاصیت ارتجاعی بیشتر می شود.
 
"تمرینات صورت را نباید صورت جراحی یا بهتر از بوتاکس دانست."
 
ده مورد از پیری ترین غذاها
 
برای کند کردن چین و چروک مراقبه کنید
به نظر می رسد مدیتیشن باعث کاهش سرعت ریزش سلول می شود که باعث چین و چروک پوست می شود. اگر تا به حال برچسب را روی یک کرم ضد چروک خوانده اید ، احتمالاً از راه دور گوش شنیده اید. این آنزیمی است که به سلامتی طولانی مدت سلول های شما می پردازد و در بسیاری از لوسیون های گران قیمت یافت می شود. یک مطالعه از دانشگاه کالیفرنیا نشان داد که مراقبه باعث افزایش فعالیت تلومراز نیز می شود.
تلومرها ساختارهایی در انتهای کروموزومها هستند که در بعضی مواقع به عنوان معادل درپوش در انتهای کفش بند پیش بینی می شود. آنها هر وقت سلول تقسیم می شود کوتاه تر می شوند و وقتی از طول مشخصی پایین بیایند ، آن سلول دیگر نمی تواند تقسیم کند و بمیرد. با حفظ سطح تلومر یا ارتقاء فعالیت آنها ، می توان میزان ریزش سلول را کاهش داد. این ریزش سلول است که باعث چروک شدن و سایر علائم پیری می شود.
 
محققان معتقدند که این اثر جانبی مفید مراقبه به کاهش استرس که پزشکان احساس می کنند کاهش می یابد. آنها این تئوری را مبتنی بر این واقعیت می دانند که آن دسته از شرکت کنندگان در مطالعه که بالاترین سطح فعالیت تلومراز را نشان داده اند نیز کسانی بودند که از نظر تغییرات روانی مثبت بیشترین پیشرفت را نشان دادند.
 
بنابراین در حالی که فکر کردن مراقبه وسوسه انگیز است می تواند شما را جوانتر نگه دارد ، اما در واقع بهزیستی روانشناختی است که به شما جوان تر کمک می کند. اگر مدیتیشن باعث می شود احساس خوبی داشته باشید ، شما را تحت فشار قرار داده و احساس کلی بهزیستی را به شما نشان می دهد ، بنابراین ممکن است فعالیت تلومراز شما را نیز افزایش دهد. اما اگر باغبانی یا نقاشی احساس بهزیستی به شما بدهد ، ممکن است به همان اندازه مؤثر باشد.
مرجع: فروشگاه اینترنتی ثانیکالا
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد